quote:
quote:
Euhm even zoeken, maar denk het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Lejenk het volgende:
Heb je ook One Step Closer?
Deze in GH 100% Expert
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ToT het volgende:
Zo, buurjongen weer geholpen met zijn natuur- & scheikundeproefwerk.
Ging op een gegeven moment over reiniging van water, dat er UV-straling bij kwam om bacteriën te doden, en uiteindelijk hadden we het er over dat Feyenoord met geen kernbom uit te roeien is!(Kakkerlakken kunnen tegen radioactieve straling!
)
Ging op een gegeven moment over reiniging van water, dat er UV-straling bij kwam om bacteriën te doden, en uiteindelijk hadden we het er over dat Feyenoord met geen kernbom uit te roeien is!(Kakkerlakken kunnen tegen radioactieve straling!
)
)
Jaquote:
Is ze blijkbaar al!quote:
Heb je mij wel horen draaien?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze blijkbaar al!
Maar hee: het is toch alleen maar mooi als je voetbalcluppie niet kapot te krijgen is?
Hallo ToTquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is zelf volgens mij meer voor Ajax trouwens!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je mij wel horen draaien?
En Twilight Zone
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Hallo ToT
Al gedraaid, of moet je nog?
Het is hoe je er tegen aan kijkt, ik zie het als iets positiefsquote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze blijkbaar al!
Maar hee: het is toch alleen maar mooi als je voetbalcluppie niet kapot te krijgen is?
Geen idee, luister weer even meequote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ehhh sta ik voor vandaag op het rooster dan?
Vanuit didactief oogpunt.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
ToT, even zonder enige scrupule moet ik zeggen dat ik het echt tof vind om te zien hoe je met je buurjongetje bezig bent.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
ToT, even zonder enige scrupule moet ik zeggen dat ik het echt tof vind om te zien hoe je met je buurjongetje bezig bent.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |