Ja dat wel maar ik ben liever bij mijn kinderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eten geregeld door de "baas" in die tussentijd?
Nee zeker
Logisch, zelfs zonder kinderen zit ik liever thuisquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik ben liever bij mijn kinderen.
Doe er wat aan danquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zal het straks een verademing zijn als Symph draait
Dit is echt erg
Vind het wel even geinig, maar dit moet niet te lang durenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind het wel even geinig, maar dit moet niet te lang duren
Ben het nog niet zat hoor, maar dit houdt zelfs ik geen uren volquote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]DJ die zijn eigen muziek zat is...dat is mij nog niet eens overkomen.
Ow dus je kan even je hart luchten, ze doen het er gewoon omquote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja handig he? En dan hoe laat we klaar zijm weten ze niet. Het is een overleg om de lucht te klaren. Nou dan zitten we al een paar uur
Njah, ik ben er inmiddels zo klaar mee, dat ik niks te melden hebquote:Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow dus je kan even je hart luchten, ze doen het er gewoon om
Zal ik er gewoon vanaf gaan en dan zien wel wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Ziggo is down (bij de buren ook)
Heb 1 streepje van een onbeveiligd netwerk, maar weet niet of dat hem gaat worden
is goed ik kijk wel of het wil..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ik er gewoon vanaf gaan en dan zien wel wel?
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef Symphonic het volgende:
SO far so good, hoewel de streamgetallen wel heel laag zijn
Ik ben hier live aan het cheerleaden in de woonkamerquote:Op donderdag 21 november 2013 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hup Symph('s verbinding)! je kunt het!
goed ideequote:Op donderdag 21 november 2013 19:40 schreef Kally het volgende:
Zal ik dan maar even testen ook? Ik doe wel zonder mic
Voor aanvang even keihard roepen: Ik ben alleen aanwezig om te kijken wie elkaars kont kustquote:Op donderdag 21 november 2013 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik ben er inmiddels zo klaar mee, dat ik niks te melden heb
maar wil wel horen wat de rest te zeggen heeft
Ja hoi helpppp , jij moet ff in mijn pc kruipenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor aanvang even keihard roepen: Ik ben alleen aanwezig om te kijken wie elkaars kont kust
Is dat hoe je het noemt vandaag de dag?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoi helpppp , jij moet ff in mijn pc kruipen
Ja SAM doet het nietquote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Is dat hoe je het noemt vandaag de dag?
Ja mooi, ik wilde testenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef Viro het volgende:
Als jullie Ellie Gouldin met Burn horen, dan ben ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |