abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:38 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133509436
Skips is calling in for duty! :7

Martine, mijlpaal der mijlpalen! *O*

--

Tennisbal, welkom!

--

Verlof voor ikke! (Ksssst, ík heb zelf pas net verlof! Dit kan niet!)

--

:* voor slechte nachten..

--

Pannenkoeken voor Mabawa!
pi_133510085
Had echt gedacht dat van die rare nachtelijke schranspartijen vaker voor zouden komen. Hier beperkt het zich tot een sporadisch koekje of een boterham.

Heb soms wel trek, maar dat zijn dan inrealistische dingen. Zuurkool met spek tover je niet even tevoorschijn.

Wel een tegenvaller:

Man haalde vorige week boodschappen en ik wilde graag shoarma, nam hij varkensreepjes mee. Wilde ik ze klaar maken waren ze al over de datum. Dus deze week in de rerun. Belt nog op vanuit de super over hoeveelheid, ik uiteraard grote bak. Komt hij thuis is hij het vergeten te pakken......Grrrrr dus geen shoarma. Mag blijkbaar niet lukken.
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:04:44 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510283
Purple, gewoon vanavond lekker shoarma halen (of beter: laten thuisbezorgen!) bij een shoarmazaak ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:09:16 #164
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133510376
Echte grote *O* voor Martine!!! Hoe voel je je vandaag?

Welkom tennisballetje en gefeliciteerd :D

Ikke geniet van je verlof :)

Dot hopelijk kun je nog een beetje genieten van je weekendje weg.

En hmmm shoarma, daar heb ik al een tijdje zin in, misschien vanavond maar maken :9

Ik heb net van een college de eerste opmerking over mijn beginnende buikje gekregen O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133510445
Ach we eten vanavond pizza, ik kom niks te kort. Man baalde er zelf nog het meeste van...de schat. Ik kan best zonder shoarma, was alleen ff jammer. Werd gisteren rode kool, met aardappel en hamburger. Stuk gezonder dat wel!
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:14:42 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510533
Hormonen :').

Nu heb ik zin in shoarma, pizza, rode kool, aardappels en hamburgers o|O
KuikenGuppy
pi_133510560
Bij elkaar lijkt het me niet zo lekker hoor burdie!
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:17:25 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510597
Try me.
KuikenGuppy
pi_133510610
Oja laatste aanvulling, de shoarma broodjes zijn precies goed tot m'n UD! We moeten dus voor woensdag (WTF) iets in een pita eten!
pi_133510634
Jeuj 15 weken vandaag! Wel niet zo helemaal blij, heb er bloedverlies bij (geen helderrood maar roze/bruin). Weet niet wat verstandig is, moet maandag sowieso op controle en wss zal het weer niets zijn.. En als het wel iets is, kan hij toch niets doen behalve zeggen dat ik moet rusten.. Pffftt waarom kan het nooit eens goed blijven lopen..
pi_133510639
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:17 schreef Burdie het volgende:
Try me.
O ben je dr zo een ;)
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:24:05 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef Purple010 het volgende:

[..]

O ben je dr zo een ;)
Sinds ik zwanger ben wel ja :').
Bizar he, producten houdbaar tot je UD :D Ik kom ze ook al af en toe tegen of dan koop ik bijvoorbeeld een pak muesli, en dan denk ik weemoedig: als dit pak bederft, hebben wij onze mini al O+. Niet dat een pak muesli het hier zo lang volhoudt, maar dat is een ander verhaal :+

Stefanie, *O* voor je 15 weken en -O- voor het bloedverlies. Ik zou proberen te bedenken of het verklaarbaar is (en of het inderdaad uit het 'juiste' gat komt :') ) en anders toch evt. bellen, dan kunnen ze in elk geval zoeken naar een verklaring.
KuikenGuppy
pi_133510829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef StefanieV het volgende:
Jeuj 15 weken vandaag! Wel niet zo helemaal blij, heb er bloedverlies bij (geen helderrood maar roze/bruin). Weet niet wat verstandig is, moet maandag sowieso op controle en wss zal het weer niets zijn.. En als het wel iets is, kan hij toch niets doen behalve zeggen dat ik moet rusten.. Pffftt waarom kan het nooit eens goed blijven lopen..
Bellen is nooit verkeerd. Heb hier al heel vaak over bloed verlies gelezen, meestal is het een adertje wat gesprongen is door druk of seks, alles is namelijk beter doorbloed enzo. Meestal niet veel bijzonders, maar als je er niet gerust op bent (wat ik best kan begrijpen) gewoon ff bellen.
pi_133511264
Ik weet het, mijn ma zegt ook dat ik niet moet panikeren. Ik moet ook 3 x daags Utrogestan inbrengen, mss heb ik een wondje veroorzaakt.. Sex hebben we niet, mag niet van de gyn.. Ik zal wel afwachten, zie wel hoeveel bloedverlies ik enog heb en anders ga ik naar het ziekenhuis om het te laten controleren..
pi_133511814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
Je kan ook zachtjes op je buik kloppen, en daar waar het hol klinkt, ligt geen baby maar bijvoorbeeld handjes/voetjes.
Hmm ik denk dat er vet in de holle ruimtes zit :') Ik hoor niks hols..

Lekker Mabawa!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:55 schreef Purple010 het volgende:
Man haalde vorige week boodschappen en ik wilde graag shoarma, nam hij varkensreepjes mee. Wilde ik ze klaar maken waren ze al over de datum. Dus deze week in de rerun. Belt nog op vanuit de super over hoeveelheid, ik uiteraard grote bak. Komt hij thuis is hij het vergeten te pakken......Grrrrr dus geen shoarma. Mag blijkbaar niet lukken.
Ook zwangerschapshormonen :D

Stefanie, hoewel bloedverlies meestal niets betekent, is het wel altijd vervelend als het gebeurt. Hopen dat het snel allemaal beter gaat en dat het bloedverlies ophoudt!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133512655
Martine mijlpaal der mijlpalen *O*

Tennisballetje gefeliciteerd en welkom.

Stefanie vervelend die onzekerheid.

Mabawa moest wel lachen om je nachtelijke eetpartijen, hier is het bij een klein beetje vanillevla gebleven, waarna het maagzuur eindelijk afzakte.

Dot veel plezier met het weekendje weg, hopelijk heb je niet teveel klachten.

Jj is de cardioloog al geweest en heeft die een oorzaak kunnen vinden?

Purple heeft je man last van zwangerschapsdementie :P ?

Ikke lekker genieten van je verlof.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:49:46 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133513244
TAP jeutje wat sneu lijkt me dat om te zien.. idd begrijpen wat je is aangedaan. Bah -O-

RFR bijzonder van dat roken.. :{

Limone wat klink je heerlijk hormonaal (en dat is normaal! en ik vind het lief!) :* En idd, het is nogal wat zo ineens, zo'n kind.. O+

Wat een schattig poppetje in dat wiegje... :D Smelt!

Kwis wat fijn dat je je zo goed voelt! O+
Ik voel al 5 weken plopjes :')

Soempie wat schattig! O+

Chanty nog even een 11 weken jompel *O* :D

Martine spannend! Fijn dat iig alles goed was. Succes!! :% En jeutje, jompel voor je mijlpaal!! *O*

Sethiwe ook nog even een jompel voor je 38weken! :D *G*

Musique op de helft! Wow! :D *G*

Oh en jompels voor Nobono en Klaproos :D *G*

Twink een datum voor de echo, leukk! O+
Hihi. Gek is dat he. Ik voelde me ook heeeel anders. Totaal niet verwacht dat ik zwanger was. Heel andere klachten idd dan bij de 1e.

JJ wat vervelend dat ze nog geen oorzaak hebben zeg, zo in onzekerheid is ook niks! Beterschap/sterkte! :* Fijn dat met de beeb alles goed gaat O+

Hobbesje oh dus dat is oppassen met die vijfde ziekte. En wat gek van je bloedgroep joh! Die rhesusfactor dan bedoel ik. Kunnen ze daar nog wat tegen doen? Is het nog gevaarlijk?

Burdie hihi middagdutjes :D Gewoon doen!
Leuk van de pretecho!! O+
Ohja die cursus hypnobirthing is dus wel wat? Ik ga eens kijken, dat wilde ik nog doen idd, goed dat je het zegt :P
Fijn dat ie goed ligt! Ja dat trappen wordt nog erger, wacht maar :+
Ik voelde me ook moe hoor. Hele zwangerschap sowieso, maar vooral 1e en 3e trimester bij mn dochter. Gewoon lekker dutjes doen en rustig aan!

Djmomo vervelend dat misselijk zijn -O- Helpen rennies nog ofzo?

Mabawa :* ;(

Angelatje fijn dat ie nog goed ligt en zelfs ingedaald!! :D geen eigenwijze beeb dus tot nog toe :P

Ikke_84 verlof, jeej!! Fijn!

Tennisballetje welkom!! :* :D

Dot wat vervelend van je bekken.. Ik vond afwisselen van houding fijn, zitten als een vent (dus benen wijd, niet je benen over elkaar!)
En idd niet te lang staan wat je zelf al zegt. Luisteren naar je lijf! Evt zo'n buikband kan je helpen als je wat actiever doet, dan kan je 'm omdoen en dat hielp bij mij wel.

Stefanie 15 weken! *O* en jeetje vervelend van je bloedverlies -O-

Purple omg dat eten _O- :D

Hier een baggernacht met dreumes. 2,5 uur wakker geweest omdat ze zo zat te hoesten. Even in de douche gezeten voor de stoom, dat hielp wel een half uurtje maar dat was het ook wel weer. Ze heeft nu vanochtend wel wat geslapen maar ligt nu alweer een uur te dweilen in bed dus ik ga dr maar weer eruit halen :') Slapen voor mij op de bank ofzo zit er dus ook niet in helaas :{ Wel jammer. Misschien kan ik dr vanmiddag nog ff op bed gooien.
Dat moeders zelf niet ziek kunnen zijn begrijp ik nu pas echt goed :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133514034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Limone, wat een schatje op die foto. Heerlijk, zo'n tevreden slapend babietje. O+

Martine vandaag 40 weken, Ikke vandaag met verlof, Angela vandaag 38 weken. *O*

En sterkte voor iedereen die slecht geslapen heeft, heb zelf nu weer eens wel een goede nacht gehad. En ik heb dus toch wel (beginnende) spataderen. Er zijn er een paar te zien nu op m'n onderbenen, geen dikke kronkelende aderen die op de huid liggen, maar toch, het is niet zoals het eerst was.
Kan ik dit afwachten tot het volgende vk bezoek over 2,5 week of toch eerder bellen?
Huisarts bellen en over 2,5 week gewoon melden bij verloskundige :)
pi_133514700
Hier nog steeds geen duidelijkheid. Ik lag al die tijd op de afdeling interne geneeskunde en die komen er niet uit. Dokter zei dat ik dit weekend met verlof mocht en zondagavond weer terug moest komen. Helaas is het plan alweer gewijzigd. Ik word overgeplaatst naar de afdeling cardiologie, waar ze me 24u per dag gaan monitoren zodat ze precies zien wat er met mn hart gebeurd bij inspanning.. Maandag weer extra onderzoeken :( :'(

Had me zo verheugd op die 2 daagjes thuis :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133515917
Enf! Wat een mega posts gooi jij er uit. Complimenten hoor dat krijg ik echt niet voor elkaar.
en sterkte me die kleine zieke.
pi_133516029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hier nog steeds geen duidelijkheid. Ik lag al die tijd op de afdeling interne geneeskunde en die komen er niet uit. Dokter zei dat ik dit weekend met verlof mocht en zondagavond weer terug moest komen. Helaas is het plan alweer gewijzigd. Ik word overgeplaatst naar de afdeling cardiologie, waar ze me 24u per dag gaan monitoren zodat ze precies zien wat er met mn hart gebeurd bij inspanning.. Maandag weer extra onderzoeken :( :'(

Had me zo verheugd op die 2 daagjes thuis :'(
Wat een raar gedoe! Jij hebt een dokter House nodig.
Kan je niet je man er op af sturen, nu klinkt het een beetje als kastje -> muur.
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:26:58 #182
52229 Chanty
pi_133516149
JJ niet fijn dat je niet naar huis mag hoewel ik me denk ik wel veiliger zou voelen onder observatie. Had je voor je zwangerschap ook al klachten? Hopelijk wordt snel duidelijk wat er speelt want deze onzekerheid is niks ;( Gelukkig gaat het wel nog goed met je kleine mini :*
pi_133516299
Dames, even snel vraagje tussendoor: hebben jullie mee gedaan net moeders voor moeders? Zoja, goede ervaringen?
pi_133516366
Vervelend JJ dat je nog geen duidelijkheid hdbt :( hoop dat ze snel weten hoe en wat.

Mijn melkproductie is al op gang gekomen, had vandaag redelijk veel in mijn bh. Vind het wel erg snel..
In life, every ending is a new beginning..
pi_133516439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:33 schreef LaLouchi het volgende:
Vervelend JJ dat je nog geen duidelijkheid hdbt :( hoop dat ze snel weten hoe en wat.

Mijn melkproductie is al op gang gekomen, had vandaag redelijk veel in mijn bh. Vind het wel erg snel..
Ik heb dat nog totaal niet. Zit op ruim 6 weken nu. Wel leuk om te zien hoe je lichaam veranderd tijdens de zwangerschap :)
pi_133516551
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, even snel vraagje tussendoor: hebben jullie mee gedaan net moeders voor moeders? Zoja, goede ervaringen?
Ik heb er aan mee gedaan. Flessen stinken vond ik, maar vind het wel fijn dat ik een bijdrage heb kunnen leveren voor mensen die het echt kunnen gebruiken. De wikkeldoek die ik heb gekregen is heel erg zacht.
Je moet er even rekening meehouden en plassen in een kannetje is niet echt prettig. Werkte daarnaast ook fulltime en deed het alleen thuis, dus had de kannen nooit vol. Maar alle beetjes helpen!
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:47:05 #187
52229 Chanty
pi_133516706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik doe mee. Ik vind de flessen niet stinken. Ja een chemische reinigingslucht maar heb er geen moeite mee. Vind het ook een kleine moeite om even in die kan te piesen en dat in de fles te doen. Hoeft alleen als je thuis bent, dus hoeft de flessen niet mee te sjouwen. En ze worden thuis opgehaald :) Persoonlijk zeg ik: gewoon doen, je doet er anderen een groot plezier mee want de medicatie is schaars. En als je erachter komt dat je het om wat voor reden ook niet trekt, kun je altijd stoppen.
pi_133516764
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:40 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Ik heb er aan mee gedaan. Flessen stinken vond ik, maar vind het wel fijn dat ik een bijdrage heb kunnen leveren voor mensen die het echt kunnen gebruiken. De wikkeldoek die ik heb gekregen is heel erg zacht.
Je moet er even rekening meehouden en plassen in een kannetje is niet echt prettig. Werkte daarnaast ook fulltime en deed het alleen thuis, dus had de kannen nooit vol. Maar alle beetjes helpen!
Aha. De verloskundige vroeg of ze mijn nummer aan moeders voor moeders mocht geven en nu belde er net iemand daarvan, maar was net te laat met opnemen :)

Vind het inderdaad een mooi iets!
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:59:22 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133517056
Ik heb er niet aan meegedaan om verschillende redenen. Mijn voornaamste bezwaar was dat een groot farmaceutisch bedrijf geld zou verdienen aan mijn urine. Daarnaast is het moeilijk te controleren wat er precies met de ingeleverde urine gebeurt, er worden bijvoorbeeld ook heel dure afslankpillen van gemaakt (terwijl de vruchtbaarheidsmedicatie daardoor schaars en onnodig duur blijft). Tevens vond ik het geen fijn idee om urine met daarin mijn dna aan een bedrijf af te staan, die vervolgens niet precies kan vertellen wat ermee gebeurt.
Ik vind het helpen van andere vrouwen overigens wel een goed doel, maar heb me laten tegen houden door het bedrijf er achter en de weinige informatie die zij kunnen geven over wat er precies gebeurt met de urine die zij inzamelen.
Via de search vind je overigens op FOK nog wel meer topics erover met een uitgebreide discussie.
KuikenGuppy
pi_133517134
Aan het begin van mijn zwangerschap stond mijn leven nogal op zijn kop door het overlijden van mijn schoonmoeder en de mededeling van de tweeling, dus het is er bij mij helaas niet van gekomen. Ik vind het zeker een goed doel. :)

Ik ben er ook weer eens na weinig posts en een behoorlijk aantal weken stilte. Ik vind het blijkbaar makkelijker om mee te lezen. :@

JJ: ik hoop echt van harte dat er nou eens een oorzaak van al jouw lichamelijke problemen komt. Soms kan je maar beter weten dat je iets hebt, dan deze onzekerheid. Sterkte !

Limonemeisje is echt een plaatje. O+

Succes voor alle LLM's en meldplichtigen. :)
pi_133517269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Burdie het volgende:
Ik heb er niet aan meegedaan om verschillende redenen. Mijn voornaamste bezwaar was dat een groot farmaceutisch bedrijf geld zou verdienen aan mijn urine. Daarnaast is het moeilijk te controleren wat er precies met de ingeleverde urine gebeurt, er worden bijvoorbeeld ook heel dure afslankpillen van gemaakt (terwijl de vruchtbaarheidsmedicatie daardoor schaars en onnodig duur blijft). Tevens vond ik het geen fijn idee om urine met daarin mijn dna aan een bedrijf af te staan, die vervolgens niet precies kan vertellen wat ermee gebeurt.
Ik vind het helpen van andere vrouwen overigens wel een goed doel, maar heb me laten tegen houden door het bedrijf er achter en de weinige informatie die zij kunnen geven over wat er precies gebeurt met de urine die zij inzamelen.
Via de search vind je overigens op FOK nog wel meer topics erover met een uitgebreide discussie.
Interessant, zeg. Daar heb ik nog nooit bij stilgestaan.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:18:41 #192
52229 Chanty
pi_133517675
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Burdie het volgende:
Bij mij vertelde de vrouw van MVM dat tegenwoordig die hormonen niet meer voor afslankpillen gebruikt worden. En ze zei dat het restproduct van de urine naar een kunstmestfabriek ging. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit en de farmaceutische industrie zit vol met ratten. Maar ik ga zelf liever uit van het positieve dus ik heb wel gewoon meegedaan ondanks de negatieve geluiden die er ook zijn. :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:19:44 #193
52229 Chanty
pi_133517706
Maakt ook wel uit dat ik zelf de medicatie ook nodig had en dat die op was en ik dus een vage vervanger kreeg. Ik vind dat ik het niet kon maken om niet mee te doen na mijn eigen ervaringen.
pi_133517980
House md O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:32:26 #195
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133518086
Is je nesteldrang ernstig te noemen als je al sinds 12 uur non-stop staat te strijken en je zelfs een afspraak voor vanavond hebt afgezegd omdat je nog van alles wilt schoonmaken? :@
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:34:22 #196
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133518155
En: hier wel meegedaan met MvM. Ik heb niet alle negatieve dingen die ooit hebben plaatsgevonden helemaal uitgezocht. Voor mij was voornamelijk het helpen van vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden de reden om mee te doen. Mijn beste vriendin gebruikt het middel ook :).

--

JJ :*
pi_133518317
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Is je nesteldrang ernstig te noemen als je al sinds 12 uur non-stop staat te strijken en je zelfs een afspraak voor vanavond hebt afgezegd omdat je nog van alles wilt schoonmaken? :@
Valt best mee. ;) Maar als jij dat nu belangrijk vindt, moet je het vooral doen. :) Ik neem aan dat de mensen in jouw omgeving dat wel zullen begrijpen.
pi_133518384
quote:
Zal ik je mijn adres even geven? Voor als je straks klaar bent?
pi_133518448
Ja dan is het heel erg skippy :p
Doe wel een beetje rustig aan hoor! Anders loop je jezelf voorbij.

JJ wat een gedoe zeg. :*

Hier tijdens allebei mn zwangerschappen mee gedaan aan mvm. De eerste keer wel een stuk fanatieker dan de tweede. Vond het qua stank meevallen maar het was wel een hoop gedoe.

Vandaag de ramen boven gelapt, was gevouwen, beneden stofgezogen en gedweild. Ben helemaal op en dan moet ik mezelf nog naar de keuken verplaatsen om te koken. Eigenlijk zou ik nog naar een vriendin haar verjaardagsborrel maar ik ben bang dat ik deze maar over sla. Heb nog even een boek gehaald bij de bieb, de eetclub van Saskia noort. Dus kruip vroeg in bed met thee en mn boek
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:57:07 #200
52229 Chanty
pi_133518981
Jemig wat poetsen jullie veel :D Ik kan me niet voorstellen dat ik daar hoogzwanger nog de energie voor heb straks!
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:04:27 #201
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133519255
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zal ik je mijn adres even geven? Voor als je straks klaar bent?
Jij woont relatief bij mij in de buurt, maar 'straks' ben ik dus al bezet door mezelf. :P
pi_133519309
jammer ;)
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:06:53 #203
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133519330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Chanty het volgende:
Jemig wat poetsen jullie veel :D Ik kan me niet voorstellen dat ik daar hoogzwanger nog de energie voor heb straks!
Dat kon ik dus ook niet, maar het móét en ik kan het niet hebben dat er gewoon te weinig uren in een dag zitten. Wie dat bedacht heeft mogen ze levenslang opsluiten. Met je 24 uur.

:')
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:09:43 #204
52229 Chanty
pi_133519432
Dat ben ik met je eens, een dag zou 48 uur moeten zijn, althans in het weekend :+
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:10:04 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133519447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef martine1984 het volgende:
Ja dan is het heel erg skippy :p
Doe wel een beetje rustig aan hoor! Anders loop je jezelf voorbij.

Vandaag de ramen boven gelapt, was gevouwen, beneden stofgezogen en gedweild. Ben helemaal op en dan moet ik mezelf nog naar de keuken verplaatsen om te koken. Eigenlijk zou ik nog naar een vriendin haar verjaardagsborrel maar ik ben bang dat ik deze maar over sla. Heb nog even een boek gehaald bij de bieb, de eetclub van Saskia noort. Dus kruip vroeg in bed met thee en mn boek
Volgens mij doe jij dat eerder, dodo! :* Pas jij ook op jezelf?
pi_133519579
quote:
Uhm Ja
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:14:16 #207
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133519615
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Uhm Ja
*;

En nu ga ik weer verder strijken want ik moet het straks ook nog netjes opvouwen..
pi_133520164
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:10 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Volgens mij doe jij dat eerder, dodo! :* Pas jij ook op jezelf?
Tuurlijk pas ik goed op mn zelf. Maar ik best veel gezeten hoor. En ik ga er vanuit dat het niet meer lang duurt tot dat er hier een kraamhulp in huis is die mij gaat vertroetelen :)

We hebben een babyfoon! Of eigenlijk we hebben er twee. Manlief heeft de klantenservice gebeld en ze zeer duidelijkggemaakt dat de babyfoon spoedig geleverd moest worden. Dit ging allemaal heel raar en toen hebben we de bestelling gecanceld. Naar de winkel gegaan om het scheerapparaat terug te brengen. Zij hebben de babyfoon per post vandaag laten bezorgen. En de klantenservice heeft dit ook gedaan. Echter zou ik wel moeten betalen maar had de bon van de winkel. Dus dat hoefde niet meer. Nu 2 voor de prijs van 1 :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:21:44 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_133521654
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

*;

En nu ga ik weer verder strijken want ik moet het straks ook nog netjes opvouwen..
Jemig wat een werk! Je bent toch niet álles aan het strijken he? Sokken enzo...
Niet dat ik je op ideeën wil brengen.

Martine 40 weken! *O*

En verder weet ik het niet meer. -O-

Ik heb gisteravond en vandaag de laatste maanden van m'n vorige zwangerschap hier teruggelezen. Grappig dat dat kan. O+
Maargoed, daarom niet veel van dit topic onthouden...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:23:00 #210
30252 Soempie
Procreating
pi_133521695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Chanty het volgende:
Ik heb wel nesteldrang, maar daar hebben we nu sinds 2 weken een schoonmaakster voor. :@ :D Doet m'n relatie met Wiebel ook goed, moet ik zeggen. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:28:49 #211
52229 Chanty
pi_133521838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb wel nesteldrang, maar daar hebben we nu sinds 2 weken een schoonmaakster voor. :@ :D Doet m'n relatie met Wiebel ook goed, moet ik zeggen. _O-
Jaloers }:| Ik heb geprobeerd de katten af te richten om hun zooi op te ruimen, maar het blijven viesmaaksters :'( Maar heey... over een jaar of vijf kan mijn kind best wat klusjes doen in huis *)
pi_133522143
Hier weinig schoonmaakwoede. Ik kan ook echt niets meer. Als ik loop dan voel ik pijn in mijn onderrug en dat straalt uit naar mijn linkerbeen. Het is dan net alsof ik er doorheenzak :X
Mijn moeder komt maandagochtend om schoon te maken

^O^

En verder lig ik sinds vanmiddag op bed want ik voelde me niet lekker. Diarree en een drukkend gevoel in mijn maag. Nu lijk ik wel weer een beetje trek te krijgen, dus toch zo maar wat eten denk ik..
pi_133522628
Wat vervelend angelaatje, gelukkig zijn er moeders die bij willen en kunnen springen.

Herken je pijn wel, krijg er ook steeds meer last van. Iedere keer met opstaan vanuit bed, bank of stoel is het weer een verrassing hoe flexibel ik weg kan lopen en in welke mate het pijn doet.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:13:11 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_133523223
Wat fijn dat je moeder kan helpen, angelatje. Erg lief ook.

Hier ook pijn, waardoor ik niet veel meer kan beginnen. Dan is een dreumes om voor te zorgen eigenlijk al wel genoeg (en daarbij wat kleinere huishoudelijke klusjes).

Vanavond de laatst binnen gekomen afleveringen kijken van verschillende series en wat haakwerk afmaken. Wat doen jullie allemaal in je verlof?
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:07:24 #215
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133525291
Ik heb voor vandaag weer een ritje verloskundige gehad! :)
Alles prima in orde weer *O* .. vandaag 22 weekjes en 2 daagjes op weg!
Hartje gehoord O+ *; , bloeddruk 130/65 en op de weegschaal gestaan..
66,5 kilo nu.. dus tot nu toe maar + 4.5 kilo :o
Mini lag met het hoofdje naar beneden en het ruggetje in mijn rechter zij..
20 december laatste keertje om de 4 weken controle, daarna alweer om de 3 :X

Ow, en voor mij zat het stel dat de vorige keer ook te laat was en guess what,
dat waren ze nu weer :N :|W .. dus ik heb weer 20 minuten extra zitten wachten..

Ik zie Martine die de 40 weken heeft gehaald *O*
En Ikke heeft verlof :s)
Tennisballetje, welkom :)
Bah Burdie, zulke nachten zijn ruk -O-
Getsie, nummer_zoveel, hopelijk blijven ze wat rustig tijdens je zwangerschap! :*
Dat klinkt als een betere nacht Mabawa.. ^O^
RFR, mini ligt met het koppie naar beneden :P
Stefanie, hopelijk blijft het rustig bij jou!

Huishouden?! :o Ik heb voor 2 uurtjes per week een huishoudelijke hulp :@
Ze gaat als een razende tornado mijn hele huis door :s)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133528741
Leuk Rijstebuiltje!

Ik heb naar de dokter gebeld, toxo nog steeds negatief, witte en rode bloedplaatjes ok. Hcg is 22000 wat goed is, uitslag van de combitest was er nog niet, dat hoor ik maandag bij gyn. Gevraagd van bloedverlies, hij zegt dat ik me rustig moet houden en aangezien het bruin bloed is, is het oud bloed.
pi_133531207
vervelend weer bloed steef. Maar weer alle bezoekjes afzeggen voor het weekend.

Hier alles ok hoor, nergens zin in alleen. Vandaag lekker hele dag met Sjaak doorgebracht (hij ging op de grond zitten in ah, en wilde niet meer mee, stond ik met zware tas bij de kassa, kon ik hem ook nog eens de winkel doorsleuren. Fraai staaltje pedagogiek :{w kan momenteel heel slecht tegen dit soort acties van hem. Verder was de dag best gezellig hoor :s) ). morgen sint feest op mijn werk ~:) w/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:53:24 #218
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133532944
Hoi!

Mo, lekker op t gemakje doen waar dat kan dan! En Sint is altijd leuk :)

Stefanie, wat rot. Ik weet er alles van. Mijn collega zei gisteren heel treffend: 'hoe lang verlies je dan al bloed?' En toen ik daarop 2 weken antwoordde zei ie: 'Dan gaat het desondanks dus al 2 weken goed.'' Dat vond ik heel waardevol, ik denk er veel aan terug.

Rijst goedgekeurd en wat een nette statistieken *O*

Martines megamijlpaal *O*

Helpende mama's en huishoudsters O+ Ideaal!

Ikke verlof, heerlijk! Geniet ervan vrouwke!

Skips aan de babywasjes O+

Een :* voor de slechte nachten en een voorzichtige *O* voor de betere nachten!

Verder hier same old: bloed. Ik had bijna n dag gered zonder }:| . Meiske trappelt gelukkig goed, maandag 24 weken en dan op naar de 26! ( en de 28, de 32, de 37 en de 40 oO< ). Ik zag net op fb een prachtig filmpje voorbij komen, over het eerste jaar van een prematuur geboren manneke. Echt, wauw. Ik ben gebroken. Ik had nog niet gejankt maar nu was (is :@) de waterval niet te stoppen. Yay for hormones!

Linkje:
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133534098
KimP hier kunnen mijn hormonen niet tegen. Ik moest huilen :'(
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:24:18 #220
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133534201
Dat snap ik, ik ook. Ik kan er nu nog van janken zonder dat ik opnieuw op play moet drukken. Ik vind het hoopgevend, ontroerend en prachtig vastgelegd. O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133535152
Bedankt voor het warme welkom O+

Vraagje, ik lees altijd overal over allerlei symptomen, zere borsten en misselijkheid en dergelijke. Ik heb dat totaal niet. Zijn er meer mensen die daar geen last van hebben / hadden?
Enige wat ik wel merk is vermoeidheid. En ik huil om alles :')
pi_133535565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Bedankt voor het warme welkom O+

Vraagje, ik lees altijd overal over allerlei symptomen, zere borsten en misselijkheid en dergelijke. Ik heb dat totaal niet. Zijn er meer mensen die daar geen last van hebben / hadden?
Enige wat ik wel merk is vermoeidheid. En ik huil om alles :')
Had ik ook hoor :) Op zich wel fijn, maar toch wat onzeker.

Thanks voor de tips! Het heeft wel geholpen het ik het idee. Ook gewoon echt ervoor gezorgd dat ik niet te lang hoefde te staan en rustig en bewust lopen. En nu een heeel druk jongetje in m'n buik O+
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:58:06 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133535625
In het vorige topic waren ook een paar vers zwangeren die zich dat afvroegen. Het verschilt enorm van persoon tot persoon, dus het kan idd heel goed dat je er nog maar weinig van merkt.
KuikenGuppy
pi_133536624
Even teruggelezen, tnx!
  Manager PR/Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 01:28:55 #225
269689 crew  Viv
pi_133538516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat betreft drinken: Ik kan me niet voorstellen dat er nog zoveel vrouwen zijn die door blijven drinken? We zouden toch beter moeten weten?
Ik hoor eigenlijk niet in dit topic, maar ook ik ben verbaasd door het genoemde onderzoek dat stelt dat bijna 50% van de Nederlandse zwangeren alcohol zou drinken. Hierbij wat voorlopige cijfers van mijn onderzoeksstage, waarbij het alcoholgebruik is nagevraagd bij 703 Nederlandse zwangeren :

- In de 3 maanden voorafgaand aan de zwangerschap dronk 82% alcohol.
- Tussen het begin van de zwangerschap en het eerste bezoek aan de verloskundige dronk 17% alcohol, veelal betrof dit alcoholgebruik terwijl de vrouw nog niet wist dat ze zwanger was.
- Vanaf het eerste bezoek aan de verloskundige tot aan de bevalling dronk 3% alcohol.

Ook de suggestie dat juist hoger opgeleide zwangeren vaker alcohol zouden drinken is moeilijk te rijmen met onze eigen data: van mijn onderzoekspopulatie was 83% hoogopgeleid.
  zaterdag 23 november 2013 @ 05:42:58 #226
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133540124
Mogguh! :O

Wat een rust hier! Fijn! Hoop dat jullie allemaal goed slapen.

Hier niet, m'n lijf is beurs. Mini heeft gisteravond zo veel liggen bewegen en naar beneden lopen duwen (maken je banden oid zich eigenlijk ook klaar voor de bevalling? Steken leken af en toe ook op zware menstruatie-/bandenpijn) dat ik echt goed heb liggen kermen. Ik voelde me wel een aansteller. :@

In combinatie met dat ik gisteren niet echt rustig aan gedaan heb (Martine had gelijk) ben ik nu bij iedere beweging van mezelf of mini weer wakker. *O*

Mini slaapt nu, dus ik ga ook nog eens wat proberen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 23-11-2013 05:49:57 ]
pi_133540189
:O c_/ mogguh. Hoop dat je lekker slaapt nu skips!

Bluh, prutweek achter de rug. Voel me niet helemaal in mn hum. Gisteren mooi afgereageerd op manlief })

Volgens mij had ik tennisballetje nog niet welkom geheten. Dus bij deze *O*

En nu wil ik nieuwe baby's zien :s)
pi_133540259
Moguh, meld

Skippy ik heb ook teveel gedaan. Als je nog kan slapen zou ik dat zeker doen.

Gisteren avond enorme last van mn bekken. En zo moe. Manlief heeft het moeten ontgelden ik was echt onredelijk. Om later in een enorme huilbui uit te barsten. Vanacht heel onrustig geslapen, raar gedroomd. Nu helemaal stijf en stram straks maar ff onder een hete douche.

Theeleuter hopelijk kun je een beetje bijkomen dit weekend.

Dot veel plezier in Berlijn!
pi_133540423
Meld met baby aan boord. Veel wakker geweest, man was niet lief tegen me in mn dromen. Heb ik hem vannacht even verteld, daarna hield t op hahaha, hij zal wel gedacht hebben...
pi_133540593
KP, mooie opmerking van je collega. Kan me voorstellen dat het filmpje nu extra veel indruk maakt. :*

Tennisballetje, welkom nog! Hier in het begin ook vooral/ alleen vermoeidheid en het huilen om alles.

Alle mannen die het hier moeten ontgelden.. duurt bij de LLM in elk geval niet lang meer. :P

En ik mag me hier melden! 37 weken vandaag. *O*
pi_133540635
Goedemorgen en meld!

Jompel voor mezelf *G* de ubermijlpaal *G* Het eind is echt in zicht, het duurt nu niet heel lang meer voor we ons kindje gaan ontmoeten O+

Soempie een llm! Wow *O*
pi_133540660
Goedemorgen....meld!

Hier ook slecht geslapen vanwege de bekkenpijn...

En een *O* voor all mijlpalen

En ik zag nog een nieuwe zwangere voorbij komen *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 09:40:13 #233
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133540761
:W Meld!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen en meld!

Jompel voor mezelf *G* de ubermijlpaal *G* Het eind is echt in zicht, het duurt nu niet heel lang meer voor we ons kindje gaan ontmoeten O+

Soempie een llm! Wow *O*
O+

--

Soempie LLM!

--

Wat een hoop slechte nachten! Ik zal maar nooit meer posten dat het zo rustig is en iedereen vast ligt te slapen. :')

:*

--

Hier nog redelijk geslapen, ik bedacht me ineens dat m'n voedingskussen misschien kon helpen. Oh, man wat heerlijk was dat! *;
pi_133540916
Mabawa mijlpaal der mijlpalen *O*

Soempie ook al meldplicht, het gaat echt snel.

Martine en skips doen jullie vandaag wel rustig aan?
pi_133541026
Allemaal mijlpalen *O*
Dat wordt elk uur een update dames, wij worden graag op de hoogte gehouden ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier nog redelijk geslapen, ik bedacht me ineens dat m'n voedingskussen misschien kon helpen. Oh, man wat heerlijk was dat! *;
Daar slaap ik al een tijdje mee, lekker heur! Net keek ik even bij lief, die ligt nog te slapen, heeft die hem ingepikt :D .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133541121
Voedings kussen FTW! :z O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133541146
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:02 schreef Sethiwe het volgende:
Mabawa mijlpaal der mijlpalen *O*

Soempie ook al meldplicht, het gaat echt snel.

Martine en skips doen jullie vandaag wel rustig aan?
Sluit me hierbij aan! Wordt spannend met die laatste loodjes. Wel leuk dat iedereen zich zo braaf meld.
pi_133541173
Ik doe mijn best om rustig aan te doen :) straks komt sinterklaas aan in het winkelcentrum waar wij wonen. Dus daar moet ik natuurlijk naar toe met onze kleuter. Maar nu eerst een bezoekje brengen aan de huisarts voor een urine test. Denk dat ik nog steeds een blaasontsteking heb.....

Hoe groot is die slijmprop eigenlijk? Had vanmorgen weer een hoop slijm vermengd met wat oud bloed. Getver.
pi_133541187
Super grote jompel voor mawaba, het is vandaag jouw dday. Zet hem op!
pi_133541197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Goedemorgen en meld!

Hooguit 2 weken nog! *O* O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')