Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Uccie het volgende:
Ik probeer mijn ritme ook weer te herstellen.
Op tijd naar bed, ondanks dat ik misschien niet slaap. Op tijd weer opstaan ook in het weekend anls ik niets te doen heb. En overdag niet even gaan liggen, want dat vernaggeld bij mij echt alles.quote:
Herkenbaar, ik moet weer leren uitslapen, je kan beter s'avonds wakker zijn dan om 6 uur s'ochtendsquote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op tijd naar bed, ondanks dat ik misschien niet slaap. Op tijd weer opstaan ook in het weekend anls ik niets te doen heb. En overdag niet even gaan liggen, want dat vernaggeld bij mij echt alles.
jullie allemaalquote:
je kunt nog 10 minuten draaien?quote:
stream ligt er uit.quote:
hoe doe je die kickstart dan? kan iedereen dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kan niet connecten, ff sam starten om te kickstarten dan
Vaak werkt het om in te loggen met aacplus codec en dan met mp3 en dan een beetje wisselen tot hij pakt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe doe je die kickstart dan? kan iedereen dat?
ah, oke. ik heb ze hier beide instaan. volgende keer eens proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vaak werkt het om in te loggen met aacplus codec en dan met mp3 en dan een beetje wisselen tot hij pakt.
Ik houd de stream nog wel even warm, maar hoop het ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, hier ligt Ziggo eruit
Zit nu even op een crappie onbeveiligd netwerk uit de straat
Hoop dat de boel het weer op tijd doet
Nee de stream deed niks meer dus toen ben ik maar even gaan klooien.quote:
Boh, zo erge file gehad? Je bent normaal wel op mooie tijden thuisquote:
Best aardig , maar ook een beetje drukjes op zijn eigen manierquote:
Ja niet sinds ik in Gouda zit en ze hebben zitten kloten met mijn werktijden. Ben 11 uur van huis geweest voor 8 uur werken. Totaal 2 uur file gehad vandaagquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Boh, zo erge file gehad? Je bent normaal wel op mooie tijden thuis
Dat zuigt wel danquote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet sinds ik in Gouda zit en ze hebben zitten kloten met mijn werktijden. Ben 11 uur van huis geweest voor 8 uur werken. Totaal 2 uur file gehad vandaag
Tactisch geplanned danquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
En maandag tot half 4 werken en dan half 6 overleg. Alsof het nut heeft die 2 uur naar huis te gaan
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uurquote:
Eten geregeld door de "baas" in die tussentijd?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uur
Ja dat wel maar ik ben liever bij mijn kinderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eten geregeld door de "baas" in die tussentijd?
Nee zeker
Logisch, zelfs zonder kinderen zit ik liever thuisquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik ben liever bij mijn kinderen.
Doe er wat aan danquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zal het straks een verademing zijn als Symph draait
Dit is echt erg
Vind het wel even geinig, maar dit moet niet te lang durenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind het wel even geinig, maar dit moet niet te lang duren
Ben het nog niet zat hoor, maar dit houdt zelfs ik geen uren volquote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]DJ die zijn eigen muziek zat is...dat is mij nog niet eens overkomen.
Ow dus je kan even je hart luchten, ze doen het er gewoon omquote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uur
Njah, ik ben er inmiddels zo klaar mee, dat ik niks te melden hebquote:Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow dus je kan even je hart luchten, ze doen het er gewoon om
Zal ik er gewoon vanaf gaan en dan zien wel wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo is down (bij de buren ook)
Heb 1 streepje van een onbeveiligd netwerk, maar weet niet of dat hem gaat worden
is goed ik kijk wel of het wil..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ik er gewoon vanaf gaan en dan zien wel wel?
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef Symphonic het volgende:
SO far so good, hoewel de streamgetallen wel heel laag zijn
Ik ben hier live aan het cheerleaden in de woonkamerquote:Op donderdag 21 november 2013 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hup Symph('s verbinding)! je kunt het!
goed ideequote:Op donderdag 21 november 2013 19:40 schreef Kally het volgende:
Zal ik dan maar even testen ook? Ik doe wel zonder mic
Voor aanvang even keihard roepen: Ik ben alleen aanwezig om te kijken wie elkaars kont kustquote:Op donderdag 21 november 2013 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik ben er inmiddels zo klaar mee, dat ik niks te melden heb
maar wil wel horen wat de rest te zeggen heeft
Ja hoi helpppp , jij moet ff in mijn pc kruipenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor aanvang even keihard roepen: Ik ben alleen aanwezig om te kijken wie elkaars kont kust
Is dat hoe je het noemt vandaag de dag?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoi helpppp , jij moet ff in mijn pc kruipen
Ja SAM doet het nietquote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Is dat hoe je het noemt vandaag de dag?
Ja mooi, ik wilde testenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef Viro het volgende:
Als jullie Ellie Gouldin met Burn horen, dan ben ik dat
Niet tijdens dit nummerquote:
Ja ik, als hij het wil doenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er nu iemand draaien dan?
Best grote kast dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
Even geduld ik krijg een fout melding, Viro zit al in mijn pc
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
Even geduld ik krijg een fout melding, Viro zit al in mijn pc
ik hoor nu lequidoquote:
Yepquote:
zeg jij zulke vieze dingen op de radio?quote:
Nee maar ze lullen er net zo makkelijk doorheenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg jij zulke vieze dingen op de radio?
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ze lullen er net zo makkelijk doorheen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
"Nou, dan komt er nu een verzoekje binnen van ToT. Hij wil graag..."
- "MAAAAAAM!!!! Mag ik en koekje?"
"He verdorie, schreeuw er niet zo doorheen! Vooruit, je weet waar het ligt! Wat ik dus wilde zeggen was: er is een verzoekje binnengekomen...."
Pfff, of ze maken ruzie op de achtergrond, nee leukquote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
"He verdorie, schreeuw er niet zo doorheen! Vooruit, je weet waar het ligt! Wat ik dus wilde zeggen was: er is een verzoekje binnengekomen...."
Gezellige boel daar dusquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff, of ze maken ruzie op de achtergrond, nee leuk
Morgen praat ik
leeftijd, een puber erbijquote:
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"quote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
Windows 8.1?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
hč fuck, ik kan de pc weer opnieuw opstarten
Stttquote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"
Dat zegt hij letterlijkquote:
Ja, zijn Engels is bizar goed.quote:
Op school krijgen ze 5 minuten video met Engelse tekst, hij kan het letterlijk navertellen, zijn meester zat vol verbazingquote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja dat krijg je met internet en gamen he!
Tof!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Op school krijgen ze 5 minuten video met Engelse tekst, hij kan het letterlijk navertellen, zijn meester zat vol verbazing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VDJ installeren?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
Maar goed, SAM zegt nog steeds dat hij morgen niks meer doet, dus even opschrijven wat ik moet doen anders heb ik morgen een probleem
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!MuzzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit VDJ gehad, alleen SAM. Komt goedquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
nee joh.quote:
Ze zijn stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
Arme vent die jou lastig valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
Don't hurt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar stoer
You sound reasonable...Time to up my medication.
Haha, volgende nummer is voor jouquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, volgende nummer is voor jou
Ach, genoeg hakken, wil ook wel eens wat stoersquote:
Ik ookquote:
quote:
Whehehe ik doe vol met je meequote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Viro het volgende:
Ooit een headbangend Viro gezien? Nou zaterdag zie je er 1
Die woeste lokkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Viro het volgende:
Ooit een headbangend Viro gezien? Nou zaterdag zie je er 1
Ik stuur wel dm naar hemquote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Mur kijkt of hij kan, maar komt wel goed
App gestuurdquote:
Ja lachen man, ik heb er wel zin in, even avond losquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lachen man, ik heb er wel zin in, even avond los
Uhm, a.s. zaterdag en die zaterdag erna ook al eigenlijk
Dat moet nog blijkenquote:
Ik wou hem verrassen, had gezegd dat ik wist waar jij zou zijn en dat wij " spontaan langskomen". Maar dat gaat nu niet meer lukken omdat jij hem ook geappt hebtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lachen man, ik heb er wel zin in, even avond los
Uhm, a.s. zaterdag en die zaterdag erna ook al eigenlijk
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wou hem verrassen, had gezegd dat ik wist waar jij zou zijn en dat wij " spontaan langskomen". Maar dat gaat nu niet meer lukken omdat jij hem ook geappt hebt
Oh dat weet ik wel, maar ernaquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
Stomme smoes trouwens, jij weet meestal waar ik ben
Omdat ik dat meestal vertelquote:
Daarom ook Roosviceequote:
Ja app dan niet als ik sta te kokenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Viro het volgende:
Als ik jou spreek sta jij 9 van de 10 keer in de keuken
Dat kan ik toch niet ruikenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja app dan niet als ik sta te koken
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daarom ook Roosvicee
Nah gewoon genieten en daarna "lekker" brak zijn.
Ik kook anders best veel met kruidenquote:
daar hoort ze toch ook thuis?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Viro het volgende:
Als ik jou spreek sta jij 9 van de 10 keer in de keuken
Zo jong en al zo wijsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
daar hoort ze toch ook thuis?
Hmm, als wij ooit nog gaan meetenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat ruik ik toch niet door de telefoonquote:Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kook anders best veel met kruiden
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, als wij ooit nog gaan meeten
Je appt standaard rond half 6, ik sta dan serieus altijd in de keuken, dat weet je na 300 x toch wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ruik ik toch niet door de telefoon
Ik hoor en zie al een reclamefilmpje in mijn hoofd: Speciaal voor Kally en Viro introduceren wij in 2014 de smartphone met geursensor. Ruik voortaan wat de ander kookt
Ik ben gewoon wijsquote:
Geniet nu je nog kanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Shit bustedquote:
Kijk, jij kent mequote:
Kijk tegen wie je het zegtquote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Je appt standaard rond half 6, ik sta dan serieus altijd in de keuken, dat weet je na 300 x toch wel?
Handig om te weten als ik weer eens geen inspiratie heb.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Je appt standaard rond half 6, ik sta dan serieus altijd in de keuken, dat weet je na 300 x toch wel?
Ja, ik dacht al, je zegt dit tegen Viroquote:
quote:
Ik heb al 2 kisten besteldquote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wijs
quote:
Voor jou en kally?quote:
En jij mijquote:
Exactly my pointquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, je zegt dit tegen Viro
Jou en rafquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Voor jou en kally?
Ik heb nieuwe Palladiums, die trappen hardquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Voor jou en kally?
Ik heb hier nog wel kisten liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe Palladiums, die trappen hard
Morgen weer, met pratenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar je draait zulke lekkere nummers
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel kisten liggen
Ik heb heul geen stokje vastquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
Zal ik het stokje overnemen van Kally?
Nee maar jij mijne ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
kloptquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen weer, met praten
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neuh, jij zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jij begintquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heul geen stokje vast
Dit klinkt weer niveautje
Oi, nobody touches Kallyquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
Moeten we verandering in brengenquote:
Ik welquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moeten we verandering in brengen
Zal ik doenquote:
I love TLCquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
I don't know what got into you but i like it
Ik hoorde het, trutquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
Gelukt, die Mackelmore was nog even voor Viro
Graag gedaanquote:
My pleasurequote:
Is het eigenlijk ook, maar ik wordt zo suf met die headset en dat is gewoon stom.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef Kally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik draaien zonder praten minder leuk vind, morgen maar even de schade inhalen
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Lejenk het volgende:
Goede avond
Luister mee, echter druk met Wartunes![]()
Tijdje weg geweest, herstellende van een longontsteking, roken doen we echter nog steeds![]()
Bedankt alvast voor de platen.
Goedenavondquote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Lejenk het volgende:
Goede avond
Luister mee, echter druk met Wartunes![]()
Tijdje weg geweest, herstellende van een longontsteking, roken doen we echter nog steeds![]()
Bedankt alvast voor de platen.
Altijd dusquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Viro het volgende:
Wat jullie nu horen is muziek wat op heb staan als ik in hogere sferen ben![]()
Het is sterker dan ikquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Was te makkelijk, had het kunnen weten
Dank u, fijne avond nogquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedenavond
Dat is niet mis, beterschap.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik
Ik word eerlijk gezegd een beetje high van de muziek
Ik begrijp het, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even wat kijken en dan denk ik maar naar bed
Niets ten nadele van Viro, maar ik ben echt moe
trustequote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even wat kijken en dan denk ik maar naar bed
Niets ten nadele van Viro, maar ik ben echt moe
quote:
quote:
Euhm even zoeken, maar denk het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Lejenk het volgende:
Heb je ook One Step Closer?
Deze in GH 100% Expert
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ToT het volgende:
Zo, buurjongen weer geholpen met zijn natuur- & scheikundeproefwerk.
Ging op een gegeven moment over reiniging van water, dat er UV-straling bij kwam om bacteriën te doden, en uiteindelijk hadden we het er over dat Feyenoord met geen kernbom uit te roeien is!(Kakkerlakken kunnen tegen radioactieve straling!
)
Ging op een gegeven moment over reiniging van water, dat er UV-straling bij kwam om bacteriën te doden, en uiteindelijk hadden we het er over dat Feyenoord met geen kernbom uit te roeien is!(Kakkerlakken kunnen tegen radioactieve straling!
)
)
Jaquote:
Is ze blijkbaar al!quote:
Heb je mij wel horen draaien?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze blijkbaar al!
Maar hee: het is toch alleen maar mooi als je voetbalcluppie niet kapot te krijgen is?
Hallo ToTquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is zelf volgens mij meer voor Ajax trouwens!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je mij wel horen draaien?
En Twilight Zone
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Hallo ToT
Al gedraaid, of moet je nog?
Het is hoe je er tegen aan kijkt, ik zie het als iets positiefsquote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze blijkbaar al!
Maar hee: het is toch alleen maar mooi als je voetbalcluppie niet kapot te krijgen is?
Geen idee, luister weer even meequote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ehhh sta ik voor vandaag op het rooster dan?
Vanuit didactief oogpunt.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
ToT, even zonder enige scrupule moet ik zeggen dat ik het echt tof vind om te zien hoe je met je buurjongetje bezig bent.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
ToT, even zonder enige scrupule moet ik zeggen dat ik het echt tof vind om te zien hoe je met je buurjongetje bezig bent.
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Geen idee, luister weer even mee
Ik heb je nummer niet gevonden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Geen idee, luister weer even mee
Ben dan ook geen aminam fan. Is puur vanwege de geweldige paintsquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]Altijd goed!
Maar vind je mijn shows leuk dan?Ik draai geen Eminem enzo!
Schrapt Eminem weer van de playlistquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Ben dan ook geen aminam fan. Is puur vanwege de geweldige paints![]()
Vind alle shows goed, was meer uit interesse
Spijt me Kally, toch bedanktquote:Op donderdag 21 november 2013 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Schrapt Eminem weer van de playlist
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Schrapt Eminem weer van de playlist
Bedoel je Lose yourself? Of Just lose it?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Spijt me Kally, toch bedankt![]()
Loose it is wel tof
Ow, lose itquote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedoel je Lose yourself? Of Just lose it?
Het is wat met die kinderen, vol energie. Dat kunnen wij op onze oude dag niet meer bijbenenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben een magneet voor kinderen, prima en heel leuk, alleen houd ik het niet vol. Paar uur is leuk, maar dan ben ik op
Deze?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Ow, lose it![]()
Waarin hij een superheld is enzo.
Wat is PvP'en?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:42 schreef Lejenk het volgende:
Ben even aan het PvP'en, tot straks peopols
Puur het niet gewend zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Het is wat met die kinderen, vol energie. Dat kunnen wij op onze oude dag niet meer bijbenen
Top, leuk nummer, draai ikquote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er vanaf 19 uur bij
Snap ik, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
Viro sorry maar ik duik mandje in, ben bekaf en weer zo belachelijk vroeg op morgen
My pleasurequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |