ik wou het je niet aan doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
Met angst en beven wachtte ik op het nieuwe topic...maar dit viel mee
het was wel het eerste wat me te binnen schoot, maar ik ben toch maar gaan denken over wat andersquote:
Ja, anderen in het topic zouden mij niet altijd zo gespaard hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was wel het eerste wat me te binnen schoot, maar ik ben toch maar gaan denken over wat anders
tjah, had ook gekund, maar ik ga mezelf niet in de TT zettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef ToT het volgende:
Kut, ik wilde een TT maken van: "Wielle luusterert noar ploatjesdroairt meetlat."
maar ik ben ook altijd heel erg liefquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, anderen in het topic zouden mij niet altijd zo gespaard hebben
Nee begriepboar!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, had ook gekund, maar ik ga mezelf niet in de TT zetten
Inderdaad dat is echt niets en ganzen- of eendenlever doe je mij ook geen plezier mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef ToT het volgende:
Nee maar wat ik net al zei: zwezerik!
Ooit een keer in een chique restaurant gegeten. Echt niet te nassen gewoon!
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Inderdaad dat is echt niets en ganzen- of eendenlever doe je mij ook geen plezier mee.
Ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!
daarom weet ook niemand dat ik ganzen hebquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Foie gras. Ja als je dat eet word je tegenwoordig net zo hard in elkaar getrimd als dat je bont draagt!
Nu is dat ook gruwelijk ook hoe die ganzen behandeld wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. Daarmee hebben ze wel een punt. Ik ben ook echt voor dierenwelzijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu is dat ook gruwelijk ook hoe die ganzen behandeld worden
Klopt idd en ik heb het ook nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb dat trouwens nog nooit gehad.
je spreekt dat toch ook uit als fwoah gras?
Ja net als het leven is daar ook alles zo dubbel inquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. Daarmee hebben ze wel een punt. Ik ben ook echt voor dierenwelzijn.
Met andere dingen vind ik weer dat ze echt te veel lopen te zeiken.
hmm, ik zou het wel willen proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd en ik heb het ook nog nooit gehad.
Ik weet wel dat een keer in het nieuws was dat een bedrijf dat een keer in een kerstpakket had zitten voor de werknemers, en alle werknemers hebben het hele complete pakket linea recta teruggegeven aan de directie.
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonderquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb dat trouwens nog nooit gehad.
je spreekt dat toch ook uit als fwoah gras?
ik ben niet zo van de wijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonder
Mits met een lekker geroosterd broodje en een zoet witte wijn
Heb net gegeten..nu alweer trekquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis een soort hele vette leverworst, ook niet echt bijzonder
Mits met een lekker geroosterd broodje en een zoet witte wijn
ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
wie luistert er eigenlijk allemaal?
mag ik 'm inkoppen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik 'm inkoppen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik zit muziek over te hengelen van mijn extrerne naar pcquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik luister ook, maar ga mezelf nu toch even onder een waterstraal gooien om mijn lijf weer flink verschillend van mijn brein te makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
maar dan kun je ondertussen toch luisteren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit muziek over te hengelen van mijn extrerne naar pc
Tja zo zit ik nu ook te posten in een FP bericht over dat 2 bejaarde lui in de problemen zijn gekomen omdat ze een kritisch boek over de joden hebben geschreven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja net als het leven is daar ook alles zo dubbel in
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zou het wel willen proberen.
wat een stelletje ondankbare krengen trouwens
Sorry ik had ff last van ongedierte hier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben stiekem een vent en multitasken is niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan kun je ondertussen toch luisteren?
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
Oh over kerstpakketten
We kregen al 2 jaar een code, zodat we via een site zelf iets konden bestellen, leuk want dan kun je echt iets nuttigs bestellen, vind ik dan, of iets wat je leuk vindt.
Nee hebben we weer van die zeikerds gehad (ik noem ze ondankbaar want je krijgt het maar en het is totaal niet verplicht) die wilden het verrassingspakket terug. Krijgen we weer zo'n vreet pakket met allemaal van die meuk die niemand vreet
Ik ben echt dol op zachte nougat, vooral die hier van de kaasboer (quote:
Ja maar jij kent de kerstpakketten niet die wij kregenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!
En ikzelf hou ook meer van verrassingspakketten, om eerlijk te zijn.
Cadeaus'horen LEUK te zijn. Als je zelf moet aangeven wat je wil hebben, kunnen ze net zo goed geld geven zodat je het zelf kunt kopen.
Ik heb liever een cadeau waar ik misschien wel of misschien niks aan heb maar wat wel een verrassing is, dan dat ik specifiek moet aangeven wat ik exact wil.
Een verlanglijstje vind ik op zich wel okay.Liever iets spontaans, maar daarmee weet je wel dat je iets krijgt wat je echt wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |