Je scheld er zelf ook mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je mensen met krachttermen gaat uitschelden vind ik je vrij raar.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je scheld er zelf ook mee.
Je bent te serieus geworden. Wil de oude tjacka terug
Ik merk de grap niet op.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Meisje uit de straat is laatst overleden. Allemaal heel erg enzo natuurlijk. Vandaag stond er een hele pagina in de krant met allemaal rouwadvertenties(Vreemd woord eigenlijk..) voor haar.Dat vond ik dan wel weer komisch.
Tenzij de advertenties komisch waren, begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Wat is daar komisch aan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Marco001 het volgende:
Goedenavond.
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.quote:
Dat is inderdaad erg grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen en dat de dood van 1 persoon dus een hele pagina in de krant vult.
Ah, nu snap ik het.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haar dood is niet grappig, maar ik vind het gewoon komisch om te zien dat er dan zoveel mensen een advertentie plaatsen
Heb ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké man. En wanneer is je volgende afspraak bij de therapeut/je begeleider?
Ik ben van 09.00 aan 't werk tot 13.00 en dan paar uurtjes niks en dan om 17.00 school en weer om half 10 pas weer thuis. Godverdomme.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ook!! Gewoon van 11.00-17.00 op school gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |