abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133464181

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-11-2013 13:59:57 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133464289
Ziekte wel. Tis voor niks heb ik gisteren afgezegd en de afmelding is bevestigd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133464554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En hoe ziet dat eruit?
Weinig bijzonders hoor. Combinatie van verschillende duurlopen en intervaltrainingen, afgewisseld met wat zwemmen/fietsen en zo her en der een wedstrijdje. Rustige opbouw naar afstanden richting de 35km en buiten de bruggenloop tot nu toe 2 halve marathons (Egmond en CPC) op de planning staan waarbij m'n wedstrijdtijd nu toch echt ónder de 2 uur moet komen. :9
pi_133464584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Ziekte wel. Tis voor niks heb ik gisteren afgezegd en de afmelding is bevestigd.
Bah.. gauw beter worden dan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:35:17 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133464660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Meh :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133465052
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Meh :{
Ik ben dan fysiek misschien beter, maar ik heb eigenlijk niet gelopen na terugkomst uit de tropen. Niet handig. Ik wil volgende week weer een keertje lopen en sportscholen. En dan de week daarop weer wat vaker en dan bam, back baby!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:43:14 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik ben dan fysiek misschien beter, maar ik heb eigenlijk niet gelopen na terugkomst uit de tropen. Niet handig.
Je maakt iemand op de wachtlijst wel heel blij ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 20 november 2013 @ 21:44:07 #8
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133465186
Ach. Een paar weken verplicht rust is misschien ook wel eens goed. Heb 1938 kilometer in de benen dit jaar. En met een PR op de marathon was het een goed jaar ^O^

Nu kan ik fris aan 2014 beginnen.

Beterschap slacker!

Nog ff geduld RD, dan mag jij aan je eigen slotakkoord gaan beginnen.
;)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 20 november 2013 @ 21:45:49 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133465292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

daar denk ik altijd aan als ik even geen zin meer heb...."die arme stakkers op de wachtlijst op bijv. #20 die zijn een half jaar aan het trainen, waarschijnlijk voor noppes...., dus niet miepen"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133465416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al ja :)
  woensdag 20 november 2013 @ 21:50:08 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465549
Dan wordt het waarsch alleen bos81, Debbster en Guard zondag, want streamnl is een beetje druk, geloof ik...
pi_133465591
Nog een poging, want in het vorige topic over het hoofd gezien. Kan gebeuren.
La_Tramposa mag ik alsjeblieft in de OP O-)

5 januari Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in):
Tieske89 - 8km

En de venloop:
1
2
[b]30 maart - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b]
[*] Tieske89 - 10km
  woensdag 20 november 2013 @ 21:56:28 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Tieske89 het volgende:
Nog een poging, want in het vorige topic over het hoofd gezien. Kan gebeuren.
La_Tramposa mag ik alsjeblieft in de OP O-)

5 januari Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in):
Tieske89 - 8km

Jeuj gezellig! Hoop dat er dan geen sneeuw ligt :)
pi_133466151
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jeuj gezellig! Hoop dat er dan geen sneeuw ligt :)
Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo?
Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
pi_133466229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef SEMTEX het volgende:
Dan wordt het waarsch alleen bos81, Debbster en Guard zondag, want streamnl is een beetje druk, geloof ik...
Ik ben er gewoon bij. Ik ga hem wel als training lopen. Als wedstrijd lijkt me niet verstandig.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:04:01 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133466261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:01 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo?
Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
Afgelopen jaar heb ik hem zelf gemist en was het weer prima, ik geloof dat die van begin 2012 daarom wel werd afgelast.

En inderdaad, met iets minder schuldgevoel oliebollen eten :+
  woensdag 20 november 2013 @ 22:04:31 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133466282
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:03 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon bij. Ik ga hem wel als training lopen. Als wedstrijd lijkt me niet verstandig.
Tof! *O*
pi_133466304
ik ga sowieso op oudejaarsdag nog een stukje lopen om tot een mooi rond getal te komen :P
pi_133466364
Nou koud was het idd! Ik moet daar nog ff aan wennen wel.. Voelde mezelf wel een bikkel dat ik toch gegaan was 8-)

Qua km's en tijd was het 3x nix, maar ik ben dan ook nog steeds wat stijfjes van zondag, en eigenlijk had ik helemaal geen tijd om te lopen. Int weekend maar weer s mn best doen :)
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:09:10 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466479
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D :@

SPOILER
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133466566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D [ afbeelding ] :@

SPOILER
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
Goede gemiddelde snelheid zeg!
Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:13:04 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goede gemiddelde snelheid zeg!
Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
With four other people
And aliens
pi_133466682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
Niet alle loopjes zijn massaal toch :o En het is een mooi doel om naar toe te werken, sowieso dat je die 10 aankan tegen die tijd!
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:15:07 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niet alle loopjes zijn massaal toch :o En het is een mooi doel om naar toe te werken, sowieso dat je die 10 aankan tegen die tijd!
Ik hou 'm in m'n achterhoofd denk ik :) eerst maar het eerste doel halen: 5 kilometer zonder stoppen :D
With four other people
And aliens
pi_133466755
quote:

[..]

Goed bezig! ^O^

Wolve ook ontzettend tof verslag trouwens!!! *O* Goed gelopen hoor!

En voor degenen in NL die nog Brooks Pureflow/Puregrit zoeken, ze zijn nu in de aanbieding bij Scarabee. Voor 90, nog lang niet zo best als in .co.uk maar toch. :P
http://www.trailrunshop.nl/collectie/super-deals
pi_133466760
quote:

[..]

Ben eigenlijk een sprinter zeggen…en dan bij les 10 van Evy gewoon al 5.25 km in een half uur lopen *O* !
Goed bezig hoor, keep it up!!
  woensdag 20 november 2013 @ 22:17:42 #27
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133466860
quote:
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D [ afbeelding ] :@

SPOILER
Goed bezig! ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:18:01 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466870
Ik ben zó slecht met dat soort dingen :@ tijden zeggen me niet zo heel veel, of gemiddeldes. Ik loop op gevoel, en ik hou van snelheid :P

En thanks all :@ ik had in september dit nooit durven denken :D vind het echt heerlijk om te doen :D
With four other people
And aliens
pi_133466932
Nog maar vijf weken *O* .
pi_133466989
quote:

SPOILER
Goed bezig! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133467023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zó slecht met dat soort dingen :@ tijden zeggen me niet zo heel veel, of gemiddeldes. Ik loop op gevoel, en ik hou van snelheid :P

En thanks all :@ ik had in september dit nooit durven denken :D vind het echt heerlijk om te doen :D
Nou om het even concreet voor je te maken dan;
Als je op de afgelopen 7heuvelenloop 29 minuten had gedaan over 5km, was je rond de 400e van de 1200 vrouwen onder de 34 jaar geweest! (geen idee hoe oud je bent)

Maar je hoort dus nu al in het linkerrijtje!
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:23:17 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133467089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als je op de afgelopen 7heuvelenloop 29 minuten had gedaan over 5km, was je rond de 400e van de 1200 vrouwen onder de 34 jaar geweest! (geen idee hoe oud je bent)

:o Wow. Ik ben 29 trouwens :)

Met deze positieve afsluiting duik ik m'n bed in. Dromend over hardlopen O+ :D
With four other people
And aliens
pi_133467096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Etcetera het volgende:

Goed tempo ^O^
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133467249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig! ^O^
  woensdag 20 november 2013 @ 22:38:15 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133467733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En voor degenen in NL die nog Brooks Pureflow/Puregrit zoeken, ze zijn nu in de aanbieding bij Scarabee. Voor 90, nog lang niet zo best als in .co.uk maar toch. :P
http://www.trailrunshop.nl/collectie/super-deals
:{w voor mij in ieder geval dan!

na mijn eerder stukje van gister nog even een paar foto's van de Pure Grit 1 en Pure Grit 2...een totaal verschillende zool onder de 2 tov de 1, lijkt mij toch dat ze bij de 1 op het verkeerde spoor zaten anders wijzig je ze niet zo radicaal.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-11-2013 22:43:27 ]
pi_133467858
Sneeuw....
Ja doei.
pi_133467880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Sneeuw....
8)7
Hier heel misschien ook, wel natte, dat dan weer wel...
  woensdag 20 november 2013 @ 22:46:09 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133468028
In Zeeland ook snil. ~:)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 20 november 2013 @ 22:48:51 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133468125
Heerlijk loopweer *O*
F means you're fucked
  woensdag 20 november 2013 @ 22:52:56 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133468287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:48 schreef YUR het volgende:
Heerlijk loopweer *O*
heb je het gebakje er al afgelopen? ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 22:57:26 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133468457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heb je het gebakje er al afgelopen? ;)
Hehe, yep :Y)
F means you're fucked
  woensdag 20 november 2013 @ 23:21:05 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133469451
Jero..... voor jou!
Anna O+

prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter

[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-11-2013 23:29:40 ]
pi_133469637
}:| Iedereen weer helemaal enthousiast over het loopweer. Ik vind het zo ruk als het onder de 5 graden komt. Maar ik ga vrijdag maar eens investeren in goede warme loopkleding, wil toch wel door blijven gaan de komende winter.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:27:59 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133469752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
}:| Iedereen weer helemaal enthousiast over het loopweer. Ik vind het zo ruk als het onder de 5 graden komt. Maar ik ga vrijdag maar eens investeren in goede warme loopkleding, wil toch wel door blijven gaan de komende winter.
Tuurlijk! Niet miepen maar warm kleden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 20 november 2013 @ 23:28:24 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133469764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Goede kleding, een mutsje, handschoenen, dat kan al zoveel schelen. Net zoals regen geen reden hoeft te zijn om niet te lopen :)
pi_133469833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero..... voor jou!
Anna O+

prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter
Wat een eerlijkheid.. wel mooie inzichten.
Ik erger me wel aan haar stem, vooral in het begin klinkt ze net als een 80-jarige :P

Of is dat echt haar oma?
  woensdag 20 november 2013 @ 23:35:11 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:30 schreef La_Tramposa het volgende:

Of is dat echt haar oma?
:Y
en de omgeving waar het gefilmd is, is dat op en rond de Otago Peninsula en in de stad Dunedin
pi_133470044
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Goede kleding, een mutsje, handschoenen, dat kan al zoveel schelen. Net zoals regen geen reden hoeft te zijn om niet te lopen :)
Nee regen vind ik ook helemaal niet erg, maar kou wel. En met lopen krijg je het natuurlijk vanzelf warm, maar toch, het begin. Mutsje en handschoenen heb ik wel, moet meer een warmere broek en jas hebben. Maar dat komt wel goed! Loop nu eenmaal liever met 20+. Lekker weinig kleren aan.
pi_133470114
We schijnen "een envelopje" te krijgen met kerst in plaats van cadeautjes... dat kan dan hopelijk tegen wat goede jasjes aangesmeten worden O+ :9
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:37:59 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee regen vind ik ook helemaal niet erg, maar kou wel.
ik blijf het fasinerend vinden hoe verschillende mensen bepaalde omstandigheden anders ervaren.
Regen :{w kou O+
pi_133470174
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik blijf het fasinerend vinden hoe verschillende mensen bepaalde omstandigheden anders ervaren.
Regen :{w kou O+
Ja gek he! Het kan mij ook nooit warm genoeg zijn. Nou oke, boven 30 graden lopen is dan ook weer wat te dol, maar in het algemeen. Ik haat kou en wind. En regen geef ik eigenlijk niks om, ik ga ook gewoon twee uur buiten paardrijden in de regen.
pi_133470229
Kou vind ik niet zo erg, regen eigenlijk ook niet, wind ook niet. Maar sámen, tegelijk, dat maakt 't wel minder prettig :+
Ja doei.
pi_133470260
Haha, het is maar goed ook dat iedereen het anders ervaart, anders zou je nog dagen hebben dat iedereen tevreden is en dat er helemaal niet geklaagd wordt. Ga je dat weer missen.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:46:04 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133470414
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
  woensdag 20 november 2013 @ 23:47:29 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133470456
Dan maar wat harder lopen...
  woensdag 20 november 2013 @ 23:49:14 #56
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470515
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
beter duur dan niet te koop ;)
pi_133470627
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Heb ik er graag voor over. Heb je een tip (merk/materiaal)?
pi_133470731
Denk dat ik met mijn wensen ruim boven de honderd uit ga komen voor 'n jasje... :@
Ja doei.
pi_133471114
Hopelijk een leuk kerstenvelopje dan!
pi_133473769
Was gisteren hier 2 graden, koude wind en koude regen. Training dagje uitgesteld :@
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133473992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
..

Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km? :)

Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.
  donderdag 21 november 2013 @ 07:48:32 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133474105
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:34 schreef Serinde het volgende:

[..]

Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km? :)

Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.
Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaat
  donderdag 21 november 2013 @ 07:52:16 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_133474138
Oef, die 12,5km van gister voel ik wel in m'n benen... Vanavond nog wel speciaal ingelaste bruggentraining op de Brienenoordbrug met de loopgroep; dat zal wel afzien worden :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_133474341
Alvast succes E.T.! Ik ga vanavond een klein rondje.. Gisteren trouwens bij wiggle een nieuwe sportbeha, lange tight en een longsleeve besteld. Ben benieuwd of alles goed zit!
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 08:22:34 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133474379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig! ^O^
Als mijn GPS in m'n telefoon wonky is, zou me dat niet verbazen: die heeft in de wc gelegen een half jaar geleden :') maar ik moest een paar keer wachten bij het oversteken en ik hoef nog niet achter elkaar door te rennen op dit moment :)
With four other people
And aliens
pi_133474394
Mooi verslag Wolve000 in vorige topic. Krijg meteen zin om ook weer te gaan lopen.. hou het nog wel even rond de 5-7 km op dit moment :D

Over jasjes gesproken, zelf ook bezig, had tig weken terug jas besteld van Asics maar niet meer leverbaar vanuit fabrikant dus op zoek naar wat anders.

Asics Woven 2:

Wordt nu waarschijnlijk de Asics Level 2 Convertible

quote:
"Slecht weer stopt je niet af met dit running jacket!"
Het Level 2 Convertible Running Jacket van Asics ben je altijd voorbereid ongeacht de weersomstandigheden. Door de afritsbare mouwen is het tevens erg functioneel.

Highlights
> winddicht en waterafstotend
> Afritsbare mouwen
> Eco-vriendelijke, gerecycled materiaal
> Zakken met ritssluiting

Conclusie
Het convertible Running Jacket van Asics is een echte allrounder en uitermate geschikt voor de fanatieke hardlopers.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  donderdag 21 november 2013 @ 08:44:44 #67
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133474573
@La_Tramposa: Mag ik in de OP, had het een paar topics geleden ook gevraagd, maar is niet gedaan...

1
2
3
4
5
[b]15 December 2013 - [url=http://www.cavenergie.nl/wegatletiek/wedstrijden/kerstloop/]Kerstloop (Barendrecht)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 EM

[b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 15 km

CPC staat bij mij op losse schroeven. Ga proberen om hier op de zaak een team bij elkaar te krijgen en zo met de HM bedrijfsloop mee te doen. Mocht dat niet lukken, dan ga ik een dag eerder een HM lopen op 7,5 km van mn huis :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 21 november 2013 @ 08:57:34 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133474718
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:00:54 #69
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133474773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het écht niet meer kan, dan nu alsnog een race-report van de 7^^! *O* (..)
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan. ;)

En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen. :)

1
2
3
4
5
6
7
8
[b]23 november 2013 - [url=http://actueel.deloitte.nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/maastoren-challenge/maastoren-challenge-2013]Maastoren challenge[/url]
[*] Corniel

[b]15 december 2103 - [url=http://www.spijkenissemarathon.nl]Spijkenisse Marathon[/url]
[*] Corniel - HM

[b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] Corniel - 6,4 km (4EM)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133474849
Sinds de 7HL niet meer gelopen :{

Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:07:38 #71
236410 MaleDuck
pi_133474853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
:{w dat is de enige passende reactie... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan. ;)

[ code verwijderd ]

Nice, gezellig bij de Oliebollenloop :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 21 november 2013 @ 09:11:30 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133474906
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

:{w dat is de enige passende reactie... -O-

Hehe, hoezo? :D
F means you're fucked
pi_133475024
quote:

[..]

[ code verwijderd ]

is die in spijkernisse een Leuk parcours? Btje volk langs de kant? Ik zoek nog een HM en die zou qua planning een optie zijn
  donderdag 21 november 2013 @ 09:19:29 #74
236410 MaleDuck
pi_133475025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, hoezo? :D
Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak... :P Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan? ;)

Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg ;)
pi_133475054
Oliebollenloop! :D Tof! Ben nog aan het bedenken of ik oliebollen ga bakken hier voor na 'n training/loopje: weet niet of ze het kunnen waarderen hier :') :@
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:22:38 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475066
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak... :P Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan? ;)

Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg ;)
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:23:19 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de 7HL niet meer gelopen :{

Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.
Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
pi_133475124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
Genoeg rust geven is ook wat waard!

Trainin van gisteren was wel weer fijn O+ had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag _O_ (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008 O+
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:28:51 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Genoeg rust geven is ook wat waard!

Trainin van gisteren was wel weer fijn O+ had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag _O_ (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008 O+
Klopt. Nu heb ik in 10 dagen maar 1 keer gelopen. De 7^^ dus.
Vandaag hardlopen naar de sportschool, sporten en weer terug hardlopen denk ik. 2 x 3km *)
pi_133475210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
Veel mini-trails! :D :P
  donderdag 21 november 2013 @ 09:31:10 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Veel mini-trails! :D :P
En misschien een langere cross :D
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:33:11 #82
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:31 schreef YUR het volgende:

[..]

En misschien een langere cross :D
Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:34:54 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.
Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrond
F means you're fucked
pi_133475455
:9~ trailverheerlijking O+

_O_ hardlopen *O*

:r color runs ;(

:') mensen die :')

:')_! mensen :')

talpa :r :r :r
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:43:23 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475486
Stelletje trailfappers :P
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:43:57 #86
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475496
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

_O_ hardlopen *O*

_O_ _O_ _O_ _O_
Friet :r
pi_133475532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_
Friet :r
*;
Ja doei.
pi_133475573
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

_O_ hardlopen *O*

Schopje KLB... o|O
pi_133475645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik bespeur een trend met lokale kruizen.
pi_133475676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Schopje KLB... o|O
*tempted*
Ja doei.
pi_133475680
Ik kwam De loop van Leidsche Rijn tegen al google'nd. 15 km, Hemelvaartsdag. Klinkt als een plan *O*
pi_133475711
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Serinde het volgende:
Ik kwam De loop van Leidsche Rijn tegen al google'nd. 15 km, Hemelvaartsdag. Klinkt als een plan *O*
Leuk! En dan in November de 7^^? :D
Ja doei.
pi_133475780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero..... voor jou!
Anna O+

O+
Erg mooi filmpje inderdaad...
pi_133475814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:49 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik bespeur een trend met lokale kruizen.
Daar heb je ook een plaatje van...

SPOILER
On another note; To try, or not to try, that's the question...

[ Bericht 14% gewijzigd door Jero_nimo op 21-11-2013 10:02:58 ]
pi_133475980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

O+
Erg mooi filmpje inderdaad...
Wat zij doet is zéker niet gewoon hardlopen op een andere ondergrond O+

Wat een heldin O+
Ja doei.
pi_133476137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

SPOILER

_O-
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:11:22 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476151
quote:

[..]

SPOILER
[ afbeelding ]
Ze lopen op zich best lekker :Y
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 10:12:03 #98
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133476168
quote:
Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
Nee, sorry, dat kan echt niet meer. :{w

SPOILER
quote:

[..]

SPOILER
U vraagt, wij draaien!

pi_133476178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze lopen op zich best lekker :Y
Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:15:10 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.
Een kennis (werkzaam in een hardloopspeciaalzaak) had ze aan. En aangezien we dezelfde maat hebben, kon ik ze toen ff proberen. Alleen een paar keer heen en weer gehobbeld in de winkel. Het loopt ff anders, maar zeker niet slecht. Al zal een eventuele overstap voor jou nog groter zijn dan voor mij
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')