Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt irritant die UI Kun. Ik denk steeds dat je GGMM bent.
Ik heb me een keer aangeboden als mod maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.
Kun is in ieder geval niet bezig met taalfouten verbeteren vandaar dat ik weet dat het Rene niet isquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hun postsstijl 1 op 1 gelijk is helpt daar ook wel aan mee.
Goed zo, ik een stuk of vier keer in Rotterdam toen Nighttown nog bestond.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog naar een concert van die gasten geweest op knoal.
Word je op dit moment gedwongen om hiernaar te luisteren?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Huub
Echt serieus, hier luister je toch niet vrijwillig naar?
Mwah vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sorry knorrie ik deed dat om een toelaatbare counterstrike te doen.
Renéquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun is in ieder geval niet bezig met taalfouten verbeteren vandaar dat ik weet dat het Rene niet is
De optie voor zappen staat nog openquote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Word je op dit moment gedwongen om hiernaar te luisteren?
Als dat niet het geval is luister je op dit moment idd vrijwillig naar de dijk
Bijvoeglijk naamwoorders ?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Webschip het volgende:
Waarom worden die BNers zo vergoddelijkt?
Omdat het zelf BN'ers zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Webschip het volgende:
Waarom worden die BNers zo vergoddelijkt?
En soms ook grote oren.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Webschip het volgende:
Het valt me op dat BNers meestal een enorme muil hebben.
Als ik een patroon ziequote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef BlueMage het volgende:
"Het zou mooi zijn als 't mooi is" of "Als het golft dan golft het goed" oid. Ik zie 'n patroon.
wie is hiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |