DM grquote:
Echt hequote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Mannen die niet op Fopje geilen_!
Stelletje A-seksuele losers
Ok Ok.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word er gewoon zenuwachtig van dat je me hebt gezien en ik je gezicht niet kan herinneren![]()
Maar wel je vriendin
quote:
Ik kwam zojuist klaar.quote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Mannen die niet op Fopje geilen_!
Stelletje A-seksuele losers
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]* LittleBrownie knuffelt Mur
De man met de mooie UI's en gifjesquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 02:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De man met de mooie UI's en gifjes
Geen ideequote:
over je slaap heen. Tragisch altijdquote:Op zondag 24 november 2013 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee
Ik was rond 11 uur moe en nu niet
Ja hequote:Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
over je slaap heen. Tragisch altijd
* BBQSausage knuffelt LB terug.quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]* LittleBrownie knuffelt BBQ
Ik ben dus ook totaal niet moe nu, maar da's ook niet zo heel gek.quote:Op zondag 24 november 2013 02:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Bijna 3 uur en ik ben niet eens moe.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* BBQSausage knuffelt LB terug.
Vind dat echt naar altijd. Dan bijv om 6 uur terug van een feest de hele tijd wegzakken, en zodra je thuis bent klaarwakker zijn.quote:
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.quote:Op zondag 24 november 2013 03:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt naar altijd. Dan bijv om 6 uur terug van een feest de hele tijd wegzakken, en zodra je thuis bent klaarwakker zijn.
Drank&drugs
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzaktquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.
Oh
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 03:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzakt
quote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Opeens is dit m'n bureaubladachtergrond, creepy much.
[ afbeelding ]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chillquote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
Daarom ga ik dus nooit klaarwakker naar bed, dan blijf ik 't liefst nog gewoon achter overhangen en een filmpje kijken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |