wel chill though dat dat bestaat tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag rijden met mama naast me.
Nog 8 dagen en ik mag alleen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel chill though dat dat bestaat tegenwoordig
Da's wel handig jaquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja krijg wel weer studenten ov dus dat is wel chill. Gewoon weer overal met het OV naar toe
"yo dude waar woon je?" "ja die straat" "oh, zit daar een bushalte vlakbij?"
*bushaltes checken op kaart*
Ja was wel even balen, maar hopelijk gaat 't vanaf nu goedkomen.quote:
Fopjequote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja was wel even balen, maar hopelijk gaat 't vanaf nu goedkomen.![]()
Ik was eigenlijk van plan vandaag (gisteren) nog naar de opticien te gaan, maar daar werd ik te laat wakker voor.
Uhu, da's 't nadeel van fulltime werken, dan blijft er opeens weinig tijd over.quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig
Andere keer dan maar
Beter dan dagen niks doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, da's 't nadeel van fulltime werken, dan blijft er opeens weinig tijd over.
Nee joh, een paar dagen per maand achter elkaar even helemaal niks doen zou ik echt wel lekker vindenquote:
Ja iddquote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel handig ja![]()
Al ben ik het nu wel een beetje zat.. Gisteren zat ik bijvoorbeeld om 0:00 in een barretje, en m'n laatste bus ging om 23:00.. Dus het was nog maar de vraag of ik wel thuiskwam die nacht.. Anders had ik een dure taxi moeten bellen, of moeten smeken of ik bij een collega kon overnachten, en dat is ook niet alles.
Aan de andere kant, als je je rijbewijs, en een auto hebt, kun je dus niet meer drinken.
Jup, het heeft beiden z'n voor- en nadelen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja iddeigenlijk heb je met allebei de gevallen nog wel kutsituaties
ik ga btw tukkenslaap hard nodig hehe
uitslapen morgen
zo fijn
gr
En dan dingen plannen en dan geen flikker doen omdat luiquote:Op zondag 24 november 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, een paar dagen per maand achter elkaar even helemaal niks doen zou ik echt wel lekker vinden
quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef Fopje het volgende:
LB, ik stond vandaag aan de kassa bij de AH en de kassaboy was ene Robin. Volgens mij geilt hij op me, is het een homo?
Preciesquote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan dingen plannen en dan geen flikker doen omdat lui
Ohquote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij was een klasgenoot van me en nee
Dat zegt iedereenquote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhHij ziet er wel een beetje gay uit
Hoi Robin.quote:
quote:
Mag geen naakt hierquote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen!
pics van jou en robin
Goede imitatie welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |