SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit
Hint 1: Het boekje heet: "in de tuin"
Hint 2: Het is een zoogdier en ik zou hem eerder met het bos associėren.
Edit 2
Degene die het raadt krijgt een abbo naar keuze (Zo'n SMS ding voor 3 euro)
1 antwoord per user!!!SPOILER: Als je het echt wilt wetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door banapples op 01-08-2013 10:15:19 ]Sometimes you see knopjes
Ik heb ook al via google zitten zoeken maar ik kan geen enkel verband vinden tussen "jap-jap" en het dier wat er bij hoort.quote:
Zou je via DM kunnen sturen wat het wel is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb ook al via google zitten zoeken maar ik kan geen enkel verband vinden tussen "jap-jap" en het dier wat er bij hoort.
Kikker?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef banapples het volgende:
[..]
De kikker is kwaak! KWAAAK!
[ afbeelding ]
maar wat wil jij nou hier mee bereiken? wij moeten raden? of jij weet het niet..?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef banapples het volgende:
[..]
De kikker is kwaak! KWAAAK!
[ afbeelding ]
Laten zien hoe zwaar het leven is als ouder. En natuurlijk raden wat het nou is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:59 schreef Basxt het volgende:
[..]
maar wat wil jij nou hier mee bereiken? wij moeten raden? of jij weet het niet..?
SPOILER: Eerst goed nadenken!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef banapples het volgende:
Het goede antwoord staat er helaas nog niet bij. Hier nog een voorbeeld van een mooie vraag.
[ afbeelding ]Snuffel snuffel?SPOILER: Eerst goed nadenken!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
quote:
quote:
ik heb nog een mooiere. Wacht effequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Is dat boek gemaakt door iemand met downsyndroom ofzo??
Jepquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het dier zit dus in de tuin en zeg jap-jap?
Met de logica van die schrijvers zal het wel een okapi zijn ofzo.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef banapples het volgende:
Hier is die andere
[ afbeelding ]
Even nog het antwoord uploaden
Het is een volledig kindvriendelijk boek die we van het kinderdagverblijf hebben gehad. Maar papa zit 's avonds te studeren om al die dieren te kunnen vertellen aan zijn kind zodat zijn kind niet gaat twijfelen aan het feit dat papa alles weet.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef HaJee het volgende:
Jap-jap! Jap!
Jap-ie Krekel natuurlijk...
[ afbeelding ]
Aaah Tuurlijk. Dom van me!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens het boekje doet een vlinder: "Flitter flitter"
Het varken zit in "de boerderij" versie (die heb ik ook) en die zegt volgens dat boekje "Oink Oink"quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Een varken dan? Of zegt ie volgens et boekje: "Fok fok fok"
Is oorspronkelijk een Engels boek dan, nu nog bedenken wat voor dier de engelsen met Jap Jap associeren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef banapples het volgende:
[..]
Het varken zit in "de boerderij" versie (die heb ik ook) en die zegt volgens dat boekje "Oink Oink"
Volgens het boerderij-boekje zegt de gans: "Konk Konk"quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een gans.
En zo niet dan geef ik het op.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens het boerderij-boekje zegt de gans: "Konk Konk"
Ja doe maar zoquote:
Het is een zoogdier en ik zou hem eerder met het bos associėren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Maak et even iets makkelijker, is het een zoogdier/vogel/reptiel/insect?
SPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
Oh natuurlijk, logisch ookSPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the light of the moon! *poof*
gooi dat boekje weg en koop een fatsoenlijk boek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Leuk later natuurlijk als ze dieren gaan nadoen. De één zegt boeh, de andere beeeeh, weet een andere zegt kwaaak. En mijn kind?.... Die zegt Jap-Jap [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
Had ik nooit geraden.SPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog nooit een vos jap-jap horen zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ik ben een pig?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef banapples het volgende:
Hier is die andere
[ afbeelding ]
Even nog het antwoord uploaden
Deze pas bij de 80e post, had hem veel eerder al verwachtquote:
OP is van 31 juli. De video is van 3 september. Ylvis zal dit topic wel gezien hebben denk.quote:Op maandag 23 september 2013 16:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Deze pas bij de 80e post, had hem veel eerder al verwacht
Ohhh, ik dacht dat dit een nieuw topic was, mijn fout.quote:Op maandag 23 september 2013 16:54 schreef banapples het volgende:
[..]
OP is van 31 juli. De video is van 3 september. Ylvis zal dit topic wel gezien hebben denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |