Ik heb hier nog wel kisten liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe Palladiums, die trappen hard
Morgen weer, met pratenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar je draait zulke lekkere nummers
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel kisten liggen
Ik heb heul geen stokje vastquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
Zal ik het stokje overnemen van Kally?
Nee maar jij mijne ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
kloptquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen weer, met praten
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neuh, jij zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jij begintquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heul geen stokje vast
Dit klinkt weer niveautje
Oi, nobody touches Kallyquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
Moeten we verandering in brengenquote:
Ik welquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moeten we verandering in brengen
Zal ik doenquote:
I love TLCquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
I don't know what got into you but i like it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |