Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km?quote:

Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaatquote:Op donderdag 21 november 2013 07:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km?
Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.

Als mijn GPS in m'n telefoon wonky is, zou me dat niet verbazen: die heeft in de wc gelegen een half jaar geledenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig!
 maar ik moest een paar keer wachten bij het oversteken en ik hoef nog niet achter elkaar door te rennen op dit moment
 maar ik moest een paar keer wachten bij het oversteken en ik hoef nog niet achter elkaar door te rennen op dit moment  

quote:"Slecht weer stopt je niet af met dit running jacket!"
Het Level 2 Convertible Running Jacket van Asics ben je altijd voorbereid ongeacht de weersomstandigheden. Door de afritsbare mouwen is het tevens erg functioneel.
Highlights
> winddicht en waterafstotend
> Afritsbare mouwen
> Eco-vriendelijke, gerecycled materiaal
> Zakken met ritssluiting
Conclusie
Het convertible Running Jacket van Asics is een echte allrounder en uitermate geschikt voor de fanatieke hardlopers.

| 1 2 3 4 5 | [b]15 December 2013 - [url=http://www.cavenergie.nl/wegatletiek/wedstrijden/kerstloop/]Kerstloop (Barendrecht)[/url][/b] [*] MaleDuck - 10 EM [b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b] [*] MaleDuck - 15 km | 

Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het écht niet meer kan, dan nu alsnog een race-report van de 7^^!(..)

| 1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]23 november 2013 - [url=http://actueel.deloitte.nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/maastoren-challenge/maastoren-challenge-2013]Maastoren challenge[/url] [*] Corniel [b]15 december 2103 - [url=http://www.spijkenissemarathon.nl]Spijkenisse Marathon[/url] [*] Corniel - HM [b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b] [*] Corniel - 6,4 km (4EM) | 

quote:Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten
 dat is de enige passende reactie...
 dat is de enige passende reactie...   
 Nice, gezellig bij de Oliebollenloopquote:Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen.
[ code verwijderd ]

Hehe, hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat is de enige passende reactie...

is die in spijkernisse een Leuk parcours? Btje volk langs de kant? Ik zoek nog een HM en die zou qua planning een optie zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen.
[ code verwijderd ]

Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak...quote:
 Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan?
 Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan? 

Tof! Ben nog aan het bedenken of ik oliebollen ga bakken hier voor na 'n training/loopje: weet niet of ze het kunnen waarderen hier
 Tof! Ben nog aan het bedenken of ik oliebollen ga bakken hier voor na 'n training/loopje: weet niet of ze het kunnen waarderen hier  

Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...quote:Op donderdag 21 november 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak...Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan?
Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg

Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaalquote:Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de 7HL niet meer gelopen
Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.

Genoeg rust geven is ook wat waard!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
 had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag
 had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag  (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008
 (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008  

Klopt. Nu heb ik in 10 dagen maar 1 keer gelopen. De 7^^ dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Genoeg rust geven is ook wat waard!
Trainin van gisteren was wel weer fijnhad alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag
(op de blaartjes na), wát een verschil met 2008

Veel mini-trails!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...

Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.quote:

Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrondquote:Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.

quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
trailverheerlijking
hardlopen

color runs

mensen die
_! mensen
talpa

Schopje KLB...quote:Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
trailverheerlijking
hardlopen

color runs

mensen die
_! mensen
talpa

Ik bespeur een trend met lokale kruizen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |