haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzaktquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.
Oh
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 03:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzakt
quote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Opeens is dit m'n bureaubladachtergrond, creepy much.
[ afbeelding ]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chillquote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
Daarom ga ik dus nooit klaarwakker naar bed, dan blijf ik 't liefst nog gewoon achter overhangen en een filmpje kijken ofzo.
Is toch eng.quote:
Random achtergrond steeds?quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
2 scermen? ;7quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chill
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
Ja, echt volkomen random.quote:
Maar 'n kale bedoening daar.quote:Op zondag 24 november 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ / [Avondbagger] Bier hier!
Straks krijg je pr0n eropquote:Op zondag 24 november 2013 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, echt volkomen random.De ene keer staat er één of ander model op, de andere keer weer een landschap, of een filmwallpaper, van alles.
Nice.quote:Op zondag 24 november 2013 03:26 schreef Murdera het volgende:
[..]dat heb ik nog weleens op werk gehad
gelukkig was de baas er toen noet
Ook niet moe?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 03:31 schreef Amoeba het volgende:
Half 4. Ik ga maar eens slapen, moet echt nog een shitload aan huiswerk maken deze dag.
Wel moe dus.quote:
Kusjonquote:Op zondag 24 november 2013 03:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel moe dus.
Vandaag nog best druk gehad. Stad, wedstrijd fluiten, concert, Amnesia: A Machine for Pigs spelen. Fuck it, ik moet echt weg.
Toedels allen.
quote:
die ga ik opslaanquote:
Ik drink geen bierquote:
geen alcoholquote:
Schaf een vrouw aan, en laat die bier kopen!quote:Op zondag 24 november 2013 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koop ik niet, iets met luiheid.
Zijn jullie een setje?quote:Op zondag 24 november 2013 03:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik koop morgen wel bier BBQSausage
getrouwdquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 03:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik koop morgen wel bier BBQSausage
bruin en blankquote:Op zondag 24 november 2013 03:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Een klein meisje met zo'n lange boiiii
quote:
Omgquote:
Nu nog?quote:
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 04:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon dacht dat ik een kloon was
Door de filmpjesquote:Op zondag 24 november 2013 11:07 schreef d4v1d het volgende:
Waarom laad de weblog alijd zo sloom bij mij en de rest van FOK! niet
Als ik al mijn plugins van Chrome uitzet laad die zowat direct.. Wel raar dat het alleen op de weblog gebeurtquote:
Ik ben aan het masturberen nu je hier bentquote:Op zondag 24 november 2013 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ooooh mensne gelijk verlegen omdat ik hier kom shinen
Dus toch.quote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het masturberen nu je hier bent
Meant to be.quote:
Ben je ook.quote:Op zondag 24 november 2013 04:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon dacht dat ik een kloon was
Hiquote:
Ik heb dr gezien, het is echtquote:
picsquote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het masturberen nu je hier bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |