SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Maar dan mis je ons. En wij missen je goede grappen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Ik hou het voor gezien. Wat een toneel.
Neem de rest wel op. Het is mooi geweest.
Ik kan hier niet meer om grappen, ik ben gewoon kwaad op mezelf dat ik dit zit te kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar dan mis je ons. En wij missen je goede grappen.
Dat was pas dapper geweestquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die Lorde... ik dacht Lordi van het Songfestival![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die Lorde... ik dacht Lordi van het Songfestival![]()
Oke... Dag Ceequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer om grappen, ik ben gewoon kwaad op mezelf dat ik dit zit te kijken.
Oh ik vond het vreselijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? De beste van de avond imho. En ik heb niet eens een Bose sound systeem
Ja, toen ging mijn radar ook af.quote:
minder dan matig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Adam Lambert-achtig. Maar dan echt matig. Adam is namelijk zeer tof.
upc?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Hola ik kijk nog effe mee. Ik zie dat het zelfs tot 11 uur duurt!
En ik heb nu een stem nu knop in beeld, vet irritant.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Hola ik kijk nog effe mee. Ik zie dat het zelfs tot 11 uur duurt!
En ik heb nu een stem nu knop in beeld, vet irritant.
Veel succes met de klantenservice. Ze behandelen ze je daar alsof je mentale retardatie hebt en niks van techniek af weet.quote:
oh ja, ik zie het nu ook in de tv gids van Tele2 op mijn tvquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek net op tvgids.nl en daar stond tot 11 uur.
Nog nooit nodig gehad. Ik heb al jaaaaren UPC.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel succes met de klantenservice. Ze behandelen ze je daar alsof je mentale retardatie hebt en niks van techniek af weet.
ik ben naar kpn glasvezel gegaan omdat ze me met een kapotte modem lieten zitten en meonteur kwam nooit opdagenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit nodig gehad. Ik heb al jaaaaren UPC.
Nelly furtadoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Van wie is dit liedje origineel ook alweer? Ik hoor het iemand in mijn hoofd veel beter zingen, maar wie?
Nelly Furtadoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Van wie is dit liedje origineel ook alweer? Ik hoor het iemand in mijn hoofd veel beter zingen, maar wie?
Ik had van de week een afspraak vanwege digitale tv (jaja ik ga met de tijd meequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben naar kpn glasvezel gegaan omdat ze me met een kapotte modem lieten zitten en meonteur kwam nooit opdagen
Nelly Furtadoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
lolquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht dat ze een 32-jarige lekker gek moeder was.
Zou ze voor door kunnen gaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wut ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Starlie het volgende:
Hahahaha ik ga stuk hier! Lekker over Wendy haar botjes wrijven
Ja echt he!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
lekker jaren '60 hippie jeweetzquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:08 schreef JackLucifer het volgende:
Jezus wat een raar wijf. Trek gewoon schoenen aan, wat is dat voor iets raars?
Ehquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Starlie het volgende:
Hahahaha ik ga stuk hier! Lekker over Wendy haar botjes wrijven
is lekker gekquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:08 schreef JackLucifer het volgende:
Jezus wat een raar wijf. Trek gewoon schoenen aan, wat is dat voor iets raars?
de linker of de rechter?quote:
in m'n oog ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Is er iemand hier geraakt door zijn optreden?
Haha boerin!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:10 schreef Snowbells het volgende:
Wat een boerin. En dat woont dan 7 km van me af
10x beter dan de swajp tafelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:10 schreef Injetta het volgende:
Gaan we nou weer naar al die saaie mensen kijken?
En wie moet zijn vijf kinderen voeden dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
Ze mogen die Mitchell wel vakantie gaan geven van zijn twee banen, anders is hij volgende week uitgeput en depressief en stemloos.
Oh ja.. die mislukte swaaaiptafel...quote:
ah, Je bent ook al 16?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef Injetta het volgende:
Op welke leeftijd mikt dit programma eigenlijk... Heb het gevoel dat ik die leeftijd al eeuwen geleden achter me heb gelaten...
Zo'n ding staat nu bij ons op schoolquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh ja.. die mislukte swaaaiptafel...
Ja.....net 16 geweest...quote:
Team Marco nog toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
Dit is tocj de laatste groep kandidaten? hoe kan het programma tot 23.00 duren..
Sorry, net eentje op ...quote:
Zat Marco er wel? Heeft toch niks gezegd??quote:
3 kandidaten > Red Room > Reclame > 1 kandidaat > Red Room > Uitslag...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
Dit is tocj de laatste groep kandidaten? hoe kan het programma tot 23.00 duren..
Ja geen ideequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wie moet zijn vijf kinderen voeden dan?
Je maakt je te drukquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar je merkt echt enorm nu dat hij in een andere situatie zit dan de jonkies, die alles opzij zetten voor The Voice. Het zou mij echt niet verbazen als hij volgende week vrijwillig opstapt.
Elk jurylid geeft commentaar op de eigen artiesten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zat Marco er wel? Heeft toch niks gezegd??
Darrenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Darren heeft daar wel een liedje verneukt he?
Nee niet echt, het zou hem geen kwaad doen denk ik om te stoppen zelfsquote:
en dat terwijl iedereen ervan overtuigd was dat het niet slechter konquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Darren heeft daar wel een liedje verneukt he?
Zal wel een dikke boete aan zitten gok ik... eigenlijk zou ome Sjon de deelnemers gewoon salaris moeten geven. Geen tonnen, maar wel voldoende om onbetaald verlof te kunnen nemen bij de respectievelijke bazen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar je merkt echt enorm nu dat hij in een andere situatie zit dan de jonkies, die alles opzij zetten voor The Voice. Het zou mij echt niet verbazen als hij volgende week vrijwillig opstapt.
Die Intwine gast, die Roger, is toen ook vrijwillig opgestapt na 1 live show toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal wel een dikke boete aan zitten gok ik... eigenlijk zou ome Sjon de deelnemers gewoon salaris moeten geven. Geen tonnen, maar wel voldoende om onbetaald verlof te kunnen nemen bij de respectievelijke bazen...
Zit je dan nog vast aan dat wurgcontract?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Intwine gast, die Roger, is toen ook vrijwillig opgestapt na 1 live show toch?
Of dat was Idols he?
Hij is voor de liveshow uitgestapt omdat hij het contract weigerde te tekenen. En dat was Idols ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Intwine gast, die Roger, is toen ook vrijwillig opgestapt na 1 live show toch?
Of dat was Idols he?
En eens over het salaris ja!
Yupquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat was Idols he?
Sindsdien moeten contracten al van te voren worden getekend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is voor de liveshow uitgestapt omdat hij het contract weigerde te tekenen. En dat was Idols ja.
Slimme kerelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is voor de liveshow uitgestapt omdat hij het contract weigerde te tekenen. En dat was Idols ja.
Dan hoef je zeker nog net geen muilkorf om.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Slimme kerelDat contract is ook onzin, heb ooit eens het contract gelezen van een American Idol kandidaat
geef dat aan alle kandidaten en je bent toch behoorlijk wat geld kwijt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Maar idd, geef zo'n kerel 500 eu per week en hij kan onbetaald verlof nemen voor die twee maanden.
Hij zal er geen villa minder om slopenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef dat aan alle kandidaten en je bent toch behoorlijk wat geld kwijt...
Ja bij Idols. Dat was iets met het contract dacht ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat was Idols he?
och, zolang men zonder vergoeding ook al massaal meedoet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal er geen villa minder om slopen![]()
Bovendien valt de helft na twee shows al af...
En programma dat bijna 3 miljoen kijkers trekt verient dat zeker terug alleen al door de reclame en sponsor deals.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zou er als ik John was onderscheid in maken, hard maar waar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel valt te kiezen als je vijf kinderen hebt (hoe je ook aan die kinderen mag komen)quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef Clavis het volgende:
Dat gezeur over die vijf kinderen zeg...daar kiest hij toch zelf voor?
Dokter Corrie kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel valt te kiezen als je vijf kinderen hebt (hoe je ook aan die kinderen mag komen)
Misschien poepte z'n vrouw wel plots een drieling uit ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef tralalala het volgende:
Had hij maar condooms moeten gebruiken.
Ik bedoel dat hij er zelf voor heeft gekozen om 5 kinderen te krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel valt te kiezen als je vijf kinderen hebt (hoe je ook aan die kinderen mag komen)
Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Of allemaal, of niemand. Het is niet alsof 'ie onverwacht een vijfling heeft gekregen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er als ik John was onderscheid in maken, hard maar waar.
Twee banen en vijf kinderen, die moet je helpen om het mogelijk te maken om aan de live shows mee te doen, als ze een contract moeten tekenen.
weetje wat die kostenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef tralalala het volgende:
Had hij maar condooms moeten gebruiken.
Hij heeft van te voren wrs niet goed beseft hoeveel tijd er in The Voice zou zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef Clavis het volgende:
Dat gezeur over die vijf kinderen zeg...daar kiest hij toch zelf voor?
discriminatie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
dat worden dus weer 2 donkere medemenschen door
voorbeeld stellen aan buitenland dat rtl 4 niet racistisch isquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
dat worden dus weer 2 donkere medemenschen door
Nee hoor hij zelf niet! Ze mogen van mij die twee banen ook wel noemen maar die kinderen snap ik niet zo. Daar kiest hij zelf voor, hoeft er van mij niet met de haren bij gesleept te worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft van te voren wrs niet goed beseft hoeveel tijd er in The Voice zou zitten.
Of nooit gedacht dat ie tot de live shows zou komen.
Zijn gewone vakantie heeft ie vast al opgemaakt, dus nu moet ie nog een flinke tijd alle Voice repetities combineren met 2 banen. Hij zeurt trouwens zelf toch niet?
Bij de auditie huilde hij na afloop ook toen het over zijn kinderen ging, dat ze niet mee waren gekomen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Starlie het volgende:
Ze lijken allemaal van slag als het om Mitchells priveleven gaat dus er zal wel echt iets aan de hand zijn!
Heel veel kandidaten hebben kinderen, hij moet niet zeurenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de auditie huilde hij na afloop ook toen het over zijn kinderen ging, dat ze niet mee waren gekomen.
Omdat het één een gevolg is van het ander in dit geval denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nee hoor hij zelf niet! Ze mogen van mij die twee banen ook wel noemen maar die kinderen snap ik niet zo. Daar kiest hij zelf voor, hoeft er van mij niet met de haren bij gesleept te worden.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je moet neger zijn om door te gaan. Skande!
Ver. Heel ver.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Mascleta het volgende:
zangtechnisch steekt ze toch wel heel erg boven het gemiddelde van de kandidaten uit.
Dat zeuren doen de juryleden, hij nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heel veel kandidaten hebben kinderen, hij moet niet zeuren
Bij de battle zag ze er leuker uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Wel een verbetering de lange haartjes
alleen jammer dat ze me doet denken aan celine dionquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Mascleta het volgende:
zangtechnisch steekt ze toch wel heel erg boven het gemiddelde van de kandidaten uit.
zeker. Ze ziet er nu een stuk hipper uit en minder moeke.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Wel een verbetering de lange haartjes
nu weer zo'n saai pakquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de battle zag ze er leuker uit.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze me doet denken aan celine dion
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef snellejelle het volgende:
Drie kinderen, zes bananen. En zuidafrikaan.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze heeft moeite om haar tong binnen te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |