Ik snap niet dat ik niet vertrouwen word.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook dit wordt momenteel even met Stuart achter de schermen besproken. Wacht geduldig af.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb ineens zin in mijn modknopjes
Ik heb alle vertrouwen in je, Tjacka. i pray4uquote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik niet vertrouwen word.
Nu yvonne nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je, Tjacka. i pray4u
Ik zag het, heeft hij nog wat in elkaar geknutseld?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu yvonne nog.
Gezellig dat je vriend durrr langs kwam vannacht.
Nog niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag het, heeft hij nog wat in elkaar geknutseld?
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik verwacht wel inbreng van die jongen.
0quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.
Dat is fijn om te horen Rodawa.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een creatieve jongeman, ik heb net zoveel vertrouwen in zijn knutselkwaliteiten als in jouw kwaliteiten als moderator.
Kan je grap van Tjacka die mod werd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Cachet is wat depri de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Hoor je dat, Tjacka?
Ik vertrouw durrr zijn knutseltalent niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Hoor je dat, Tjacka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |