stream ligt er uit.quote:
hoe doe je die kickstart dan? kan iedereen dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kan niet connecten, ff sam starten om te kickstarten dan
Vaak werkt het om in te loggen met aacplus codec en dan met mp3 en dan een beetje wisselen tot hij pakt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe doe je die kickstart dan? kan iedereen dat?
ah, oke. ik heb ze hier beide instaan. volgende keer eens proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vaak werkt het om in te loggen met aacplus codec en dan met mp3 en dan een beetje wisselen tot hij pakt.
Ik houd de stream nog wel even warm, maar hoop het ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, hier ligt Ziggo eruit
Zit nu even op een crappie onbeveiligd netwerk uit de straat
Hoop dat de boel het weer op tijd doet
Nee de stream deed niks meer dus toen ben ik maar even gaan klooien.quote:
Boh, zo erge file gehad? Je bent normaal wel op mooie tijden thuisquote:
Best aardig , maar ook een beetje drukjes op zijn eigen manierquote:
Ja niet sinds ik in Gouda zit en ze hebben zitten kloten met mijn werktijden. Ben 11 uur van huis geweest voor 8 uur werken. Totaal 2 uur file gehad vandaagquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Boh, zo erge file gehad? Je bent normaal wel op mooie tijden thuis
Dat zuigt wel danquote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet sinds ik in Gouda zit en ze hebben zitten kloten met mijn werktijden. Ben 11 uur van huis geweest voor 8 uur werken. Totaal 2 uur file gehad vandaag
Tactisch geplanned danquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
En maandag tot half 4 werken en dan half 6 overleg. Alsof het nut heeft die 2 uur naar huis te gaan
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uurquote:
Eten geregeld door de "baas" in die tussentijd?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |