Ja ik, als hij het wil doenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er nu iemand draaien dan?
Best grote kast dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
Even geduld ik krijg een fout melding, Viro zit al in mijn pc
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
Even geduld ik krijg een fout melding, Viro zit al in mijn pc
ik hoor nu lequidoquote:
Yepquote:
zeg jij zulke vieze dingen op de radio?quote:
Nee maar ze lullen er net zo makkelijk doorheenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg jij zulke vieze dingen op de radio?
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ze lullen er net zo makkelijk doorheen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
"Nou, dan komt er nu een verzoekje binnen van ToT. Hij wil graag..."
- "MAAAAAAM!!!! Mag ik en koekje?"
"He verdorie, schreeuw er niet zo doorheen! Vooruit, je weet waar het ligt! Wat ik dus wilde zeggen was: er is een verzoekje binnengekomen...."
Pfff, of ze maken ruzie op de achtergrond, nee leukquote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
"He verdorie, schreeuw er niet zo doorheen! Vooruit, je weet waar het ligt! Wat ik dus wilde zeggen was: er is een verzoekje binnengekomen...."
Gezellige boel daar dusquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff, of ze maken ruzie op de achtergrond, nee leuk
Morgen praat ik
leeftijd, een puber erbijquote:
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"quote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk juist!!!
Windows 8.1?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
hč fuck, ik kan de pc weer opnieuw opstarten
Stttquote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, als de jongste aan het gamen is hoor je wat anders dan"mam mag ik een koekje?"
Dat zegt hij letterlijkquote:
Ja, zijn Engels is bizar goed.quote:
Op school krijgen ze 5 minuten video met Engelse tekst, hij kan het letterlijk navertellen, zijn meester zat vol verbazingquote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja dat krijg je met internet en gamen he!
Tof!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Op school krijgen ze 5 minuten video met Engelse tekst, hij kan het letterlijk navertellen, zijn meester zat vol verbazing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VDJ installeren?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
Maar goed, SAM zegt nog steeds dat hij morgen niks meer doet, dus even opschrijven wat ik moet doen anders heb ik morgen een probleem
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!MuzzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit VDJ gehad, alleen SAM. Komt goedquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
nee joh.quote:
Ze zijn stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
Arme vent die jou lastig valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
Don't hurt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar stoer
You sound reasonable...Time to up my medication.
Haha, volgende nummer is voor jouquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, volgende nummer is voor jou
Ach, genoeg hakken, wil ook wel eens wat stoersquote:
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |