Is oorspronkelijk een Engels boek dan, nu nog bedenken wat voor dier de engelsen met Jap Jap associeren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:54 schreef banapples het volgende:
[..]
Het varken zit in "de boerderij" versie (die heb ik ook) en die zegt volgens dat boekje "Oink Oink"
Volgens het boerderij-boekje zegt de gans: "Konk Konk"quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een gans.
En zo niet dan geef ik het op.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens het boerderij-boekje zegt de gans: "Konk Konk"
Ja doe maar zoquote:
Het is een zoogdier en ik zou hem eerder met het bos associėren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Maak et even iets makkelijker, is het een zoogdier/vogel/reptiel/insect?
SPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
Oh natuurlijk, logisch ookSPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the light of the moon! *poof*
gooi dat boekje weg en koop een fatsoenlijk boek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Leuk later natuurlijk als ze dieren gaan nadoen. De één zegt boeh, de andere beeeeh, weet een andere zegt kwaaak. En mijn kind?.... Die zegt Jap-Jap [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
Had ik nooit geraden.SPOILER: Jap-Jap ik ben een......Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog nooit een vos jap-jap horen zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ik ben een pig?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef banapples het volgende:
Hier is die andere
[ afbeelding ]
Even nog het antwoord uploaden
Deze pas bij de 80e post, had hem veel eerder al verwachtquote:
OP is van 31 juli. De video is van 3 september. Ylvis zal dit topic wel gezien hebben denk.quote:Op maandag 23 september 2013 16:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Deze pas bij de 80e post, had hem veel eerder al verwacht
Ohhh, ik dacht dat dit een nieuw topic was, mijn fout.quote:Op maandag 23 september 2013 16:54 schreef banapples het volgende:
[..]
OP is van 31 juli. De video is van 3 september. Ylvis zal dit topic wel gezien hebben denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |