ik wou het je niet aan doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
Met angst en beven wachtte ik op het nieuwe topic...maar dit viel mee
het was wel het eerste wat me te binnen schoot, maar ik ben toch maar gaan denken over wat andersquote:
Ja, anderen in het topic zouden mij niet altijd zo gespaard hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was wel het eerste wat me te binnen schoot, maar ik ben toch maar gaan denken over wat anders
tjah, had ook gekund, maar ik ga mezelf niet in de TT zettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef ToT het volgende:
Kut, ik wilde een TT maken van: "Wielle luusterert noar ploatjesdroairt meetlat."
maar ik ben ook altijd heel erg liefquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, anderen in het topic zouden mij niet altijd zo gespaard hebben
Nee begriepboar!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, had ook gekund, maar ik ga mezelf niet in de TT zetten
Inderdaad dat is echt niets en ganzen- of eendenlever doe je mij ook geen plezier mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef ToT het volgende:
Nee maar wat ik net al zei: zwezerik!
Ooit een keer in een chique restaurant gegeten. Echt niet te nassen gewoon!
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Inderdaad dat is echt niets en ganzen- of eendenlever doe je mij ook geen plezier mee.
Ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!
daarom weet ook niemand dat ik ganzen hebquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!
Nu is dat ook gruwelijk ook hoe die ganzen behandeld wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. Daarmee hebben ze wel een punt. Ik ben ook echt voor dierenwelzijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu is dat ook gruwelijk ook hoe die ganzen behandeld worden
Klopt idd en ik heb het ook nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb dat trouwens nog nooit gehad.
je spreekt dat toch ook uit als fwoah gras?
Ja net als het leven is daar ook alles zo dubbel inquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. Daarmee hebben ze wel een punt. Ik ben ook echt voor dierenwelzijn.
Met andere dingen vind ik weer dat ze echt te veel lopen te zeiken.
hmm, ik zou het wel willen proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd en ik heb het ook nog nooit gehad.
Ik weet wel dat een keer in het nieuws was dat een bedrijf dat een keer in een kerstpakket had zitten voor de werknemers, en alle werknemers hebben het hele complete pakket linea recta teruggegeven aan de directie.
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonderquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb dat trouwens nog nooit gehad.
je spreekt dat toch ook uit als fwoah gras?
ik ben niet zo van de wijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonder
Mits met een lekker geroosterd broodje en een zoet witte wijn
Heb net gegeten..nu alweer trekquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonder
Mits met een lekker geroosterd broodje en een zoet witte wijn
ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
wie luistert er eigenlijk allemaal?
mag ik 'm inkoppen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik 'm inkoppen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik zit muziek over te hengelen van mijn extrerne naar pcquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik luister ook, maar ga mezelf nu toch even onder een waterstraal gooien om mijn lijf weer flink verschillend van mijn brein te makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
maar dan kun je ondertussen toch luisteren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit muziek over te hengelen van mijn extrerne naar pc
Tja zo zit ik nu ook te posten in een FP bericht over dat 2 bejaarde lui in de problemen zijn gekomen omdat ze een kritisch boek over de joden hebben geschreven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja net als het leven is daar ook alles zo dubbel in
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zou het wel willen proberen.
wat een stelletje ondankbare krengen trouwens
Sorry ik had ff last van ongedierte hier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben stiekem een vent en multitasken is niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan kun je ondertussen toch luisteren?
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
Oh over kerstpakketten
We kregen al 2 jaar een code, zodat we via een site zelf iets konden bestellen, leuk want dan kun je echt iets nuttigs bestellen, vind ik dan, of iets wat je leuk vindt.
Nee hebben we weer van die zeikerds gehad (ik noem ze ondankbaar want je krijgt het maar en het is totaal niet verplicht) die wilden het verrassingspakket terug. Krijgen we weer zo'n vreet pakket met allemaal van die meuk die niemand vreet
Ik ben echt dol op zachte nougat, vooral die hier van de kaasboer (quote:
Ja maar jij kent de kerstpakketten niet die wij kregenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!
En ikzelf hou ook meer van verrassingspakketten, om eerlijk te zijn.
Cadeaus'horen LEUK te zijn. Als je zelf moet aangeven wat je wil hebben, kunnen ze net zo goed geld geven zodat je het zelf kunt kopen.
Ik heb liever een cadeau waar ik misschien wel of misschien niks aan heb maar wat wel een verrassing is, dan dat ik specifiek moet aangeven wat ik exact wil.
Een verlanglijstje vind ik op zich wel okay.Liever iets spontaans, maar daarmee weet je wel dat je iets krijgt wat je echt wil.
Kerstpakket waaraan de afdelingschef of werkgever 1 ding heeft toegevoegd waaruit blijkt dat hij je persoonlijk kent en waardeert. Dat zijn de betere cadeausquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!
En ikzelf hou ook meer van verrassingspakketten, om eerlijk te zijn.
Cadeaus'horen LEUK te zijn. Als je zelf moet aangeven wat je wil hebben, kunnen ze net zo goed geld geven zodat je het zelf kunt kopen.
Ik heb liever een cadeau waar ik misschien wel of misschien niks aan heb maar wat wel een verrassing is, dan dat ik specifiek moet aangeven wat ik exact wil.
Een verlanglijstje vind ik op zich wel okay.Liever iets spontaans, maar daarmee weet je wel dat je iets krijgt wat je echt wil.
hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een vent en multitasken is niet mijn ding
Nee ben gelijk aan het zoeken voor muziekjes voor straks. En die pc is retetraag met overpompen pfffquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
maar overpompen doet zo'n pc toch voor je?
ik ben nu trouwens niet aan het lullen, ik denk dat ik de kachel in m'n werkhok zo maar wel eens aan zet.
what's up?quote:
Ik heb 1x echt een geniale gehad; een houden kist met een fleece deken, een fles Dropshot, een fles jenever, nog een andere fles drank (ff vergeten wat het was), een warme dikke pet, een thermosmok die ik nog regelmatig gebruik, een pak cacao en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kent de kerstpakketten niet die wij kregen
Waar luister ik naarquote:
hier staat: Rode oortjes - lik mequote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kerstpakket waaraan de afdelingschef of werkgever 1 ding heeft toegevoegd waaruit blijkt dat hij je persoonlijk kent en waardeert. Dat zijn de betere cadeaus
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22uquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier staat: Rode oortjes - lik me
Ja je zult bij die veredelde parkieten van jou idd de handen even op de oortjes moeten houden!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22u
Bij mijn vorige baan, een bizarre grote mand met 7 flessen alcoholquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1x echt een geniale gehad; een houden kist met een fleece deken, een fles Dropshot, een fles jenever, nog een andere fles drank (ff vergeten wat het was), een warme dikke pet, een thermosmok die ik nog regelmatig gebruik, een pak cacao en weet ik wat nog meer.
ja, van mij welquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22u
of heb jij ook al commentaar?quote:
Geen idee, ik ken de zangeres niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, van mij wel
klopte de tekst een beetje?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan, een bizarre grote mand met 7 flessen alcohol
En nog een hele meuk er in, dat waren nog eens tijden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, van mij wel
klopte de tekst een beetje?
Zit hier met een wtf gezicht te luisterenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of heb jij ook al commentaar?
daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk niet, gek! Wat denk jij dan! Uccie is een eeuwige heilige maagd!!!
mooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit hier met een wtf gezicht te luisteren
Het kanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk niet, gek! Wat denk jij dan! Uccie is een eeuwige heilige maagd!!!
U heeft nog nooit naar een DJ Vout show geluisterd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit hier met een wtf gezicht te luisteren
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kannougat in mijn neus....ik bedoel: ToT begrijpt het
Bedrijf was op zich wel leuk, maar inmiddels failliet, vast door de kerstpakkettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]HOLY FUCKING SHIT!!!!
![]()
![]()
![]()
Waarom ben je in godsnaam daar ooit weggegaan dan???
Of was de drank broodnodig om het daar uit te kunnen houden?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedrijf was op zich wel leuk, maar inmiddels failliet, vast door de kerstpakketten
Ik ben geen halfvergaan russisch lijkquote:
Zijn achterneefje?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan me vergissen, maar dit lijkt me ook geen ome henk ofwel?
Cupmaat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
![]()
Dan ga je er wel vanuit dat er iets te schudden valt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
*Schud tieten heen en weer
Oh wacht
Stiffquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
ja dat kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
![]()
Dan ga je er wel vanuit dat er iets te schudden valt.
Heel subtielquote:
Stifflerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
Misschien straks nog eens proberen..ik heb nog alcohol in huisquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit is niet echt muziek wat ik normaal van Ruler gewend ben
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]dit is muziek die altijd van Ruler hoor
Tegenwoordig wel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit is niet echt muziek wat ik normaal van Ruler gewend ben
Ik heb al het nodige op, anders had ik die toespeling nooit durven te maken!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien straks nog eens proberen..ik heb nog alcohol in huis
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige op, anders had ik die toespeling nooit durven te maken!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!
Toch kon ik die oude metal van eerst zeer zeker waarderen!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]nou ja...je kent me toch beter dan dat...ik maak 95% van mijn opmerkingen nuchter, dat heeft mij nooit tegengehouden
Net rosti en 2 biefstukken opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Net rosti en 2 biefstukken op![]()
quote:
Ik had lekker een halve dag werk vandaag, dus even langs de Appie.quote:
quote:
Morgen ook nog ...dan weet ik wat ik zondag eetquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had lekker een halve dag werk vandaag, dus even langs de Appie.
Hadden ze de biefstuk in de aanbieding
Zit de rest daar ook op te wachten ?quote:
Ik vind het zo'n mooi nummerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]Graag, om ff van de door dit nummer opgebouwde agressie af te reageren!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen ook nog ...dan weet ik wat ik zondag eet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef ToT het volgende:
Okee sorry, maar NU tune ik toch ECHT wel ff uit!
Nog nooit eerder tijdens een show van Meetlat gedaan en sowieso doe ik dat eigenlijk nooit als een DJ draait, maar van dit nummer word ik serieus agressief!
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaarquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaar
Attent van jequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaar
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.quote:
Te laat!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal het zeggen als het over is
Het was wel een heel belangrijk moment voor de acceptatie van mensen die HIV+ waren waar toen nog zo'n stigma boven hing.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.
Ja allemaal heel lief, ontroerend en aardig enzo, maar het voelt haast als goedkoop scoren aan bij mij.
Uiteraard zal Paul er echt wel nobelere bedoelingen bij gehad hebben, maar het strijkt me echt tegen de enkele haren die ik nog heb in.
joahquote:
Ik vind mooiquote:
het haar op je zak gaat er van op de kop staan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.
Ja allemaal heel lief, ontroerend en aardig enzo, maar het voelt haast als goedkoop scoren aan bij mij.
Uiteraard zal Paul er echt wel nobelere bedoelingen bij gehad hebben, maar het strijkt me echt tegen de enkele haren die ik nog heb in.
Wat precies...de emotie, het bereik in octaven, de melodieuze lichte klanken?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het haar op je zak gaat er van op de kop staan?
Nee daar had hij bij uit de buurt moeten blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder aceton bij nodig is!
Het diepzinnige verhaalquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat precies...de emotie, het bereik in octaven, de melodieuze lichte klanken?
Ohja..dat hoor ik wel inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het diepzinnige verhaal
Hoe de mens dichterbij zichzelf komt, en de zanger dat met veel klanken probeert over te brengen
Mr. Blue? Iik kan het nummer ook niet horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mr. Blue? Iik kan het nummer ook niet horen.
Tegenwoordig is het live al helemaal niks meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
Slayer klinkt echt fucking pussy vergeleken met die band van net!
Nou, ik vind je geweldig en alles, maar ik wil nooit meer trouwenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het live al helemaal niks meer
klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
Slayer klinkt echt fucking pussy vergeleken met die band van net!
De MIquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Een stel ouwe zakken die hun kunstgebitten met Kukident moet vastzetten voor het headbangen?
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Een stel ouwe zakken die hun kunstgebitten met Kukident moet vastzetten voor het headbangen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, ik vind je geweldig en alles, maar ik wil nooit meer trouwen
dank uquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Lejenk het volgende:
Kom even mijn liefde betuigen voor de Dj![]()
Goed bezig.
En goedenavond
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Lejenk het volgende:
Goed bezig.
En goedenavond
"Sadistic, surgeon of demisequote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Lejenk het volgende:
Goed bezig.
En goedenavond
Ik ben zo blij dat ik hier dan geen MI bij heb.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]ZOOOOOOOOOOOOO herkenbaar he!
Uh, ik bedoel NIET! Zo NIET herkenbaar he!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik hier dan geen MI bij heb.
COB is melody. Of Kamelot, zou gaaf zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
Ruler heb je ook iets in de categorie iets meer melodie? Type-O-Negative, White Zombie, Black Sabbath...
Had ik vorige week ook...blinde paniekquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:05 schreef Kally het volgende:
Tuurlijk, inet gaat kloten als ik weer wil draaien @#$%^&*()
Ik start zo wel even opnieuw op pfffquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook...blinde paniekmaar is helemaal goed gekomen.
Nee je verbinding was even weg.quote:
Huppa, meerdere stations in 1 huisquote:
ja, ik moest schakelen tussen de pc'squote:
Ik hoop dat het zo wel werktquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik start zo wel even opnieuw op pfff
Ah vandaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik moest schakelen tussen de pc's
Punt is ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef ACT-F het volgende:
Heb ik net gegeten, zie ik de laatste reacties in het vorige topic en de TT...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef ACT-F het volgende:
Heb ik net gegeten, zie ik de laatste reacties in het vorige topic en de TT...
Ja ik ook, heb echt zin om weer te draaien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo wel werkt
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
De cultuurbarbaar in mij...heeft het idee dat ze al 20 minuten naar hetzelfde nummer aan het luisteren is
Ja, daar kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb echt zin om weer te draaien.
Oh en die SN soundtrack, als je dus even verder de mapjes inklikt, staan de nrs. wel gewoon in het Engels ipv Russisch
Dat heb ik met The reaper, iedere keer als ik die aanzet krijg ik een ander nummerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook achter
Alleen sommige nummer wilde ie niet in SAM laden op de één of andere manier,
Terwijl het wel gewoon MP3's zijn
dat is wel een goedequote:
Klikken tot je de goede hebt, en de rest weggooienquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik met The reaper, iedere keer als ik die aanzet krijg ik een ander nummer
Dat komt na het etenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je schijt aan hebben!
Oh wacht...
Enkel goede ideeën hierquote:
Als ik ze op pc afspeel is het wel goed, zo weirdquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klikken tot je de goede hebt, en de rest weggooien
Niks aan gelogenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klikken tot je de goede hebt, en de rest weggooien
Ik hou het chillquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
Sodetering...hier heb je een jaarproductie honing uit 20 landen voor nodig
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
ik hoor alleen nog maar ruis straksquote:
Vaag gedoe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik ze op pc afspeel is het wel goed, zo weird
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
Oh ToT ik heb The Avengers nog op de externe staan, kan ik weer even lachen
Sorry baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]We houden niet van mensen die klikken!!!
Vertel, vertel!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry baas
Maar tussen de haakjes. Ik heb nog wel een sappige roddel voor je
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer
Even douchen en dan bankhangen
nee, verder eigenlijk niet naar gekekenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Heb je ook nog nummers van die Congolese blackmetalband afgespeeld?
Kan ik hier niet maken, dan weet iedereen hetquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer
Even douchen en dan bankhangen
Really?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Lejenk het volgende:
Mag ik een verzoekje doen?![]()
Anal Cunt - I'm not that kind of boy
Het bestaatquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Lejenk het volgende:
Mag ik een verzoekje doen?![]()
Anal Cunt - I'm not that kind of boy
Ik wil geen MIquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan ik hier niet maken, dan weet iedereen het
Oke, ik ben niet zwanger, dus die kan er afquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
De spanning! I need to know!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
Is Lineaal tot de Pinkstergemeente opgenomen?
Zit Viro met Anouk te daten?DE SPANNING!!!!
220 Voltquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
You know me wellquote:
I sold your dog to a chinese restaurant is ook een muzikaal hoogstandje van hen, maar die haalt het echt niet bij Domesitc violence is really, really funny.quote:
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
ZEG JIJ!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet zwanger, dus die kan er af
Waar je mee omgaat....quote:
Beste bron aangezien het over mij gaatquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...
Laten wapperen terwijl jij van je cocktails genietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...
Wappernegers?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Laten wapperen terwijl jij van je cocktails geniet
quote:
Niet gemist dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, verder eigenlijk niet naar gekeken
Ooeeehhh wappernegertsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Beste bron aangezien het over mij gaat
Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Spanning wordt toch niet in volt uitgedrukt?
Was het nou in watt of in ampere?
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Tssss alsof jij het beste geīnformeerd bent over jezelf!
NARGAROTH!!!!!
En dit nummer duurt LANG!!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordtquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Tssss alsof jij het beste geīnformeerd bent over jezelf!
NARGAROTH!!!!!
En dit nummer duurt LANG!!!!
GMTAquote:
quote:
I rest my casequote:
alleen 3 metal coversquote:
Ik moet nog praten zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Opgezocht, je hebt nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
Stroomsterkte is Ampčre
Geen Honingzoete Strepsil show ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Ja blijf gewoon even bij jaquote:
quote:
quote:
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen Honingzoete Strepsil show ?![]()
Ik voel me zo gebruiktquote:
Ik kop hem niet inquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een enorme Long Island Iced Tea en jullie niet! *hips*
Lucky bastardquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Enkel voor een goed doelquote:
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik nietquote:
Ik vind het knap van jequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.
Beter, manboobsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
Moobs tellen niet meer ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
Buiten de Puccini en Triple sec heb ik nog een cheapo flesje van dit gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trots van Twentequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weer
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
dat dacht ikquote:
Ilsequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegt
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
Omdat ze daar inferieure produkten gebruiken. Ik durf te wedden dat mijn versie je goedkeuring wel kan wegdragenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Dat is afrollen en het bed uit getrapt wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En overigens groot gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is afrollen en het bed uit getrapt worden
Ja dan mag je niet eens over de drempelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt aan de manquote:
Once you go black?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.
Wat is er mis met mijn zwarte katjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus, gezien je UI, is Anouk ook niet blij met je hulpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |