Ja gek he! Het kan mij ook nooit warm genoeg zijn. Nou oke, boven 30 graden lopen is dan ook weer wat te dol, maar in het algemeen. Ik haat kou en wind. En regen geef ik eigenlijk niks om, ik ga ook gewoon twee uur buiten paardrijden in de regen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik blijf het fasinerend vinden hoe verschillende mensen bepaalde omstandigheden anders ervaren.
Regenkou
beter duur dan niet te koopquote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
Heb ik er graag voor over. Heb je een tip (merk/materiaal)?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km?quote:
Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaatquote:Op donderdag 21 november 2013 07:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km?![]()
Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.
Als mijn GPS in m'n telefoon wonky is, zou me dat niet verbazen: die heeft in de wc gelegen een half jaar geledenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig!
quote:"Slecht weer stopt je niet af met dit running jacket!"
Het Level 2 Convertible Running Jacket van Asics ben je altijd voorbereid ongeacht de weersomstandigheden. Door de afritsbare mouwen is het tevens erg functioneel.
Highlights
> winddicht en waterafstotend
> Afritsbare mouwen
> Eco-vriendelijke, gerecycled materiaal
> Zakken met ritssluiting
Conclusie
Het convertible Running Jacket van Asics is een echte allrounder en uitermate geschikt voor de fanatieke hardlopers.
1 2 3 4 5 | [b]15 December 2013 - [url=http://www.cavenergie.nl/wegatletiek/wedstrijden/kerstloop/]Kerstloop (Barendrecht)[/url][/b] [*] MaleDuck - 10 EM [b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b] [*] MaleDuck - 15 km |
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het écht niet meer kan, dan nu alsnog een race-report van de 7^^!(..)
1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]23 november 2013 - [url=http://actueel.deloitte.nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/maastoren-challenge/maastoren-challenge-2013]Maastoren challenge[/url] [*] Corniel [b]15 december 2103 - [url=http://www.spijkenissemarathon.nl]Spijkenisse Marathon[/url] [*] Corniel - HM [b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b] [*] Corniel - 6,4 km (4EM) |
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten
Nice, gezellig bij de Oliebollenloopquote:Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen.
[ code verwijderd ]
Hehe, hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat is de enige passende reactie...
is die in spijkernisse een Leuk parcours? Btje volk langs de kant? Ik zoek nog een HM en die zou qua planning een optie zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen.
[ code verwijderd ]
Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak...quote:
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...quote:Op donderdag 21 november 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak...Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan?
Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg
Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaalquote:Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de 7HL niet meer gelopen![]()
Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.
Genoeg rust geven is ook wat waard!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
Klopt. Nu heb ik in 10 dagen maar 1 keer gelopen. De 7^^ dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Genoeg rust geven is ook wat waard!
Trainin van gisteren was wel weer fijnhad alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag
(op de blaartjes na), wát een verschil met 2008
Veel mini-trails!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.quote:
Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrondquote:Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
trailverheerlijking
hardlopen
![]()
color runs
![]()
mensen die
_! mensen
talpa![]()
![]()
Schopje KLB...quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
trailverheerlijking
hardlopen
![]()
color runs
![]()
mensen die
_! mensen
talpa![]()
![]()
Ik bespeur een trend met lokale kruizen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
Leuk! En dan in November de 7^^?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Serinde het volgende:
Ik kwam De loop van Leidsche Rijn tegen al google'nd. 15 km, Hemelvaartsdag. Klinkt als een plan
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero..... voor jou!
Anna
prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter
Daar heb je ook een plaatje van...quote:Op donderdag 21 november 2013 09:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik bespeur een trend met lokale kruizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On another note; To try, or not to try, that's the question...
[ Bericht 14% gewijzigd door Jero_nimo op 21-11-2013 10:02:58 ]
Wat zij doet is zéker niet gewoon hardlopen op een andere ondergrondquote:Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Erg mooi filmpje inderdaad...
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar heb je ook een plaatje van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On another note; To try, or not to try, that's the question...
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar heb je ook een plaatje van...Ze lopen op zich best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On another note; To try, or not to try, that's the question...
[ afbeelding ]
F means you're fucked
Nee, sorry, dat kan echt niet meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar heb je ook een plaatje van...U vraagt, wij draaien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.quote:
Een kennis (werkzaam in een hardloopspeciaalzaak) had ze aan. En aangezien we dezelfde maat hebben, kon ik ze toen ff proberen. Alleen een paar keer heen en weer gehobbeld in de winkel. Het loopt ff anders, maar zeker niet slecht. Al zal een eventuele overstap voor jou nog groter zijn dan voor mijquote:Op donderdag 21 november 2013 10:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |