Je scheld er zelf ook mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je mensen met krachttermen gaat uitschelden vind ik je vrij raar.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je scheld er zelf ook mee.
Je bent te serieus geworden. Wil de oude tjacka terug
Ik merk de grap niet op.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Tenzij de advertenties komisch waren, begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Wat is daar komisch aan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.quote:
Dat is inderdaad erg grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.
Ah, nu snap ik het.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen
Heb ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook!! Gewoon van 11.00-17.00 op school gezeten.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.
Homeopathiequote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Wel een leuke les verder. Voel me super hippie met Alternatieve Geneeswijzen.
Waarom heb je zo laat school?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.
Heb nu weekendquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik ben morgen wel vrij, jij ook?
Ja, dat dus. Ik vind 't wel interessant, weet er echt niks van afquote:
Mja, het is een keuze module voor vrije studiepunten en omdat 3 verschillende opleidingen daar aan mee mogen doen moet het wel 's avondsquote:
Hoop niet dat je je daarin gaat verdiepenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vind 't wel interessant, weet er echt niks van af. En vandaag was lesje hoe anti-biotica is ontdekt en de vaccinatie tegen pokken en blabla. Fucking grappig hgihgig
Ah zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het is een keuze module voor vrije studiepunten en omdat 3 verschillende opleidingen daar aan mee mogen doen moet het wel 's avonds
Godverdommequote:
Ja de les is leuk, tijden alleen shitjequote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar je hebt er wel plezier in?
Denk 't niet, maar gewoon wat dingen veranderen misschien welquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoop niet dat je je daarin gaat verdiepen?
Oh, moet vrijdag en zondag werken. Klaar met school though.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme. Moet vrijdag nog werken van 09.00 tot 18.00. En dit weekend is ook maar kut want ik moet naar mn ouders in brabant het hele weekend.. zaterdag is mn oma jarig (hiephoi, zo dement man) en zondag een fotoshootje met mn broertjes en zus WANT JA, DAS LEUK CADEAUTJE VOOR SINTERKLAAS VOOR MN OUDERS HE
![]()
.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, moet vrijdag en zondag werken. Klaar met school though.
Voordeel van ouders hebben die niet in Nederland wonen, spreek je ze slechts via de telefoon.
Voordeel van geen grootouders hebben.
Voordeel van je broers en zus sporadisch spreken.
Zal maar niet opsommen wat daar gebeurd is.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Moet nu op het oude mongolen bedje van mn broertje slapen. Dat matras is van plastic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |