Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Weinig bijzonders hoor. Combinatie van verschillende duurlopen en intervaltrainingen, afgewisseld met wat zwemmen/fietsen en zo her en der een wedstrijdje. Rustige opbouw naar afstanden richting de 35km en buiten de bruggenloop tot nu toe 2 halve marathons (Egmond en CPC) op de planning staan waarbij m'n wedstrijdtijd nu toch echt ónder de 2 uur moet komen.
Ik ben dan fysiek misschien beter, maar ik heb eigenlijk niet gelopen na terugkomst uit de tropen. Niet handig. Ik wil volgende week weer een keertje lopen en sportscholen. En dan de week daarop weer wat vaker en dan bam, back baby!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ach. Een paar weken verplicht rust is misschien ook wel eens goed. Heb 1938 kilometer in de benen dit jaar. En met een PR op de marathon was het een goed jaar
Nu kan ik fris aan 2014 beginnen.
Beterschap slacker!
Nog ff geduld RD, dan mag jij aan je eigen slotakkoord gaan beginnen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
daar denk ik altijd aan als ik even geen zin meer heb...."die arme stakkers op de wachtlijst op bijv. #20 die zijn een half jaar aan het trainen, waarschijnlijk voor noppes...., dus niet miepen"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Tieske89 het volgende: Nog een poging, want in het vorige topic over het hoofd gezien. Kan gebeuren. La_Tramposa mag ik alsjeblieft in de OP
5 januari Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in): Tieske89 - 8km
Jeuj gezellig! Hoop dat er dan geen sneeuw ligt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo? Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef SEMTEX het volgende: Dan wordt het waarsch alleen bos81, Debbster en Guard zondag, want streamnl is een beetje druk, geloof ik...
Ik ben er gewoon bij. Ik ga hem wel als training lopen. Als wedstrijd lijkt me niet verstandig.
Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo? Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
Afgelopen jaar heb ik hem zelf gemist en was het weer prima, ik geloof dat die van begin 2012 daarom wel werd afgelast.
En inderdaad, met iets minder schuldgevoel oliebollen eten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Nou koud was het idd! Ik moet daar nog ff aan wennen wel.. Voelde mezelf wel een bikkel dat ik toch gegaan was
Qua km's en tijd was het 3x nix, maar ik ben dan ook nog steeds wat stijfjes van zondag, en eigenlijk had ik helemaal geen tijd om te lopen. Int weekend maar weer s mn best doen
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen
It's not just sex, it's love It's two people connecting With four other people And aliens
Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende: Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' [ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen
Goede gemiddelde snelheid zeg! Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Goede gemiddelde snelheid zeg! Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
Thanks! Het voelt nog steeds traag maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel
5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan
maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is
It's not just sex, it's love It's two people connecting With four other people And aliens
Thanks! Het voelt nog steeds traag maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel
Niet alle loopjes zijn massaal toch En het is een mooi doel om naar toe te werken, sowieso dat je die 10 aankan tegen die tijd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Goed bezig!
Wolve ook ontzettend tof verslag trouwens!!! Goed gelopen hoor!
En voor degenen in NL die nog Brooks Pureflow/Puregrit zoeken, ze zijn nu in de aanbieding bij Scarabee. Voor 90, nog lang niet zo best als in .co.uk maar toch. http://www.trailrunshop.nl/collectie/super-deals