SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Alles kan, of niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef snellejelle het volgende:
Ieder nacht wakker?
Ja, soms wel, soms niet
volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Past dat jasje hem eigenlijk wel?
nee, de xxxxxxl was uitverkocht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Past dat jasje hem eigenlijk wel?
Ik ergerde me ook aan die hand op de schouder van Martijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Starlie het volgende:
Tenenkrommend als die kandidaten Wendy of Martijn vastpakken
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Starlie het volgende:
Tenenkrommend als die kandidaten Wendy of Martijn vastpakken
Daar is toch een naam voor? Mensen niet vastpakken, maar er net naast zweven met je hand.quote:
hover hand?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Daar is toch een naam voor? Mensen niet vastpakken, maar er net naast zweven met je hand.
Inderdaad, met dat trucje met die vibrerende stem.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan wel een Sandra van Nieuwland-kunstje worden.
Het ís goed en leuk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit goed en leuk, kan er niks aan doen
ALLE kandidaten vervormen een liedjequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef MissJ het volgende:
ik vind dit irritant. Steeds maar weer liedjes vervormen en kek doen met haar gitaar enzo. Nee, niet mijn ding.
Dat deed ze alleen even op verzoek als toegiftjequote:
Je hebt verkrachten verkeerd getyptquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
ALLE kandidaten vervormen een liedje
idd, het is geen soundmixshow.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
ja ok soort van wel, maar Julia vervormt wel héél erg vind ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een welkom synoniem! Vervormen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt verkrachten verkeerd getypt
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze haar niet meteen de trofee geven, dan zijn we meteen van het programma af.
Oops dat heb ik dan even gemist!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ze alleen even op verzoek als toegiftje
D'r originele auditie was Oops I did it again.
Ik vond dat Coosje d'r versie mooier was dan het origineel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt verkrachten verkeerd getypt
Jij bent een Coosje-sopper.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Coosje d'r versie mooier was dan het origineel.
Bite me
nu wel, in de auditie vond ik d'r niks met die kekke blousequote:
Maar wat een kutnummer....quote:
Nee, ik ben een eerlijke ikbekijkheteerlijkpershow sopperquote:
Echt wel!quote:
ja Braziliaanse hequote:
Wie het weet mag het zeggen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef mootie het volgende:
Serieus, wat is het nut van die gitaar?
deze is niet echt constant, Gerrie welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
Ooo fuck Gerrie.... die zal er wel uit vliegen
datquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Van dichtbij is ze minder knap dan je denkt.
Ghehehequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Net als een goed schilderij. Ik hooooop dat het publiek voor Fantine gaat...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst! Maar ik.blijf voor Gerrie!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is niet echt constant, Gerrie wel
Is dat het kloppende geluid uit mijn bose boxen.quote:
Ik vond haar goed hoor, alleen dat viel me op netquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net als een goed schilderij. Ik hooooop dat het publiek voor Fantine gaat...
me tooquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoor deze voor het eerst! Maar ik.blijf voor Gerrie!
denk het jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat het kloppende geluid uit mijn bose boxen.
nee, maar neger dus door.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van Julia gaat z'n piemp toch niet groeien
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die is de hele dag sinds de souncheck niet omlaag geweest
Ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Gerrie er uit gaat
Kan niet door dat burgermoeke-imago heen prikken.
Dus dit!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Julia gewoon echt niks. Ben benieuwd of ze ook een arrangementje kan bedenken als je haar Youtube afpakt
gerriequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Gerrie er uit gaat
Kan niet door dat burgermoeke-imago heen prikken.
Die kont, is een goede vorm van te kleien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Sway- het volgende:
Die fantine hoeft niet door, er zijn al ooit barbiepoppen van haar gemaakt in vredesnaam
Geef je over!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
Dat was vorige week hier ook, een helikopter die rondvloog om een overvaller te zoeken.. tijdens the voice.. Kon niks horen van het programma
en dat is erg??quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
Dat was vorige week hier ook, een helikopter die rondvloog om een overvaller te zoeken.. tijdens the voice.. Kon niks horen van het programma
lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben het vaak met je eens, maar dit snap ik echt nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Julia gewoon echt niks. Ben benieuwd of ze ook een arrangementje kan bedenken als je haar Youtube afpakt
Fantine frummelt er notabene een eigen tekst in.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar dit snap ik echt niet![]()
En al die gekke arrangementjes van de anderen dan? Die komen uit de lucht vallen?
Oh, vast niet, maar zij is zo'n overduidelijke copycat, ik vind het helemaal niks. Ik geef toe dat ik extra kritisch ben omdat er zo lyrisch over haar werd gedaan. Echt 96 in een dozijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar dit snap ik echt niet![]()
En al die gekke arrangementjes van de anderen dan? Die komen uit de lucht vallen?
Wachten tot ze 27 zijn...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien hou ik gewoon niet van het nieuwe 17... Lizzy, Julia
Vorige week tijdens the voice? O.oquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hoorden hier ook een helikopter de hele tijd, blijkt de juwelier overvallen te zijn
Gezellig...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hoorden hier ook een helikopter de hele tijd, blijkt de juwelier overvallen te zijn
Nee, nou net...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorige week tijdens the voice? O.o
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Starlie het volgende:
Ik.zou Fanta en Gerrie door laten gaan!
Zou z'n piemp niet voor hem kiezen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat het publiek voor Julia kiest en Piemp gaat voor Gerrie
als hij straks thuis is welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou z'n piemp niet voor hem kiezen?
Wil je dat de stoffige graftak doorgaat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En dan mag gerrie niet meer meedoen
Ik verander het bij de thuiscoachgegevens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MissJ het volgende:
hoewel, ik denk eigenlijk toch dat ie voor Fantine gaat ipv Gerrie.
Joahquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ging ze sluiten? De leunen?
Nee als ze eruit ligt mag ze nooit meer meedoen bedoel ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wil je dat de stoffige graftak doorgaat?
Iedereen ziet er mooi uit onder een dikke laag goede make up..quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Ow ja, fantine is niet zo lekker als ze leek. Next!
Hij?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand die verwacht dat Grant een kansje maakt?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Een Twixje? Iemand? Ze moeten op!
portugees.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef Mascleta het volgende:
Ow ze spreekt Nederlands..... Ik had verwacht dat ze spaanstalig was.
Nu je het zegt.. verbaasd me dat andere die connectie niet eerder hebben gelegdquote:
Ik ookquote:
Te veel stress bij het stofzuigen en strijkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Stickertje het volgende:
Gerrie heeft veel kraaienpoten voor haar leeftijd
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, nu weet ik waarom ik Jennifer niet moet! Het is een blankeGlennis Grace
als jullie alle 2 ieder 1 linkse twix eet, mag ik dan alle 2 de rechtse ?quote:
Ja doen we!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Gaan we samen een keer linkertwixen eten.
Jawelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. verbaasd me dat andere die connectie niet eerder hebben gelegd![]()
whehehequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, nu weet ik waarom ik Jennifer niet moet! Het is een blankeGlennis Grace
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als jullie alle 2 ieder 1 linkse twix eet, mag ik dan alle 2 de rechtse ?
De mijne gaan naar Roos.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als jullie alle 2 ieder 1 linkse twix eet, mag ik dan alle 2 de rechtse ?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef hexje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen Gerrie.
En dat terwijl alleen Fantine een moeke isquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MissJ het volgende:
Gerrie zingt wat mij betreft te keurig binnen de lijntjes + ze heeft een moeke uitstraling
Fantine zingt veel pittiger + ze is een lekker wijf.
Ik weet wel wie door moet!
kan je nagaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat terwijl alleen Fantine een moeke is
Muziekdoos bedoel jequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan komt ie vanzelf bij de pruim
Nee, Steffen ruilen voor Fantine.quote:
Daar zit wel wat inquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Starlie het volgende:
Ook eerlijker dat hij voor Gerrie kiest want die Fanta heeft het immers al gemaakt!!
Muziekdoosje dan? :-)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou nou nou, moet dat zo grof?
Niet hier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Starlie het volgende:
Ook eerlijker dat hij voor Gerrie kiest want die Fanta heeft het immers al gemaakt!!
Het is the Voice of HOLLAND.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is waar maar wel in HAAR thuisland!.
Zal Fanta dan wel doorgaan?quote:
Op 1 na (de prettyboyfactor!) allemaal goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei!
Ik gok op:
Imelda en Jennifer
Gerrie en Julia
Mitchell en Cheyenne
Nicole en Steffen
*glazen bolletje uit*
Volgens mij zitten we nu al op 8quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het volgende week? 16 over, dus 4 er uit
Ik wel. Lekker kneedbaar (dat lijkt bij Fantine niet echt het geval) + makkelijk 'verkoopbaar' in haar überdegelijkheid. Daarbij sluit ze qua stijl meer bij Marco aan dan Fantine.quote:
Dat ben ik met je eens maar als je kijkt naar de overige kandidaten zitten er wel meer bij waar het duidelijk niet om het uiterlijk gaat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 07:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker kneedbaar (dat lijkt bij Fantine niet echt het geval) + makkelijk 'verkoopbaar' in haar überdegelijkheid. Daarbij sluit ze qua stijl meer bij Marco aan dan Fantine.
Helaas, ik blijf haar dodelijk saai vinden. Ultiem seksloos, al plak je er 100.000 extensions aan.
Uiterlijk en uitstraling zijn twee verschillende dingen (al vallen een fraaie buitenkant en een verpletterende uitstraling wél vaak samen).quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:41 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar als je kijkt naar de overige kandidaten zitten er wel meer bij waar het duidelijk niet om het uiterlijk gaat.
Jouw 8 waren ook mijn 8.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op 1 na (de prettyboyfactor!) allemaal goed*geeft zichzelf een sticker*
Ja ik vond het commentaar van Ali wel terecht, dat die dude vet veel stemmen zou gaan krijgen van tienermeiskesquote:
Vond alleen Collin een slechte keus, met de rest kan ik leven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Stickertje het volgende:
wat een bagger selectie eigenlijk de hele avond
Colling was eigenlijk best logischquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond alleen Collin een slechte keus, met de rest kan ik leven.
Besten wat mij betreft Cheyenne en Julia.
Het was in tweeën gedeeld, dus er zijn er 8 per show doorgegaan, 16 over na de eerste twee live shows.quote:
Hij jankte zelf totaal niet? Dat was de juryquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:37 schreef ato het volgende:
Ik vond Mitchell teleurstellend en dat gejank iedere keer van hem :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |