Met zijn allen op een cel lijkt mij een beter plan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een isoleercel op FOK! lijkt mij een goede manier om users te straffen die over de schreef zijn geweest
Geïsoleerd van de buitenwereld bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met zijn allen op een cel lijkt mij een beter plan.
Ok je hebt er nu nog een stalker bijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, ik zal voorzichtig zijnMisschien moet ik eerst even een kloon aanmaken voordat ik daar ga posten, ik word meestal gevolgd door een aantal mensen
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Taal gebruik op ons Fok!
Ik heb half aangeschoten al eens een opzet gemaakt.
Dit heb je mij niet horen zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geïsoleerd van de buitenwereld bedoel je?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok je hebt er nu nog een stalker bij
Het was ook slechts een suggestiequote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je mij niet horen zeggen.
Ok zoals mijn meisje al zou zeggen je bent nog plakkeriger dan kowgum onder mijn schoen..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ohnoes
![]()
Misschien zijn jullie wel makkelijker af te schudden dan, met zon grote groep
Srs Sara, je doet er te weinig aan. Wel pronken met het 'Day Zero Project' als ondertitel, maar er vervolgens maandenlang geen reet aan doen. Sorry dat ik zo hard ben hoor, maar iemand moet het zeggen. Ik vraag me af waar je motivatie is gebleven.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
ik zou vandaag de Brandenburger Tor van LEGO bouwen maar te druk.
dus straks een stuk en morgen de rest (of helemaal dat kan ook)
Misschien moe tik wat vaker douchen danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok zoals mijn meisje al zou zeggen je bent nog plakkeriger dan kowgum onder mijn schoen..
Nee wat je zei tegen tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Niet het geschikte paard weten te vinden?
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moe tik wat vaker douchen dan
Ohnee wacht, dat heb ik vanmorgen nog gedaan
hmmm je laat een bepaald aroma achter?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moe tik wat vaker douchen dan
Ohnee wacht, dat heb ik vanmorgen nog gedaan
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?
[..]
Srs question essnhills (ben vandaag immer srs): als je een pizza hebt besteld bij domino's, maak je daar dan ook een 'unboxing video' van?
jij. serieus.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het doel van unboxing video's niet, daarom ben ik wel benieuwd bij wat voor dozen je het wel of juist niet dient te filmen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik geen serieuze vraag noemen
[..]
Pracht user jijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het mag alleen bij een beruchte ibood boxquote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken het doel van unboxing video's niet, daarom ben ik wel benieuwd bij wat voor dozen je het wel of juist niet dient te filmen.
Hoiquote:
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het mag alleen bij een beruchte ibood box
Doe mij maar een theequote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik is theguyver goedenmiddag koffie?
Nou, zoals ik hierboven al zeg; ik vind het altijd wel interessante filmpjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
Verders, waarom kijk jij mijn unboxing filmpje?
Bij de iboodbox weet je niet van te voren wat er in zit, met ernstig veel geluk en skills kun je er 1 bemachtigen tijdens de iboodhunt en dan komt er een box, en het is een verrassing wat erin zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.
Goede opmerking wel inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, daarvoor staat hij toch op youtube? Zodat mensen het kijken? Gekke vraag wel.
Munt graagquote:
http://www.youtube.com/user/Danosvanos90/videosquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach so, oké. Ik zie ook wel eens zulke filmpjes met mensen die bijvoorbeeld een iPad o.i.d. uitpakken, vandaar mijn verwarring. Ik vind het altijd wel interessante filmpjes.
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij de iboodbox weet je niet van te voren wat er in zit, met ernstig veel geluk en skills kun je er 1 bemachtigen tijdens de iboodhunt en dan komt er een box, en het is een verrassing wat erin zit.
Reclame maken voor je eigen kanaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Danosvanos90/videos
Hier staan een groot aantal filmpjes waarin voetbalkaartjes worden uitgepakt mocht het je fetisj ook aandoen.
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihiquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen kanaal.
toch bedankt.
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.
En fok-it maar stoer doen met zijn bitcoins.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodig
De laatste box die we hadden kostte 100 en de inhoud verkocht voor 570
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, nice. Verrassingspakketten zijn altijd wel leuk. Wel jammer dat je de shampoo kreeg, maar volgende keer beter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihi
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De totale winst op de boxen die we toen hadden was geloof ik 250 euro + een smartphone voor mij, en ik had net een nieuwe nodig
Ik vind het ook wel echt boeiend. Ik heb zojuist 'My movie' en 'Goatman' gekeken en ervan genoten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Jij stelde enkel dat het je boeide. Al is het stiekem Ess die je boeit, hihi
Hm, dat is niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.
Huh wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg het gevoel dat hij mijn youtubekanaal bekritiseerde terwijl ik er heel trots op ben.quote:
Tenzij er iets tussenzit wat je nodig hebt zit er niet veel tussen neequote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ineens snap ik het hele Ibood hunten, want de productacties zijn vaak maar karig.
Het heeft qua nieuwwaarde altijd minimaal de waarde van wat je voor de box betaalt. Maar je kan bijvoorbeeld ook een 144-delige bitten en borenset krijgen in je box, kan ook best duur zijn, maar of je er wat aan hebt..quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel echt boeiend. Ik heb zojuist 'My movie' en 'Goatman' gekeken en ervan genoten.
[..]
Hm, dat is niet verkeerd.Het is ook wel een kwestie van geluk hebben neem ik aan, of zitten er nooit eens boxen tussen met enkel shampoo, een gebruikte condoom en nieuwe schoenveters?
Jaja.. Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
NIKS NIKS. Vergeet wat Littlerabbit zegt, hij roept maar wat.
Verre van, ik overweeg zelfs om een abonnement op je kanaal af te sluiten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg het gevoel dat hij mijn youtubekanaal bekritiseerde terwijl ik er heel trots op ben.
Uiteindelijk op niks gebaseerd maar ja...
Ik vind je een leuke user hoor Sara.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie tegen me hebben. ok, ik ben misschien niet perfect maar niemand is perfect.
pffffff
Wat is er loos?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie tegen me hebben. ok, ik ben misschien niet perfect maar niemand is perfect.
pffffff
Groepsdruk. Laat gaan en lekker aan je legobouwwerk beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
Ik heb helemaal niks tegen je saraquote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
niet leeg lopen please...quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
Anders kom je toch ook lekker bij ons posten in BNW?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef sararaats het volgende:
pffffff
eet zequote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef sararaats het volgende:
ok dan. ik zal voortaan braaf posten
etenstijd
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef sararaats het volgende:
ok dan. ik zal voortaan braaf posten
etenstijd
Lekkerquote:
oh bedankt, kan ook wel zonder koekjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
alstu![]()
sorry de koekjes zijn op
en om eerlijk te zijn: die zijn veeeeeeeeeeel lekkerder dan van de frituurquote:Op woensdag 20 november 2013 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
LekkerIk ga van het weekend ook weer eens patat eten
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
en om eerlijk te zijn: die zijn veeeeeeeeeeel lekkerder dan van de frituur
HHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klasgenoot: ''Joah ik woon hier nu met mijn vriendin voor 450 euro''
Ik: Fantastisch!
Ik kon het niet inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ze zijn niet versquote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenof doet je moeder er nog iets anders mee?
Eet je een keer in de week patat?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zijn niet versen ik maak ze lekker door er kruiden en saus op te doen
Wat voor kruiden en sausjes?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zijn niet versen ik maak ze lekker door er kruiden en saus op te doen
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klasgenoot: ''Joah ik woon hier nu met mijn vriendin voor 450 euro''
Ik: Fantastisch!
Ik kon het niet inhouden
Uh, oké x2quote:
Ik heb een Bram Ladage in de schoolkantine, dus qua goede patat zit ik wel goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ze op m'n werk eten, daar worden ze ook versgesneden uit aardappelenof doet je moeder er nog iets anders mee?
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
108 mensen mogen een trein koppen
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je in het geval dat VoornaamAchternaam niet heeft geliked hem alsnog meetelt.
Vorige weekquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het begon op een regenachtige woensdagnacht.
poster van die post op Facebook die mag ook een trein knuffelenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |