Huh wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihi
Sorry, ik kreeg het gevoel dat hij mijn youtubekanaal bekritiseerde terwijl ik er heel trots op ben.quote:
Tenzij er iets tussenzit wat je nodig hebt zit er niet veel tussen neequote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.
Het heeft qua nieuwwaarde altijd minimaal de waarde van wat je voor de box betaalt. Maar je kan bijvoorbeeld ook een 144-delige bitten en borenset krijgen in je box, kan ook best duur zijn, maar of je er wat aan hebt..quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel echt boeiend. Ik heb zojuist 'My movie' en 'Goatman' gekeken en ervan genoten.
[..]
Hm, dat is niet verkeerd.Het is ook wel een kwestie van geluk hebben neem ik aan, of zitten er nooit eens boxen tussen met enkel shampoo, een gebruikte condoom en nieuwe schoenveters?
Jaja.. Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
NIKS NIKS. Vergeet wat Littlerabbit zegt, hij roept maar wat.
Verre van, ik overweeg zelfs om een abonnement op je kanaal af te sluiten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg het gevoel dat hij mijn youtubekanaal bekritiseerde terwijl ik er heel trots op ben.
Uiteindelijk op niks gebaseerd maar ja...
Ik vind je een leuke user hoor Sara.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie tegen me hebben. ok, ik ben misschien niet perfect maar niemand is perfect.
pffffff
Wat is er loos?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie tegen me hebben. ok, ik ben misschien niet perfect maar niemand is perfect.
pffffff
Groepsdruk. Laat gaan en lekker aan je legobouwwerk beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
Ik heb helemaal niks tegen je saraquote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
niet leeg lopen please...quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
Anders kom je toch ook lekker bij ons posten in BNW?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
eet zequote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef sararaats het volgende:
ok dan. ik zal voortaan braaf posten
etenstijd
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef sararaats het volgende:
ok dan. ik zal voortaan braaf posten
etenstijd
Lekkerquote:
oh bedankt, kan ook wel zonder koekjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
alstu![]()
sorry de koekjes zijn op
en om eerlijk te zijn: die zijn veeeeeeeeeeel lekkerder dan van de frituurquote:Op woensdag 20 november 2013 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
LekkerIk ga van het weekend ook weer eens patat eten
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
en om eerlijk te zijn: die zijn veeeeeeeeeeel lekkerder dan van de frituur
HHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klasgenoot: ''Joah ik woon hier nu met mijn vriendin voor 450 euro''
Ik: Fantastisch!
Ik kon het niet inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ze zijn niet versquote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenof doet je moeder er nog iets anders mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |