Eet je een keer in de week patat?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zijn niet versen ik maak ze lekker door er kruiden en saus op te doen
Wat voor kruiden en sausjes?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zijn niet versen ik maak ze lekker door er kruiden en saus op te doen
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klasgenoot: ''Joah ik woon hier nu met mijn vriendin voor 450 euro''
Ik: Fantastisch!
Ik kon het niet inhouden
Uh, oké x2quote:
Ik heb een Bram Ladage in de schoolkantine, dus qua goede patat zit ik wel goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenof doet je moeder er nog iets anders mee?
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
108 mensen mogen een trein koppen
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.
Vorige weekquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het begon op een regenachtige woensdagnacht.
poster van die post op Facebook die mag ook een trein knuffelenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |