De app kan wel twee verschillende kanalen uitsturen via het linker en rechterkanaal van de normale audio. Je hebt dan uiteraard wel een geschikte splitter nodig om dat afzonderlijk te sturen naar speakers en koptelefoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, dank je. Helaas lukte mijn plan niet. Geen audio-uit via die oplaadstekker... Hmm.
Ik had altijd deze:quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
De skins zijn tof, ik had meestal iets van Super Mario
[ afbeelding ]
Heb je wel mono geluid.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
De app kan wel twee verschillende kanalen uitsturen via het linker en rechterkanaal van de normale audio. Je hebt dan uiteraard wel een geschikte splitter nodig om dat afzonderlijk te sturen naar speakers en koptelefoon.
Dat kan je net zo goed mediaplayer classic gebruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel lomp. Ik had altijd alleen het kleine schermpje openstaan.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef MAHL het volgende:
Hoe heb jij het er uit zien? Heb het nu zelf zo, ingesteld, optimaal met dualscreen enzo, imoOngeveer hetzelfde. Maar een screenshot kan ik niet maken, heb m'n computer nu niet bij de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die paar trance-vocals?quote:![]()
![]()
Oh ja die had ik dus ookquote:Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed mediaplayer classic gebruiken.
Dat wel ja. Maar bij een gebrek aan echte apparatuur kun je best geinige dingen met die app, binnen de mogelijkheden die het biedt.quote:
Ben wel benieuwd eigenlijk of je het met FB2K min of meer hetzelfde kunt doen, dus als je een printscreentje kan posten als je weer bij je pc bentquote:Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde. Maar een screenshot kan ik niet maken, heb m'n computer nu niet bij de hand.
Nog nooit luidkeels Sun & Moon meegezongen?quote:Voor die paar trance-vocals?![]()
iTunesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat programma ziet er ook echt stokoud uit, rommelige interface. iTunes is mooier.
Check die mooie interface met de weergave die automatisch tof meekleurt met het album:quote:Op donderdag 21 november 2013 18:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
iTunesEen van de grootste baggerprogrammas die er bestaan...
niet trollenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Check die mooie interface met de weergave die automatisch tof meekleurt met het album:
[ afbeelding ]
Microsoft is als TMG, die kopen alles wat compleet uitgewoond isquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef µ het volgende:
Microsoft In Talks To Buy Shoutcast And Winamp From AOL
Heb je daar toevallig de installer nog van?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef vigier het volgende:
WinAmp v5.03a van 26 maart 2004 draait hier nog als een zonnetje, zowel op Windows 7 als Windows 8. Neemt maar 3,9 Mb geheugen in en nog steeds de snelste zoekfunctie van alle applicaties die ik heb gebruikt.
probeer anders filehippoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig de installer nog van?
Foobar2000 speelt een hoop meer formaten afquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef VanishedEntity het volgende:
OK, nu AOL de stekker uit WinAMP gaat trekken, is er iemand die een andere muziekspelert kent die net als WinAMP ook een shitload aan verschillende audio file formats weet te slikken (al dan niet via plug-ins) ? Da's nl. _dé_ nr.1 reden dat ik bij WinAMP ben blijven hangen.
vlcquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef VanishedEntity het volgende:
OK, nu AOL de stekker uit WinAMP gaat trekken, is er iemand die een andere muziekspelert kent die net als WinAMP ook een shitload aan verschillende audio file formats weet te slikken (al dan niet via plug-ins) ? Da's nl. _dé_ nr.1 reden dat ik bij WinAMP ben blijven hangen.
Maar vlc heeft geen mooie mp3 library.quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vlc
Ik heb winamp nooit gebruikt, vlc 4 life jwz
de afspeellijst bedoel je? die is er gewoonquote:Op zaterdag 23 november 2013 05:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar vlc heeft geen mooie mp3 library.
Een simpel lijstje heeft het. Maar voor de mensen die van toffe afspeellijsten houden, heeft iTunes krachtige mogelijkheden. Dynamische slimme afspeellijsten die zich automatisch en interactief vullen met liedjes die voldoen aan de eisen:quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de afspeellijst bedoel je? die is er gewoon
Same, hoezo rip.. je hoeft toch goddomme niet over te stappen op iets wat 'in de markt ligt' oid als wat je anders gebruikt nog net zo goed werkt..quote:
Het is maar een voorstel tot een alternatief.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:50 schreef Eenskijken het volgende:
wie heeft het over apple?het gaat over winamp en VLC.. lol
apple mensen
Handig ja, helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Nemephis het volgende:
Of OldVersion.com (kun je trouwens nog veel meer oude software vandaan halen)
http://www.oldversion.com/windows/winamp/
Dat zou nog erger zijn dan wanneer het gewoon verdwijnt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:59 schreef maikoverloon het volgende:
Er gaan geruchten dat WinAmp verkocht wordt aan microsoft.
Mee eens.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:05 schreef Kowloon het volgende:
foobar2000 is stukken beter, Winamp alleen heel lang geleden eventjes gebruikt.
Omzet ≠ winstquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
Raar dat een bedrijf met 6 miljoen winst per jaar wordt gesloten.
Ah. Ik meende in het artikel te lezen dat het 6 miljoen in het laatje bracht voor AOL.quote:
Hoezo? AOL mag WinAMP dan wel in de uitverkoop hebben gegooid maar zolang AOL op WinAMP blijft zitten weet je iig zeker dat er niets meer mee gebeurt; bij een overname door MS heeft WinAMP tenminste nog de kans op een "new lease on life". Opensourcen zou helemaal ideaal zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:20 schreef GGMM het volgende:
Dat zou nog erger zijn dan wanneer het gewoon verdwijnt.![]()
Het was gewoon een van de eerste spelers in de tijd dat MP3 opkwam. Sindsdien zijn er betere programma's, maar velen blijven hangen in vastgeroeste nostalgie.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Nooit begrepen wat iedereen er fijn aan vond. Wat een bagger programma.
Het is gewoon een hele simpele speler zonder poespas. Grote plugin database etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was gewoon een van de eerste spelers in de tijd dat MP3 opkwam. Sindsdien zijn er betere programma's, maar velen blijven hangen in vastgeroeste nostalgie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |