Als ik ze op pc afspeel is het wel goed, zo weirdquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klikken tot je de goede hebt, en de rest weggooien
Niks aan gelogenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klikken tot je de goede hebt, en de rest weggooien
Ik hou het chillquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
Sodetering...hier heb je een jaarproductie honing uit 20 landen voor nodig
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
ik hoor alleen nog maar ruis straksquote:
Vaag gedoe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik ze op pc afspeel is het wel goed, zo weird
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
Oh ToT ik heb The Avengers nog op de externe staan, kan ik weer even lachen
Sorry baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]We houden niet van mensen die klikken!!!
Vertel, vertel!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry baas
Maar tussen de haakjes. Ik heb nog wel een sappige roddel voor je
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer
Even douchen en dan bankhangen
nee, verder eigenlijk niet naar gekekenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Heb je ook nog nummers van die Congolese blackmetalband afgespeeld?
Kan ik hier niet maken, dan weet iedereen hetquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer
Even douchen en dan bankhangen
Really?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Lejenk het volgende:
Mag ik een verzoekje doen?![]()
Anal Cunt - I'm not that kind of boy
Het bestaatquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Lejenk het volgende:
Mag ik een verzoekje doen?![]()
Anal Cunt - I'm not that kind of boy
Ik wil geen MIquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan ik hier niet maken, dan weet iedereen het
Oke, ik ben niet zwanger, dus die kan er afquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
De spanning! I need to know!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
Is Lineaal tot de Pinkstergemeente opgenomen?
Zit Viro met Anouk te daten?DE SPANNING!!!!
220 Voltquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
You know me wellquote:
I sold your dog to a chinese restaurant is ook een muzikaal hoogstandje van hen, maar die haalt het echt niet bij Domesitc violence is really, really funny.quote:
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck!
Is Kally zwanger?
Heeft Uccie 40 negerts?
ZEG JIJ!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet zwanger, dus die kan er af
Waar je mee omgaat....quote:
Beste bron aangezien het over mij gaatquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...
Laten wapperen terwijl jij van je cocktails genietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met 40 luie negerts...
Wappernegers?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Laten wapperen terwijl jij van je cocktails geniet
quote:
Niet gemist dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, verder eigenlijk niet naar gekeken
Ooeeehhh wappernegertsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Beste bron aangezien het over mij gaat
Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Spanning wordt toch niet in volt uitgedrukt?
Was het nou in watt of in ampere?
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Tssss alsof jij het beste geïnformeerd bent over jezelf!
NARGAROTH!!!!!
En dit nummer duurt LANG!!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordtquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Tssss alsof jij het beste geïnformeerd bent over jezelf!
NARGAROTH!!!!!
En dit nummer duurt LANG!!!!
GMTAquote:
quote:
I rest my casequote:
alleen 3 metal coversquote:
Ik moet nog praten zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Opgezocht, je hebt nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
Stroomsterkte is Ampère
Geen Honingzoete Strepsil show ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Ja blijf gewoon even bij jaquote:
quote:
quote:
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen Honingzoete Strepsil show ?![]()
Ik voel me zo gebruiktquote:
Ik kop hem niet inquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een enorme Long Island Iced Tea en jullie niet! *hips*
Lucky bastardquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Enkel voor een goed doelquote:
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik nietquote:
Ik vind het knap van jequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.
Beter, manboobsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
Moobs tellen niet meer ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
Buiten de Puccini en Triple sec heb ik nog een cheapo flesje van dit gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trots van Twentequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weer
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
dat dacht ikquote:
Ilsequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegt
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
Omdat ze daar inferieure produkten gebruiken. Ik durf te wedden dat mijn versie je goedkeuring wel kan wegdragenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Dat is afrollen en het bed uit getrapt wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En overigens groot gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is afrollen en het bed uit getrapt worden
Ja dan mag je niet eens over de drempelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt aan de manquote:
Once you go black?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.
Wat is er mis met mijn zwarte katjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus, gezien je UI, is Anouk ook niet blij met je hulpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |