quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]dit is muziek die altijd van Ruler hoor
Tegenwoordig wel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit is niet echt muziek wat ik normaal van Ruler gewend ben
Ik heb al het nodige op, anders had ik die toespeling nooit durven te maken!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien straks nog eens proberen..ik heb nog alcohol in huis
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al het nodige op, anders had ik die toespeling nooit durven te maken!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel!
Toch kon ik die oude metal van eerst zeer zeker waarderen!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]nou ja...je kent me toch beter dan dat...ik maak 95% van mijn opmerkingen nuchter, dat heeft mij nooit tegengehouden
Net rosti en 2 biefstukken opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Net rosti en 2 biefstukken op![]()
quote:
Ik had lekker een halve dag werk vandaag, dus even langs de Appie.quote:
quote:
Morgen ook nog ...dan weet ik wat ik zondag eetquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had lekker een halve dag werk vandaag, dus even langs de Appie.
Hadden ze de biefstuk in de aanbieding
Zit de rest daar ook op te wachten ?quote:
Ik vind het zo'n mooi nummerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]Graag, om ff van de door dit nummer opgebouwde agressie af te reageren!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen ook nog ...dan weet ik wat ik zondag eet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef ToT het volgende:
Okee sorry, maar NU tune ik toch ECHT wel ff uit!
Nog nooit eerder tijdens een show van Meetlat gedaan en sowieso doe ik dat eigenlijk nooit als een DJ draait, maar van dit nummer word ik serieus agressief!
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaarquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaar
Attent van jequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik leg de Strepsils vast klaar
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.quote:
Te laat!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal het zeggen als het over is
Het was wel een heel belangrijk moment voor de acceptatie van mensen die HIV+ waren waar toen nog zo'n stigma boven hing.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.
Ja allemaal heel lief, ontroerend en aardig enzo, maar het voelt haast als goedkoop scoren aan bij mij.
Uiteraard zal Paul er echt wel nobelere bedoelingen bij gehad hebben, maar het strijkt me echt tegen de enkele haren die ik nog heb in.
joahquote:
Ik vind mooiquote:
het haar op je zak gaat er van op de kop staan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit echt over the top op je gevoel in spelen; Paul de Leeuw die een aidspatiënt die niet lang meer te leven heeft een kans gunt om zichzelf te vereeuwigen met dit lied.
Ja allemaal heel lief, ontroerend en aardig enzo, maar het voelt haast als goedkoop scoren aan bij mij.
Uiteraard zal Paul er echt wel nobelere bedoelingen bij gehad hebben, maar het strijkt me echt tegen de enkele haren die ik nog heb in.
Wat precies...de emotie, het bereik in octaven, de melodieuze lichte klanken?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het haar op je zak gaat er van op de kop staan?
Nee daar had hij bij uit de buurt moeten blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder aceton bij nodig is!
Het diepzinnige verhaalquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat precies...de emotie, het bereik in octaven, de melodieuze lichte klanken?
Ohja..dat hoor ik wel inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het diepzinnige verhaal
Hoe de mens dichterbij zichzelf komt, en de zanger dat met veel klanken probeert over te brengen
Mr. Blue? Iik kan het nummer ook niet horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mr. Blue? Iik kan het nummer ook niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |