Kerstpakket waaraan de afdelingschef of werkgever 1 ding heeft toegevoegd waaruit blijkt dat hij je persoonlijk kent en waardeert. Dat zijn de betere cadeausquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow die eerste zin moest ik ff 2x lezen!
En ikzelf hou ook meer van verrassingspakketten, om eerlijk te zijn.
Cadeaus'horen LEUK te zijn. Als je zelf moet aangeven wat je wil hebben, kunnen ze net zo goed geld geven zodat je het zelf kunt kopen.
Ik heb liever een cadeau waar ik misschien wel of misschien niks aan heb maar wat wel een verrassing is, dan dat ik specifiek moet aangeven wat ik exact wil.
Een verlanglijstje vind ik op zich wel okay.Liever iets spontaans, maar daarmee weet je wel dat je iets krijgt wat je echt wil.
hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een vent en multitasken is niet mijn ding
Nee ben gelijk aan het zoeken voor muziekjes voor straks. En die pc is retetraag met overpompen pfffquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
maar overpompen doet zo'n pc toch voor je?
ik ben nu trouwens niet aan het lullen, ik denk dat ik de kachel in m'n werkhok zo maar wel eens aan zet.
what's up?quote:
Ik heb 1x echt een geniale gehad; een houden kist met een fleece deken, een fles Dropshot, een fles jenever, nog een andere fles drank (ff vergeten wat het was), een warme dikke pet, een thermosmok die ik nog regelmatig gebruik, een pak cacao en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij kent de kerstpakketten niet die wij kregen
Waar luister ik naarquote:
hier staat: Rode oortjes - lik mequote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kerstpakket waaraan de afdelingschef of werkgever 1 ding heeft toegevoegd waaruit blijkt dat hij je persoonlijk kent en waardeert. Dat zijn de betere cadeaus
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22uquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier staat: Rode oortjes - lik me
Ja je zult bij die veredelde parkieten van jou idd de handen even op de oortjes moeten houden!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22u
Bij mijn vorige baan, een bizarre grote mand met 7 flessen alcoholquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1x echt een geniale gehad; een houden kist met een fleece deken, een fles Dropshot, een fles jenever, nog een andere fles drank (ff vergeten wat het was), een warme dikke pet, een thermosmok die ik nog regelmatig gebruik, een pak cacao en weet ik wat nog meer.
ja, van mij welquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan lezen...maar ik kon ook de tekst horen ...mag dat wel voor 22u
of heb jij ook al commentaar?quote:
Geen idee, ik ken de zangeres niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, van mij wel
klopte de tekst een beetje?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan, een bizarre grote mand met 7 flessen alcohol
En nog een hele meuk er in, dat waren nog eens tijden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, van mij wel
klopte de tekst een beetje?
Zit hier met een wtf gezicht te luisterenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of heb jij ook al commentaar?
daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk niet, gek! Wat denk jij dan! Uccie is een eeuwige heilige maagd!!!
mooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit hier met een wtf gezicht te luisteren
Het kanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk niet, gek! Wat denk jij dan! Uccie is een eeuwige heilige maagd!!!
U heeft nog nooit naar een DJ Vout show geluisterd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit hier met een wtf gezicht te luisteren
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kannougat in mijn neus....ik bedoel: ToT begrijpt het
Bedrijf was op zich wel leuk, maar inmiddels failliet, vast door de kerstpakkettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]HOLY FUCKING SHIT!!!!
![]()
![]()
![]()
Waarom ben je in godsnaam daar ooit weggegaan dan???
Of was de drank broodnodig om het daar uit te kunnen houden?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedrijf was op zich wel leuk, maar inmiddels failliet, vast door de kerstpakketten
Ik ben geen halfvergaan russisch lijkquote:
Zijn achterneefje?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan me vergissen, maar dit lijkt me ook geen ome henk ofwel?
Cupmaat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
![]()
Dan ga je er wel vanuit dat er iets te schudden valt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
*Schud tieten heen en weer
Oh wacht
Stiffquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
ja dat kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
![]()
Dan ga je er wel vanuit dat er iets te schudden valt.
Heel subtielquote:
Stifflerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond allen
Oh wacht
Misschien straks nog eens proberen..ik heb nog alcohol in huisquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar dit is niet echt muziek wat ik normaal van Ruler gewend ben
| Forum Opties | |
|---|---|