Dat gaat nooit gebeuren. Jij en ik zijn niet te breken, wat cachet ook probeert.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cachet is wat depri de laatste tijd.
Ik denk dat ze onze relatie wilt verbreken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je grap van Tjacka die mod werd?Yvonne zei net toch dat je het goed doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zonder knopjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yvonne zei net toch dat je het goed doet?
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, zonder knopjes.
IK WIL MIJN KNOPJES
Kun je eik wel breien? Knutselen? Iets?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu yvonne nog.
Gezellig dat je vriend durrr langs kwam vannacht.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je eik wel breien? Knutselen? Iets?
Je kunt hem ook mod maken van GCquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tjacka heeft voor mij een willy warmer gebreid.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kunt hem ook mod maken van JNG
Nee. Wij als users zouden graag willen weten welke besluiten er worden genomen. Enig inspraak zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar yvonne ik denk dat wij hier beter over kunnen kibbelen via dm.
FOK! is geen democratie.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wij als users zouden graag willen weten welke besluiten er worden genomen. Enig inspraak zou fijn zijn.
Ik zal nog wel een keertje mod worden om de orde te herstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Muto het volgende:
Want dan kan ik weer klagen dat alleen Ajacieden mod zijn.
Ook snap ik het begrip van ken je user.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik iemand het moderatorschap in VBL gun, dan ben jij het wel johannes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een keertje mod worden om de orde te herstellen.
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmen bij de mods werkt altijd.
Vergeet je andere hobby's niet te bespreken. Je verzamelingen, je reparaties aan apparaten en meerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar yvonne ik denk dat wij hier beter over kunnen kibbelen via dm.
Het is mijn geboorterecht, maar tot nu toe heb ik het altijd ontweken. Maar ooit zal ik mijn verantwoordelijkheid pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik iemand het moderatorschap in VBL gun, dan ben jij het wel johannes.
Ik kan niet slijmen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmen bij de mods werkt altijd.
Jngquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"
- xcachet
"Nee"
- yvonne
De uitverkorene wordt altijd uitverkoren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mijn geboorterecht, maar tot nu toe heb ik het altijd ontweken. Maar ooit zal ik mijn verantwoordelijkheid pakken
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ah toe yvonne laat JNG alsjeblieft open"
- xcachet
"Nee"
- yvonne
Wie was het nou laatst?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.
Vergeet niet om af en toe een VBL Statement de interwebz op te gooien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik jat vaak gewoon de Fok!stok en stel een dreigbrief op, geheid succes.
Ik snap die Tjacka wel, beginnen met CRE, dan GC, dan VBL en uiteindelijk de ... wereld! Ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De uitverkorene wordt altijd uitverkoren.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap die Tjacka wel, beginnen met CRE, dan GC, dan VBL en uiteindelijk de ... wereld! Ja!
Als je zegt dat Yvonne voldoet aan het totale mens principe zou jij het moderatorschap van KLB in principe al binnen kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel hij het ook gewoon aan Louis te danken heeft natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn testeron.
Ik ben van 4x per dag fappen, naar 1x gegaan.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zegt dat Yvonne voldoet aan het totale mens principe zou jij het moderatorschap van KLB in principe al binnen kunnen hebben.
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn testeron.
Ik ben van 4x per dag fappen, naar 1x gegaan.
#FREEVOORNAAMACHTERNAAMquote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.
Misschien moet je een deadline stellen en dan gelijk wat users banvrij eisen.
Mwa die VA mag van mij nog wel een maand of drie vast zitten eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is de spanning. Je wordt momenteel door Fok! aan het lijntje gehouden omtrent je modaspiraties. Deze eerste stap is leuk, maar het maakt het wachten op de inwijden enkel langer en zwaarder.
Misschien moet je een deadline stellen en dan gelijk wat users banvrij eisen.
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa die VA mag van mij nog wel een maand of drie vast zitten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |