Maandagquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het begon op een regenachtige woensdagnacht.
vanwaar de haatquote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.
De onderhandelingen waren maandag.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
afgelopen nacht kreeg je je modstatus toch?
Ik doe niet aan haat. Ik merkte het enkel en alleen op. Nu is het aan jou of je Cachet haar smoes wil geloven of niet.quote:
ohquote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De onderhandelingen waren maandag.
Doe normaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan haat. Ik merkte het enkel en alleen op. Nu is het aan jou of je Cachet haar smoes wil geloven of niet.
Wat xcachet van mij vindt blijft voor mij een raadsel, ik hou mij er dan ook niet echt mee bezigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan haat. Ik merkte het enkel en alleen op. Nu is het aan jou of je Cachet haar smoes wil geloven of niet.
quote:
hij heeft nog geen knopkesquote:
nee man, bitonic heeft 462 momenteel en das echt way too high.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef richolio het volgende:
Hoe gaat het met je bitcointjes Toto? Al wat gekocht?
Ryan (L)quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Prima Ryan, en de jouwe?
(dit bericht is een antwoord op Ryan's vraag in deel #3018)
wat vindt je vriendin daar van?quote:
Sexyquote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat vindt je vriendin daar van?
spatie wil vast wel een trioquote:
Ik nietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spatie wil vast wel een trio
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo'n echte? Eentje die zelf ademt?
Chill, chill. Vertel eens wat meer. Sinds wanneer hebben jullie wat, wat is haar bouwjaar etc.quote:
Anderhalf week of zo, en bouwjaar 1992.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Chill, chill. Vertel eens wat meer. Sinds wanneer hebben jullie wat, wat is haar bouwjaar etc.
fritesaus en patat frites kruiden.quote:
Nice. 1992, is ze dan niet een paar jaartjes ouder dan jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Anderhalf week of zo, en bouwjaar 1992.
Klopt, zij is 21 en ik achttien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. 1992, is ze dan niet een paar jaartjes ouder dan jij?
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Prima Ryan, en de jouwe?
(dit bericht is een antwoord op Ryan's vraag in deel #3018)
Snap ook niet hoe ik dat flikquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gvd, je bent bijna jailbait voor haar.Vet.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt door Pro Deo.quote:
Ja, dat is niet slim van je.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt voor Pro Deo.
[..]
Ja, dat is niet slim van je.
Je had gewoon moeten spijbelen.
Dit is grappig want Jonas is de vader van Ryan.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Hier spreekt Jonas.
Ik lees jouw posts al een tijdje en ik maak me zorgen om je.
Je blowt steeds vaker en je resultaten gaan achteruit.
Tevens kom je erg over als iemand met mentale retardatie.
Dit komt mogelijk door al het blowen.
Graag help ik je verder.
Met vriendelijke groet,
Jonas
Ik heb geen mentale retardatiequote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Hier spreekt Jonas.
Ik lees jouw posts al een tijdje en ik maak me zorgen om je.
Je blowt steeds vaker en je resultaten gaan achteruit.
Tevens kom je erg over als iemand met mentale retardatie.
Dit komt mogelijk door al het blowen.
Graag help ik je verder.
Met vriendelijke groet,
Jonas
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is grappig want Jonas is de vader van Ryan. [ afbeelding ]
Nee, echt? ik noemde zomaar ietsquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar ik heb me dood gelachen bij biologie (Dat ik na mijn tussenuren had).quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt door Pro Deo.
[..]
Ja, dat is niet slim van je.
Je had gewoon moeten spijbelen.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen mentale retardatie
NIET MIJN VADER HEET DICK.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Rodawa het volgende:
Wacht, heet je vader echt Jonas, Ryan?
Nu.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Graag zou ik jou even onder vier ogen willen spreken.
Wanneer heb je tijd?
Met vriendelijke groet,
Jonas
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAAHA JE PA HEET DICK MAAR HEEFT ER GEEN HIHIHI
Nee, JONAS IK WIL ZELF MIJN GELD SPENDEREN!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Graag ontvang ik van jou je pincode, IBAN en je pinpas.
Groeten,
Jonas
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.
Hoezo Stuart? Wie is Jonas eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
Bij deze wordt Jonas benoemd tot Ryan's vader. Nu moeten we alleen nog wachten tot Stuart toestemming geeft.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, JONAS IK WIL ZELF MIJN GELD SPENDEREN!
Ah ja, seksuele voorlichting. Daar gingen wij ook altijd zo om lachen in de onderbouw, daar groei je nog wel overheen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb me dood gelachen bij biologie (Dat ik na mijn tussenuren had).
Daarna vond hij me te oud voor het 'iel bah' spelletje.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.
Nee het ging over bloedcellen en organen en injecties en lymfe ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, seksuele voorlichting. Daar gingen wij ook altijd zo om lachen in de onderbouw, daar groei je nog wel overheen.
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ging over bloedcellen en organen en injecties en lymfe ofzo.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?
Niks.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?
Ik snap niet dat ik niet vertrouwen word.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook dit wordt momenteel even met Stuart achter de schermen besproken. Wacht geduldig af.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb ineens zin in mijn modknopjes
Ik heb alle vertrouwen in je, Tjacka. i pray4uquote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik niet vertrouwen word.
Nu yvonne nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je, Tjacka. i pray4u
Ik zag het, heeft hij nog wat in elkaar geknutseld?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu yvonne nog.
Gezellig dat je vriend durrr langs kwam vannacht.
Nog niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag het, heeft hij nog wat in elkaar geknutseld?
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik verwacht wel inbreng van die jongen.
0quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.
Dat is fijn om te horen Rodawa.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.
Kan je grap van Tjacka die mod werd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Cachet is wat depri de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Hoor je dat, Tjacka?
Ik vertrouw durrr zijn knutseltalent niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Hoor je dat, Tjacka?
Dat gaat nooit gebeuren. Jij en ik zijn niet te breken, wat cachet ook probeert.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cachet is wat depri de laatste tijd.
Ik denk dat ze onze relatie wilt verbreken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je grap van Tjacka die mod werd?Yvonne zei net toch dat je het goed doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zonder knopjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne zei net toch dat je het goed doet?
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, zonder knopjes.
IK WIL MIJN KNOPJES
Kun je eik wel breien? Knutselen? Iets?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu yvonne nog.
Gezellig dat je vriend durrr langs kwam vannacht.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je eik wel breien? Knutselen? Iets?
Je kunt hem ook mod maken van GCquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tjacka heeft voor mij een willy warmer gebreid.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kunt hem ook mod maken van JNG
Nee. Wij als users zouden graag willen weten welke besluiten er worden genomen. Enig inspraak zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar yvonne ik denk dat wij hier beter over kunnen kibbelen via dm.
FOK! is geen democratie.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wij als users zouden graag willen weten welke besluiten er worden genomen. Enig inspraak zou fijn zijn.
Ik zal nog wel een keertje mod worden om de orde te herstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Muto het volgende:
Want dan kan ik weer klagen dat alleen Ajacieden mod zijn.
Ook snap ik het begrip van ken je user.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik iemand het moderatorschap in VBL gun, dan ben jij het wel johannes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een keertje mod worden om de orde te herstellen.
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmen bij de mods werkt altijd.
Vergeet je andere hobby's niet te bespreken. Je verzamelingen, je reparaties aan apparaten en meerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar yvonne ik denk dat wij hier beter over kunnen kibbelen via dm.
Het is mijn geboorterecht, maar tot nu toe heb ik het altijd ontweken. Maar ooit zal ik mijn verantwoordelijkheid pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik iemand het moderatorschap in VBL gun, dan ben jij het wel johannes.
Ik kan niet slijmen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmen bij de mods werkt altijd.
Jngquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"
- xcachet
"Nee"
- yvonne
De uitverkorene wordt altijd uitverkoren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mijn geboorterecht, maar tot nu toe heb ik het altijd ontweken. Maar ooit zal ik mijn verantwoordelijkheid pakken
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"
- xcachet
"Nee"
- yvonne
Wie was het nou laatst?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.
Vergeet niet om af en toe een VBL Statement de interwebz op te gooien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.
Ik snap die Tjacka wel, beginnen met CRE, dan GC, dan VBL en uiteindelijk de ... wereld! Ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De uitverkorene wordt altijd uitverkoren.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap die Tjacka wel, beginnen met CRE, dan GC, dan VBL en uiteindelijk de ... wereld! Ja!
Als je zegt dat Yvonne voldoet aan het totale mens principe zou jij het moderatorschap van KLB in principe al binnen kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel hij het ook gewoon aan Louis te danken heeft natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn testeron.
Ik ben van 4x per dag fappen, naar 1x gegaan.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt dat Yvonne voldoet aan het totale mens principe zou jij het moderatorschap van KLB in principe al binnen kunnen hebben.
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn testeron.
Ik ben van 4x per dag fappen, naar 1x gegaan.
#FREEVOORNAAMACHTERNAAMquote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.
Misschien moet je een deadline stellen en dan gelijk wat users banvrij eisen.
Mwa die VA mag van mij nog wel een maand of drie vast zitten eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.
Misschien moet je een deadline stellen en dan gelijk wat users banvrij eisen.
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa die VA mag van mij nog wel een maand of drie vast zitten eigenlijk.
Als je mensen met krachttermen gaat uitschelden vind ik je vrij raar.quote:
Je scheld er zelf ook mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je mensen met krachttermen gaat uitschelden vind ik je vrij raar.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je scheld er zelf ook mee.
Je bent te serieus geworden. Wil de oude tjacka terug
Ik merk de grap niet op.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Tenzij de advertenties komisch waren, begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Wat is daar komisch aan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.quote:
Dat is inderdaad erg grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.
Ah, nu snap ik het.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen
Heb ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook!! Gewoon van 11.00-17.00 op school gezeten.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.
Homeopathiequote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Wel een leuke les verder. Voel me super hippie met Alternatieve Geneeswijzen.
Waarom heb je zo laat school?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.
Heb nu weekendquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik ben morgen wel vrij, jij ook?
Ja, dat dus. Ik vind 't wel interessant, weet er echt niks van afquote:
Mja, het is een keuze module voor vrije studiepunten en omdat 3 verschillende opleidingen daar aan mee mogen doen moet het wel 's avondsquote:
Hoop niet dat je je daarin gaat verdiepenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vind 't wel interessant, weet er echt niks van af. En vandaag was lesje hoe anti-biotica is ontdekt en de vaccinatie tegen pokken en blabla. Fucking grappig hgihgig
Ah zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het is een keuze module voor vrije studiepunten en omdat 3 verschillende opleidingen daar aan mee mogen doen moet het wel 's avonds
Godverdommequote:
Ja de les is leuk, tijden alleen shitjequote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar je hebt er wel plezier in?
Denk 't niet, maar gewoon wat dingen veranderen misschien welquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoop niet dat je je daarin gaat verdiepen?
Oh, moet vrijdag en zondag werken. Klaar met school though.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme. Moet vrijdag nog werken van 09.00 tot 18.00. En dit weekend is ook maar kut want ik moet naar mn ouders in brabant het hele weekend.. zaterdag is mn oma jarig (hiephoi, zo dement man) en zondag een fotoshootje met mn broertjes en zus WANT JA, DAS LEUK CADEAUTJE VOOR SINTERKLAAS VOOR MN OUDERS HE
![]()
.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, moet vrijdag en zondag werken. Klaar met school though.
Voordeel van ouders hebben die niet in Nederland wonen, spreek je ze slechts via de telefoon.
Voordeel van geen grootouders hebben.
Voordeel van je broers en zus sporadisch spreken.
Zal maar niet opsommen wat daar gebeurd is.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Moet nu op het oude mongolen bedje van mn broertje slapen. Dat matras is van plastic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |