Ik ga waarschijnlijk ook in Friesland wonen, wordt ook tijd voor een rijbewijs iddquote:Op zondag 24 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWordt echt tijd dat ik m'n rijbewijs haal, dan heb ik opeens zoveel meer vrijheid.
En dat.quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En een auto is misschien ook wel handig
Die staat al voor me klaar, da's het erge.quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En een auto is misschien ook wel handig
Ga lessen danquote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die staat al voor me klaar, da's het erge.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook sinds een paar weken.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook in Friesland wonen, wordt ook tijd voor een rijbewijs idd
Vertel?quote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort weer doen. Ben er even mee gestopt omdat het niet zo goed ging met m'n ogen.
Ik mag rijden met mama naast me.quote:Op zondag 24 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18 dus dat telt niet
Ontsteking en shit, niet echt fijn, maar dat is nu zo'n beetje weer opgelost, nu alleen nog even nieuwe goede lenzen kopen, en dan kan ik weer.quote:
Mja krijg wel weer studenten ov dus dat is wel chill. Gewoon weer overal met het OV naar toequote:Op zondag 24 november 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Het heeft toch wel behoorlijk wat beperkingen als je zo hoog in het noorden woont.. Toch wel jammer.
Oei... ;squote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ontsteking en shit, niet echt fijn, maar dat is nu zo'n beetje weer opgelost, nu alleen nog even nieuwe goede lenzen kopen, en dan kan ik weer.
wel chill though dat dat bestaat tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag rijden met mama naast me.
Nog 8 dagen en ik mag alleen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel chill though dat dat bestaat tegenwoordig
Da's wel handig jaquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja krijg wel weer studenten ov dus dat is wel chill. Gewoon weer overal met het OV naar toe
"yo dude waar woon je?" "ja die straat" "oh, zit daar een bushalte vlakbij?"
*bushaltes checken op kaart*
Ja was wel even balen, maar hopelijk gaat 't vanaf nu goedkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |