Ik heb hier nog wel kisten liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe Palladiums, die trappen hard
Morgen weer, met pratenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar je draait zulke lekkere nummers
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel kisten liggen
Ik heb heul geen stokje vastquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
Zal ik het stokje overnemen van Kally?
Nee maar jij mijne ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
kloptquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen weer, met praten
[..]
Schat, je kent mijn rechtse nog niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neuh, jij zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jij begintquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb heul geen stokje vast
Dit klinkt weer niveautje
Oi, nobody touches Kallyquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee maar jij mijne ook niet
Moeten we verandering in brengenquote:
Ik welquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moeten we verandering in brengen
Zal ik doenquote:
I love TLCquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
I don't know what got into you but i like it
Ik hoorde het, trutquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
Gelukt, die Mackelmore was nog even voor Viro
Graag gedaanquote:
My pleasurequote:
Is het eigenlijk ook, maar ik wordt zo suf met die headset en dat is gewoon stom.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef Kally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik draaien zonder praten minder leuk vind, morgen maar even de schade inhalen
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Lejenk het volgende:
Goede avond
Luister mee, echter druk met Wartunes![]()
Tijdje weg geweest, herstellende van een longontsteking, roken doen we echter nog steeds![]()
Bedankt alvast voor de platen.
Goedenavondquote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Lejenk het volgende:
Goede avond
Luister mee, echter druk met Wartunes![]()
Tijdje weg geweest, herstellende van een longontsteking, roken doen we echter nog steeds![]()
Bedankt alvast voor de platen.
Altijd dusquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Viro het volgende:
Wat jullie nu horen is muziek wat op heb staan als ik in hogere sferen ben![]()
Het is sterker dan ikquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Was te makkelijk, had het kunnen weten
Dank u, fijne avond nogquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedenavond
Dat is niet mis, beterschap.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik
Ik word eerlijk gezegd een beetje high van de muziek
Ik begrijp het, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even wat kijken en dan denk ik maar naar bed
Niets ten nadele van Viro, maar ik ben echt moe
trustequote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even wat kijken en dan denk ik maar naar bed
Niets ten nadele van Viro, maar ik ben echt moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |