Daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
Buiten de Puccini en Triple sec heb ik nog een cheapo flesje van dit gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De trots van Twentequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een enorme Long Island Iced Tea en jullie niet! *hips*
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah mijn instant afkeer van alcohol drankje....Eens maar NOOIT weer
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Anouke heeft een lekker kont, maar val op Ilse
dat dacht ikquote:
Ilsequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Ilse die "Hallooooooo" tegen je zegt
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wakker worden naast Anouk. Die je gemeen aankijkt "Ja hallo, waar de fuck blijft m'n ontbijt op bed?!"
Omdat ze daar inferieure produkten gebruiken. Ik durf te wedden dat mijn versie je goedkeuring wel kan wegdragenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik in Cambodja gedronken. Was op zich wel aardig, maar ik vond het niet echt bijzonder.
Dat is afrollen en het bed uit getrapt wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof je van Anouk tot de volgende ochtend mag blijven.
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En overigens groot gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is afrollen en het bed uit getrapt worden
Ja dan mag je niet eens over de drempelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt aan de manquote:
Once you go black?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die staat je al als een heks uit te lachen als de pik niet groot genoeg is volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
'tis fucking limo en daardoor veel te makkelijk gieten. Alleen komt het er ook net zo snel weer uit.
Wat is er mis met mijn zwarte katjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus, gezien je UI, is Anouk ook niet blij met je hulpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |