haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzaktquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.
Oh
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 03:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzakt
quote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Opeens is dit m'n bureaubladachtergrond, creepy much.
[ afbeelding ]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chillquote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
Daarom ga ik dus nooit klaarwakker naar bed, dan blijf ik 't liefst nog gewoon achter overhangen en een filmpje kijken ofzo.
Is toch eng.quote:
Random achtergrond steeds?quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
2 scermen? ;7quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chill
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |