Met zijn allen op een cel lijkt mij een beter plan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een isoleercel op FOK! lijkt mij een goede manier om users te straffen die over de schreef zijn geweest
Geïsoleerd van de buitenwereld bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met zijn allen op een cel lijkt mij een beter plan.
Ok je hebt er nu nog een stalker bijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik zal voorzichtig zijnMisschien moet ik eerst even een kloon aanmaken voordat ik daar ga posten, ik word meestal gevolgd door een aantal mensen
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Taal gebruik op ons Fok!
Ik heb half aangeschoten al eens een opzet gemaakt.
Dit heb je mij niet horen zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geïsoleerd van de buitenwereld bedoel je?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok je hebt er nu nog een stalker bij
Het was ook slechts een suggestiequote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je mij niet horen zeggen.
Ok zoals mijn meisje al zou zeggen je bent nog plakkeriger dan kowgum onder mijn schoen..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ohnoes
![]()
Misschien zijn jullie wel makkelijker af te schudden dan, met zon grote groep
gaat uw gangquote:
Srs Sara, je doet er te weinig aan. Wel pronken met het 'Day Zero Project' als ondertitel, maar er vervolgens maandenlang geen reet aan doen. Sorry dat ik zo hard ben hoor, maar iemand moet het zeggen. Ik vraag me af waar je motivatie is gebleven.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
ik zou vandaag de Brandenburger Tor van LEGO bouwen maar te druk.
dus straks een stuk en morgen de rest (of helemaal dat kan ook)
Misschien moe tik wat vaker douchen danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok zoals mijn meisje al zou zeggen je bent nog plakkeriger dan kowgum onder mijn schoen..
Nee wat je zei tegen tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Niet het geschikte paard weten te vinden?
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moe tik wat vaker douchen dan
Ohnee wacht, dat heb ik vanmorgen nog gedaan
hmmm je laat een bepaald aroma achter?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moe tik wat vaker douchen dan
Ohnee wacht, dat heb ik vanmorgen nog gedaan
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?
[..]
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?
jij. serieus.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het doel van unboxing video's niet, daarom ben ik wel benieuwd bij wat voor dozen je het wel of juist niet dient te filmen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik geen serieuze vraag noemen
[..]
Pracht user jijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |