Het mag alleen bij een beruchte ibood boxquote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het doel van unboxing video's niet, daarom ben ik wel benieuwd bij wat voor dozen je het wel of juist niet dient te filmen.
Hoiquote:
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het mag alleen bij een beruchte ibood box
Doe mij maar een theequote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik is theguyver goedenmiddag koffie?
Nou, zoals ik hierboven al zeg; ik vind het altijd wel interessante filmpjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
Verders, waarom kijk jij mijn unboxing filmpje?
Bij de iboodbox weet je niet van te voren wat er in zit, met ernstig veel geluk en skills kun je er 1 bemachtigen tijdens de iboodhunt en dan komt er een box, en het is een verrassing wat erin zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.
Goede opmerking wel inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, daarvoor staat hij toch op youtube? Zodat mensen het kijken? Gekke vraag wel.
Munt graagquote:
http://www.youtube.com/user/Danosvanos90/videosquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij de iboodbox weet je niet van te voren wat er in zit, met ernstig veel geluk en skills kun je er 1 bemachtigen tijdens de iboodhunt en dan komt er een box, en het is een verrassing wat erin zit.
Reclame maken voor je eigen kanaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Danosvanos90/videos
Hier staan een groot aantal filmpjes waarin voetbalkaartjes worden uitgepakt mocht het je fetisj ook aandoen.
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihiquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen kanaal.
toch bedankt.
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.
En fok-it maar stoer doen met zijn bitcoins.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodig
De laatste box die we hadden kostte 100 en de inhoud verkocht voor 570
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihi
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodig
Ik vind het ook wel echt boeiend. Ik heb zojuist 'My movie' en 'Goatman' gekeken en ervan genoten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihi
Hm, dat is niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |