Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is grappig want Jonas is de vader van Ryan. [ afbeelding ]
Nee, echt? ik noemde zomaar ietsquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar ik heb me dood gelachen bij biologie (Dat ik na mijn tussenuren had).quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt door Pro Deo.
[..]
Ja, dat is niet slim van je.
Je had gewoon moeten spijbelen.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen mentale retardatie
NIET MIJN VADER HEET DICK.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Rodawa het volgende:
Wacht, heet je vader echt Jonas, Ryan?
Nu.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Graag zou ik jou even onder vier ogen willen spreken.
Wanneer heb je tijd?
Met vriendelijke groet,
Jonas
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAAHA JE PA HEET DICK MAAR HEEFT ER GEEN HIHIHI
Nee, JONAS IK WIL ZELF MIJN GELD SPENDEREN!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Graag ontvang ik van jou je pincode, IBAN en je pinpas.
Groeten,
Jonas
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.
Hoezo Stuart? Wie is Jonas eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
Bij deze wordt Jonas benoemd tot Ryan's vader. Nu moeten we alleen nog wachten tot Stuart toestemming geeft.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, JONAS IK WIL ZELF MIJN GELD SPENDEREN!
Ah ja, seksuele voorlichting. Daar gingen wij ook altijd zo om lachen in de onderbouw, daar groei je nog wel overheen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb me dood gelachen bij biologie (Dat ik na mijn tussenuren had).
Daarna vond hij me te oud voor het 'iel bah' spelletje.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEUL WEL, ik heb hem 10 jaar geleden nog gezien.
Nee het ging over bloedcellen en organen en injecties en lymfe ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, seksuele voorlichting. Daar gingen wij ook altijd zo om lachen in de onderbouw, daar groei je nog wel overheen.
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het ging over bloedcellen en organen en injecties en lymfe ofzo.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?
Niks.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan bloedcellen en injecties, Ryan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |