Sinds ik zwanger ben wel jaquote:
Bellen is nooit verkeerd. Heb hier al heel vaak over bloed verlies gelezen, meestal is het een adertje wat gesprongen is door druk of seks, alles is namelijk beter doorbloed enzo. Meestal niet veel bijzonders, maar als je er niet gerust op bent (wat ik best kan begrijpen) gewoon ff bellen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef StefanieV het volgende:
Jeuj 15 weken vandaag! Wel niet zo helemaal blij, heb er bloedverlies bij (geen helderrood maar roze/bruin). Weet niet wat verstandig is, moet maandag sowieso op controle en wss zal het weer niets zijn.. En als het wel iets is, kan hij toch niets doen behalve zeggen dat ik moet rusten.. Pffftt waarom kan het nooit eens goed blijven lopen..
Hmm ik denk dat er vet in de holle ruimtes zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
Je kan ook zachtjes op je buik kloppen, en daar waar het hol klinkt, ligt geen baby maar bijvoorbeeld handjes/voetjes.
Ook zwangerschapshormonenquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:55 schreef Purple010 het volgende:
Man haalde vorige week boodschappen en ik wilde graag shoarma, nam hij varkensreepjes mee. Wilde ik ze klaar maken waren ze al over de datum. Dus deze week in de rerun. Belt nog op vanuit de super over hoeveelheid, ik uiteraard grote bak. Komt hij thuis is hij het vergeten te pakken......Grrrrr dus geen shoarma. Mag blijkbaar niet lukken.
Huisarts bellen en over 2,5 week gewoon melden bij verloskundigequote:Op vrijdag 22 november 2013 08:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Limone, wat een schatje op die foto. Heerlijk, zo'n tevreden slapend babietje.![]()
Martine vandaag 40 weken, Ikke vandaag met verlof, Angela vandaag 38 weken.![]()
En sterkte voor iedereen die slecht geslapen heeft, heb zelf nu weer eens wel een goede nacht gehad. En ik heb dus toch wel (beginnende) spataderen. Er zijn er een paar te zien nu op m'n onderbenen, geen dikke kronkelende aderen die op de huid liggen, maar toch, het is niet zoals het eerst was.
Kan ik dit afwachten tot het volgende vk bezoek over 2,5 week of toch eerder bellen?
Wat een raar gedoe! Jij hebt een dokter House nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hier nog steeds geen duidelijkheid. Ik lag al die tijd op de afdeling interne geneeskunde en die komen er niet uit. Dokter zei dat ik dit weekend met verlof mocht en zondagavond weer terug moest komen. Helaas is het plan alweer gewijzigd. Ik word overgeplaatst naar de afdeling cardiologie, waar ze me 24u per dag gaan monitoren zodat ze precies zien wat er met mn hart gebeurd bij inspanning.. Maandag weer extra onderzoeken![]()
Had me zo verheugd op die 2 daagjes thuis
Ik heb dat nog totaal niet. Zit op ruim 6 weken nu. Wel leuk om te zien hoe je lichaam veranderd tijdens de zwangerschapquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:33 schreef LaLouchi het volgende:
Vervelend JJ dat je nog geen duidelijkheid hdbthoop dat ze snel weten hoe en wat.
Mijn melkproductie is al op gang gekomen, had vandaag redelijk veel in mijn bh. Vind het wel erg snel..
Ik heb er aan mee gedaan. Flessen stinken vond ik, maar vind het wel fijn dat ik een bijdrage heb kunnen leveren voor mensen die het echt kunnen gebruiken. De wikkeldoek die ik heb gekregen is heel erg zacht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even snel vraagje tussendoor: hebben jullie mee gedaan net moeders voor moeders? Zoja, goede ervaringen?
Ik doe mee. Ik vind de flessen niet stinken. Ja een chemische reinigingslucht maar heb er geen moeite mee. Vind het ook een kleine moeite om even in die kan te piesen en dat in de fles te doen. Hoeft alleen als je thuis bent, dus hoeft de flessen niet mee te sjouwen. En ze worden thuis opgehaaldquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even snel vraagje tussendoor: hebben jullie mee gedaan net moeders voor moeders? Zoja, goede ervaringen?
Aha. De verloskundige vroeg of ze mijn nummer aan moeders voor moeders mocht geven en nu belde er net iemand daarvan, maar was net te laat met opnemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:40 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik heb er aan mee gedaan. Flessen stinken vond ik, maar vind het wel fijn dat ik een bijdrage heb kunnen leveren voor mensen die het echt kunnen gebruiken. De wikkeldoek die ik heb gekregen is heel erg zacht.
Je moet er even rekening meehouden en plassen in een kannetje is niet echt prettig. Werkte daarnaast ook fulltime en deed het alleen thuis, dus had de kannen nooit vol. Maar alle beetjes helpen!
Interessant, zeg. Daar heb ik nog nooit bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Burdie het volgende:
Ik heb er niet aan meegedaan om verschillende redenen. Mijn voornaamste bezwaar was dat een groot farmaceutisch bedrijf geld zou verdienen aan mijn urine. Daarnaast is het moeilijk te controleren wat er precies met de ingeleverde urine gebeurt, er worden bijvoorbeeld ook heel dure afslankpillen van gemaakt (terwijl de vruchtbaarheidsmedicatie daardoor schaars en onnodig duur blijft). Tevens vond ik het geen fijn idee om urine met daarin mijn dna aan een bedrijf af te staan, die vervolgens niet precies kan vertellen wat ermee gebeurt.
Ik vind het helpen van andere vrouwen overigens wel een goed doel, maar heb me laten tegen houden door het bedrijf er achter en de weinige informatie die zij kunnen geven over wat er precies gebeurt met de urine die zij inzamelen.
Via de search vind je overigens op FOK nog wel meer topics erover met een uitgebreide discussie.
Bij mij vertelde de vrouw van MVM dat tegenwoordig die hormonen niet meer voor afslankpillen gebruikt worden. En ze zei dat het restproduct van de urine naar een kunstmestfabriek ging. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit en de farmaceutische industrie zit vol met ratten. Maar ik ga zelf liever uit van het positieve dus ik heb wel gewoon meegedaan ondanks de negatieve geluiden die er ook zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Burdie het volgende:
Ik heb er niet aan meegedaan om verschillende redenen. Mijn voornaamste bezwaar was dat een groot farmaceutisch bedrijf geld zou verdienen aan mijn urine. Daarnaast is het moeilijk te controleren wat er precies met de ingeleverde urine gebeurt, er worden bijvoorbeeld ook heel dure afslankpillen van gemaakt (terwijl de vruchtbaarheidsmedicatie daardoor schaars en onnodig duur blijft). Tevens vond ik het geen fijn idee om urine met daarin mijn dna aan een bedrijf af te staan, die vervolgens niet precies kan vertellen wat ermee gebeurt.
Ik vind het helpen van andere vrouwen overigens wel een goed doel, maar heb me laten tegen houden door het bedrijf er achter en de weinige informatie die zij kunnen geven over wat er precies gebeurt met de urine die zij inzamelen.
Via de search vind je overigens op FOK nog wel meer topics erover met een uitgebreide discussie.
Valt best mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Is je nesteldrang ernstig te noemen als je al sinds 12 uur non-stop staat te strijken en je zelfs een afspraak voor vanavond hebt afgezegd omdat je nog van alles wilt schoonmaken?
Zal ik je mijn adres even geven? Voor als je straks klaar bent?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Is je nesteldrang ernstig te noemen als je al sinds 12 uur non-stop staat te strijken en je zelfs een afspraak voor vanavond hebt afgezegd omdat je nog van alles wilt schoonmaken?
Jij woont relatief bij mij in de buurt, maar 'straks' ben ik dus al bezet door mezelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zal ik je mijn adres even geven? Voor als je straks klaar bent?
Dat kon ik dus ook niet, maar het móét en ik kan het niet hebben dat er gewoon te weinig uren in een dag zitten. Wie dat bedacht heeft mogen ze levenslang opsluiten. Met je 24 uur.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Chanty het volgende:
Jemig wat poetsen jullie veelIk kan me niet voorstellen dat ik daar hoogzwanger nog de energie voor heb straks!
Volgens mij doe jij dat eerder, dodo!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef martine1984 het volgende:
Ja dan is het heel erg skippy :p
Doe wel een beetje rustig aan hoor! Anders loop je jezelf voorbij.
Vandaag de ramen boven gelapt, was gevouwen, beneden stofgezogen en gedweild. Ben helemaal op en dan moet ik mezelf nog naar de keuken verplaatsen om te koken. Eigenlijk zou ik nog naar een vriendin haar verjaardagsborrel maar ik ben bang dat ik deze maar over sla. Heb nog even een boek gehaald bij de bieb, de eetclub van Saskia noort. Dus kruip vroeg in bed met thee en mn boek
Uhm Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Tuurlijk pas ik goed op mn zelf. Maar ik best veel gezeten hoor. En ik ga er vanuit dat het niet meer lang duurt tot dat er hier een kraamhulp in huis is die mij gaat vertroetelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:10 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat eerder, dodo!Pas jij ook op jezelf?
Jemig wat een werk! Je bent toch niet álles aan het strijken he? Sokken enzo...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En nu ga ik weer verder strijken want ik moet het straks ook nog netjes opvouwen..
Ik heb wel nesteldrang, maar daar hebben we nu sinds 2 weken een schoonmaakster voor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Chanty het volgende:
Jemig wat poetsen jullie veelIk kan me niet voorstellen dat ik daar hoogzwanger nog de energie voor heb straks!
Jaloersquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel nesteldrang, maar daar hebben we nu sinds 2 weken een schoonmaakster voor.![]()
Doet m'n relatie met Wiebel ook goed, moet ik zeggen.
![]()
Had ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Bedankt voor het warme welkom
Vraagje, ik lees altijd overal over allerlei symptomen, zere borsten en misselijkheid en dergelijke. Ik heb dat totaal niet. Zijn er meer mensen die daar geen last van hebben / hadden?
Enige wat ik wel merk is vermoeidheid. En ik huil om alles
Ik hoor eigenlijk niet in dit topic, maar ook ik ben verbaasd door het genoemde onderzoek dat stelt dat bijna 50% van de Nederlandse zwangeren alcohol zou drinken. Hierbij wat voorlopige cijfers van mijn onderzoeksstage, waarbij het alcoholgebruik is nagevraagd bij 703 Nederlandse zwangeren :quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat betreft drinken: Ik kan me niet voorstellen dat er nog zoveel vrouwen zijn die door blijven drinken? We zouden toch beter moeten weten?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen en meld!
Jompel voor mezelfde ubermijlpaal
Het eind is echt in zicht, het duurt nu niet heel lang meer voor we ons kindje gaan ontmoeten
Soempie een llm! Wow
Daar slaap ik al een tijdje mee, lekker heur! Net keek ik even bij lief, die ligt nog te slapen, heeft die hem ingepiktquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier nog redelijk geslapen, ik bedacht me ineens dat m'n voedingskussen misschien kon helpen. Oh, man wat heerlijk was dat!
Sluit me hierbij aan! Wordt spannend met die laatste loodjes. Wel leuk dat iedereen zich zo braaf meld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:02 schreef Sethiwe het volgende:
Mabawa mijlpaal der mijlpalen![]()
Soempie ook al meldplicht, het gaat echt snel.
Martine en skips doen jullie vandaag wel rustig aan?
Hooguit 2 weken nog!quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen en meld!
Jompel voor mezelfde ubermijlpaal
Het eind is echt in zicht, het duurt nu niet heel lang meer voor we ons kindje gaan ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |