GMTAquote:
quote:
I rest my casequote:
alleen 3 metal coversquote:
Ik moet nog praten zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Opgezocht, je hebt nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
Stroomsterkte is Ampère
Geen Honingzoete Strepsil show ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog willen draaien na Kally...maar ik denk dat dit me allemaal teveel wordt
Ja blijf gewoon even bij jaquote:
quote:
quote:
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen Honingzoete Strepsil show ?![]()
Ik voel me zo gebruiktquote:
Ik kop hem niet inquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een enorme Long Island Iced Tea en jullie niet! *hips*
Lucky bastardquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Enkel voor een goed doelquote:
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik nietquote:
Ik vind het knap van jequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff..ja ik vind het al heel wat dat ik hier gewoon nog naar luister.
Beter, manboobsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
Moobs tellen niet meer ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij hebt tieten en ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehhhh ik bedoel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap van mezelf...ik troost me dat Kally vast wel iets verzachtends draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |