Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt irritant die UI Kun. Ik denk steeds dat je GGMM bent.
Ik heb me een keer aangeboden als mod maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.
Kun is in ieder geval niet bezig met taalfouten verbeteren vandaar dat ik weet dat het Rene niet isquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.
Goed zo, ik een stuk of vier keer in Rotterdam toen Nighttown nog bestond.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog naar een concert van die gasten geweest op knoal.
Word je op dit moment gedwongen om hiernaar te luisteren?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Huub
Echt serieus, hier luister je toch niet vrijwillig naar?
Mwah vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sorry knorrie ik deed dat om een toelaatbare counterstrike te doen.
Renéquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun is in ieder geval niet bezig met taalfouten verbeteren vandaar dat ik weet dat het Rene niet is
De optie voor zappen staat nog openquote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Word je op dit moment gedwongen om hiernaar te luisteren?
Als dat niet het geval is luister je op dit moment idd vrijwillig naar de dijk
Bijvoeglijk naamwoorders ?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Webschip het volgende:
Waarom worden die BNers zo vergoddelijkt?
Omdat het zelf BN'ers zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Webschip het volgende:
Waarom worden die BNers zo vergoddelijkt?
En soms ook grote oren.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Webschip het volgende:
Het valt me op dat BNers meestal een enorme muil hebben.
Als ik een patroon ziequote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef BlueMage het volgende:
"Het zou mooi zijn als 't mooi is" of "Als het golft dan golft het goed" oid. Ik zie 'n patroon.
wie is hiquote:
Alleen maar omdat ik een enorme muil heb zeker.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een BNer
Lijkt mij ookquote:
Ik ook wel, maar vind De Dijk niet leuk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Huub eigenlijk wel een jofele peer.
quote:
Wat je zegt ben jezelf, normale manier.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Op de normale manier uitgevoerd vind ik het beter. Dit is kut.
Ik weet niet of dat dat alleen voldoende is.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een enorme muil heb zeker.
Waarom zie ik dit nu pasquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit nu pasIk dacht nog er is donderdag toch wat leuks op tv, maar wat kon ik niet opkomen
Ze heeft wel gelijk, mannen stellen zich altijd zo aan als ze ziek zijn.quote:
Wil je MM een man noemen?quote:
Met een pruik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel een piemel.. denk ik.
Nee vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Is dit het eerste jaar dat sinterkees sinterklaas is?
Vorig jaar toch ook al?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Is dit het eerste jaar dat sinterkees sinterklaas is?
En natuurlijk 'dag hoor'quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
oei ik ben het met Paul eens. De Sint was ook niet al te best. Met zijn geschreeuw en zijn schat steeds
Bramgodquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Ben blij dat ik met Bramsint ben opgegroeid.
Paul is wel een beetje bevooroordeeld...samen met Bram was hij een gouden duo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
oei ik ben het met Paul eens. De Sint was ook niet al te best. Met zijn geschreeuw en zijn schat steeds
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Snowden precies onthuld dan? Dat landen elkaar afluisteren?
Geniale sintquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Ben blij dat ik met Bramsint ben opgegroeid.
Het verhaal klopte wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paul is wel een beetje bevooroordeeld...samen met Bram was hij een gouden duo.
quote:
Misschien krijgt hij ook wel tips over hoe het anders moet, wat minder schatje liefje en wat meer zijn mond houden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het verhaal klopte wel.
Maar goed hij is net nieuw, over 10 jaar lijkt hij ook onvervangbaar.
Muziekpiet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bramsint en de wegwijspiet, daar ging het om.
Dat is toch die Piet die op Harry van Raaij lijkt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bramsint en de wegwijspiet, daar ging het om.
römerpiet?quote:
Ja die was leukquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die Piet die op Harry van Raaij lijkt?
Ja ik zat ook al te kijken, maar er is iets wat me niet zo aan hem aanstaat. Kan mijn vinger er niet echt op leggen.quote:
mario de pizza-pietquote:
Pics.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Kan mijn vinger er niet echt op leggen.
Hoofdpiet is er toch nog steeds (door Van Muiswinkel gespeeld)?quote:
Piet Romerquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoofdpiet is er toch nog steeds (door Van Muiswinkel gespeeld)?
Als je het maar bij je vinger houdt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, maar er is iets wat me niet zo aan hem aanstaat. Kan mijn vinger er niet echt op leggen.
Zijn gezicht is iets te smal, of eigenlijk, loopt te smal af.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, maar er is iets wat me niet zo aan hem aanstaat. Kan mijn vinger er niet echt op leggen.
Gelukkig zijn er jouw posts nog om ze op te vrolijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb medelijden met de NSA als ze door alle bagger op Fok moeten scrollen
Ach hebben die mensen iets te lachen..het is niet alsof ze zelf enig gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
Makkelijk opgelost door een paar boterhammen te voederenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn gezicht is iets te smal, of eigenlijk, loopt te smal af.
Ja dat is het denk ik ja, zo'n smal bekkie heeft hij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn gezicht is iets te smal, of eigenlijk, loopt te smal af.
Mijn posts vrolijkt ze net zo veel op als dat de jouwe ze aan het lachen maaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er jouw posts nog om ze op te vrolijken.
Sommige mensen lezen dat elke dag vrijwillig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
Wat gezellig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn posts vrolijkt ze net zo veel op als dat de jouwe ze aan het lachen maakt
Zo die kan je in je zak steken, Johannes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat ze interessant aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Waarom zegt Matthijs steeds sorry of met permissie
Tja, het is ook maar een eenvoudige schoenenlapper he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Waarom zegt Matthijs steeds sorry of met permissie
Ik ga geen dvd'tjes op de emo markt verkopen merk ik maar weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo die kan je in je zak steken, Johannes.
Precies, aanpakken die gast.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In ieder geval post je af en toe nog een ludiek plaatje of gifje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga geen dvd'tjes op de emo markt verkopen merk ik maar weer.
Het gaat om de details.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben een homoseksuele relatie, ook dat nog.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, stuk verdriet.
Ik vraag me altijd af hoe nederlands klinkt voor belgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ik kan nog steeds niet goed tegen een Belgenaccent.
Ik denk zoals Duits klinkt voor ons.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe nederlands klinkt voor belgen
alex jones roept het al jarenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik wist dit al voor Snowden, wat ben ik toch slim.
Niet zo'n grote waffel, puppie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, stuk verdriet.
Ligt eraan welk accent ze horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En ondertussen is iedereen dat schandalige artikel over Friso vergeten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Peter vindt hem alleen maar de man van het jaar omdat hij in z'n krantje zit.
Yep, Vermeersch is de Albert Verlinde van de kranten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ondertussen is iedereen dat schandalige artikel over Friso vergeten.
Duitsers vinden onze taal meestal grappig. Belgen kunnen ons gewoon verstaan, of bedoel je Walen die geen Nederlands kunnen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo snel van onder de indruk.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Lijkt me geen reet aan die film. Sowieso romantische komedies
Pics.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo snel van onder de indruk.
Ik schijn geen foto's van blote tetten te mogen posten hier.quote:
Of we saai klinken voor Belgen. Beglsich is meer het Engelse van de Nederlandse taal lijkt het soms, en Nederlands het Amerikaans. Alle woorden klinken 'vlak' imo..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsers vinden onze taal meestal grappig. Belgen kunnen ons gewoon verstaan, of bedoel je Walen die geen Nederlands kunnen?
Maar ook piem0ls in nl filmsquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo snel van onder de indruk.
Of Spetters?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor piemels kun je beter Spartacus kijken.
Zit ie ook aan de coke dan ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Teun heeft de Yuri van Gelder-uitstraling.
Nou ik verwacht dat ie wel om te janken is...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lukt nog niet eens als je het probeert.
Hola.quote:
Hij doet het met Isa Hoes, dit geheel terzijde.quote:
Van rutger hauer kruipt mijn clitoris helemaal in mijn baarmoederquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola.
Of Spetters of Turks Fruit. Rutger Hauer in zijn blootje, nomnom.
Hoe hij er vroeger uit zag he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Van rutger hauer kruipt mijn clitoris helemaal in mijn baarmoeder
Van Maarten spanjer dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die heeft de mammografieën wel weer op de kaart gezet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
Intelligente film...en dan noemt ie Georgina Verbaan
Goed puntquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft de mammografieën wel weer op de kaart gezet.
Serieus? Die kan ik echt niet uitstaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die niet, heb ik altijd leuk gevonden
Jij klinkt als een heel dom iemand.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij hem krijg ik dat gevoel plus kotsneigingen, vervelende zak
als in sop sop leuk???!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij klinkt als een heel dom iemand.
Een baas is het, net als Rijk de Gooyer en Gerard Cox.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker zeurderig stemmetje..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij klinkt als een kutwijf!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gerard Coxquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Een baas is het, net als Rijk de Gooyer en Gerard Cox.
En u klinkt als een kutwijf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:
Speelt mee in spetters, en laat zien dat hij een jongen is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is ook niet voor niets het miskend talent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:58 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker zeurderig stemmetje..
Amsterdamse hè....dan krijg je dat.quote:
quote:
Ik dacht dat alleen johannes en ik deze inside joke kenden, applaus voor jezelf.quote:
Weet ik, een van mijn favoriete Nl films, maar niet om die redenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Speelt mee in spetters, en laat zien dat hij een jongen is.
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Amsterdamse hè....dan krijg je dat.
Iedereen heeft zo'n fantastisch DVD pakket door de brievenbus gekregen. Sneeuwwitje en de 7 geitjes, de schippers van de kameleon, genieten hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat alleen johannes en ik deze inside joke kenden, applaus voor jezelf.
Dat was in 1998 op de radioquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen dat op de radio was, was jij zes.
Ja leuk, die had ik nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo'n fantastisch DVD pakket door de brievenbus gekregen. Sneeuwwitje en de 7 geitjes, de schippers van de kameleon, genieten hoor.
Oke, dan was je 10.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was in 1998 op de radio
Heldquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mp4'tje had ik in het topic gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |