abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133507007
Goedemorgen :) Ik kwam even kijken of er al verse babies zijn. Maar nog geen nieuws zo te zien!

Een dikke :* voor de dames die slecht hebben geslapen, een *O* voor de UD van Martine en een *O* voor het verlof van Ikke84! Tennisballetje, van harte welkom hier en gefeliciteerd! *O*
pi_133507051
Van harte welkom tennisballetje.
pi_133507318
Welkom tennisballetje!

Martine, bijzondere datum vandaag UD!

Ikke84, geniet van je eerste dag verlof.

Ik ben maar weer mijn bedje ingekropen.
Na mijn post vannacht nog wel even kunnen slapen maar ja half zeven ging de wekker alweer. Kleuter naar school gebracht en daarna wat gedaan in huishouden. Ik ben nu echt kapot! Dus dan mijn middagslaapje maar beetje vervroegen. Hopen dat het helpt want vanavond zit het huis vol.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133507452
Welkom tennisballetje! En 40 wk voor Martine!

Ik heb gisteren te lang gestaan op een borrel die ik heb georganiseerd, dus waarbij ik niet vroeg weg kon. Ik had wel stoelen neer laten zetten, maar toch te weinig gebruik van gemaakt. Gisteren dus heel erg veel pijn links in m'n bil en het is nu wel minder, maar nog steeds zeurend aanwezig. Ik wil sowieso even een fysio bellen, maar ik ben onderweg naar Berlijn voor een lang weekend. Heeft iemand misschien alvast wat tips over wat ik beter wel en niet kan doen? Niet m'n benen over elkaar bij zitten bijvoorbeeld? Ik heb al een rugzak, dus geen schoudertas waarmee ik schuin loop en een rolkoffertje dat vrij licht is. Verder niet te grote stappen nemen bij lopen en vaak zitten ofzo?
pi_133507732
FB welterusten :z

Dot, dat klinkt een beetje als een zenuw die klem is komen te zitten. Heb het zelf ook wel eens in mijn bil. Waarschijnlijk is je houding wat veranderd sinds je zwanger bent en heb je de neiging om meer met een holle rug (buik naar voren) te gaan staan, daar kan het van komen. Als dat het is, dan gaat het met een dag of wat weer over. Voor Berlijn: probeer met je bekken naar voren gekanteld te lopen met licht gebogen knieën. Wat bij mij direct verlichting geeft (maar wel even pijnlijk is): ga voorover gebogen staan en laat je partner je lage onderrug hard indrukken/masseren. Echt, op het moment zelf ga je door de grond maar daarna geeft het onmiddelijk verlichting. Sterkte :)
pi_133508058
Meld!!
Zo ik heb gewoon een redelijke nacht gehad. Geslapwn van 0.00 tot 5.30 toen wakker met hongerrrrr dus eruit en gegeten. Deel 2 was van 6.30 tot 9.30 :) heerlijk!

Martine de mijlpaal der mijlpalen!!! *O*
*O* *O*

:* voor de zure nacht van flowerbox en de de harde buiken van Burdie.

Welkom tennisballetje!!

Ikke met verlof *O* geniet ervan!
pi_133508183
Zo, weer eens even bijlezen..

Kwisted, fijn zo'n roze wolk!

Momo, gaat het al wat beter?

Soempie wat schattig O+

NoBoNo, dat gaat hard :o . Straks ben je een LLV!

Wat fijn Musique dat ze elke keer zo worden doorgelicht, en dat alles goed gaat. Lijkt me zo apart om al die handjes en voetjes te voelen :D . Ik vind het nog steeds bijzonder als ik met één voetje wordt geschopt.

Dot, goed dat je het zegt. Ik ben niet zo goed met dat soort dingen uitzoeken maar moet het nu toch echt gaan doen.

Spannend Tink!

Wat een gedoe, JJ. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar fijner zou het zijn als ze ook konden vinden wat er nu aan de hand is.

Ikke, lekker heur! *O* Geniet maar van je verlof!

Welkom Tennisballetje :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef Mabawa. het volgende:
Meld!!
Zo ik heb gewoon een redelijke nacht gehad. Geslapwn van 0.00 tot 5.30 toen wakker met hongerrrrr dus eruit en gegeten. Deel 2 was van 6.30 tot 9.30 :) heerlijk!
:D Wat heb jij dan gegeten om 05:30 vanochtend?

Martine, Muk nog steeds binnenboord?

Verder jompels voor alle wisseldagen *O* *O* *O*

Kunnen jullie trouwens allemaal voelen hoe de baby precies ligt? Stuitje ligt altijd heel erg hoog en echt direct 'voorin' mijn buik zeg maar. Dus ik voel wel allerlei harde stukken maar ik kan niet voelen wát het is, terwijl ik hier best vaak lees dat een baby op de kop, op zijn zij etc. ligt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:34:22 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133508370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Kunnen jullie trouwens allemaal voelen hoe de baby precies ligt? Stuitje ligt altijd heel erg hoog en echt direct 'voorin' mijn buik zeg maar. Dus ik voel wel allerlei harde stukken maar ik kan niet voelen wát het is, terwijl ik hier best vaak lees dat een baby op de kop, op zijn zij etc. ligt.
Meestal voel ik het niet precies, maar ik kan wel uit allerlei dingen opmaken hoe baby ligt. Ik voel bijvoorbeeld precies waar 'ie aan het schoppen is, en daar ligt dus geen ruggetje ;). En ik weet dat baby met z'n koppie naar beneden ligt, dus als ik onderin iets voel kietelen, dan zijn dat de handjes. En als ik iets voel duwen tegen mijn ribben, weet ik dus dat de voeten zijn (de voetjes zijn al 5,6 cm trouwens O+)
Mijn man kan wel voelen waar het rugje ligt, en ik kan het zelf evt. met de angelsounds opzoeken (daar hoor je het hartje het duidelijkst). Je kan ook zachtjes op je buik kloppen, en daar waar het hol klinkt, ligt geen baby maar bijvoorbeeld handjes/voetjes.
KuikenGuppy
pi_133508454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

:D Wat heb jij dan gegeten om 05:30 vanochtend?

2 boterhammen met jam en een halve pizza :D
Nu heb ik weer honger (echt knorrende maag en Leeg misselijk gevoel) vriend is pannenkoeken aan t maken. :9 :Y)

Ik voel en zie wel hoe de baby ligt. Kant van rug is gevuld en hard zeg maar en tijdens een harde buik is mn buik schuin en omhoog aan die kant. Maar kind heeft hier altijd head first gelegen dus zou niet weten hoe t is als hij dwars ligt ofzo.
pi_133509307
Wow Mabawa, pizza om 5.30 vanmorgen. Dat heb ik voor het laatst gedaan na een nacht zuipen denk ik (heel lang geleden). :D
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:38 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133509436
Skips is calling in for duty! :7

Martine, mijlpaal der mijlpalen! *O*

--

Tennisbal, welkom!

--

Verlof voor ikke! (Ksssst, ík heb zelf pas net verlof! Dit kan niet!)

--

:* voor slechte nachten..

--

Pannenkoeken voor Mabawa!
pi_133510085
Had echt gedacht dat van die rare nachtelijke schranspartijen vaker voor zouden komen. Hier beperkt het zich tot een sporadisch koekje of een boterham.

Heb soms wel trek, maar dat zijn dan inrealistische dingen. Zuurkool met spek tover je niet even tevoorschijn.

Wel een tegenvaller:

Man haalde vorige week boodschappen en ik wilde graag shoarma, nam hij varkensreepjes mee. Wilde ik ze klaar maken waren ze al over de datum. Dus deze week in de rerun. Belt nog op vanuit de super over hoeveelheid, ik uiteraard grote bak. Komt hij thuis is hij het vergeten te pakken......Grrrrr dus geen shoarma. Mag blijkbaar niet lukken.
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:04:44 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510283
Purple, gewoon vanavond lekker shoarma halen (of beter: laten thuisbezorgen!) bij een shoarmazaak ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:09:16 #164
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133510376
Echte grote *O* voor Martine!!! Hoe voel je je vandaag?

Welkom tennisballetje en gefeliciteerd :D

Ikke geniet van je verlof :)

Dot hopelijk kun je nog een beetje genieten van je weekendje weg.

En hmmm shoarma, daar heb ik al een tijdje zin in, misschien vanavond maar maken :9

Ik heb net van een college de eerste opmerking over mijn beginnende buikje gekregen O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133510445
Ach we eten vanavond pizza, ik kom niks te kort. Man baalde er zelf nog het meeste van...de schat. Ik kan best zonder shoarma, was alleen ff jammer. Werd gisteren rode kool, met aardappel en hamburger. Stuk gezonder dat wel!
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:14:42 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510533
Hormonen :').

Nu heb ik zin in shoarma, pizza, rode kool, aardappels en hamburgers o|O
KuikenGuppy
pi_133510560
Bij elkaar lijkt het me niet zo lekker hoor burdie!
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:17:25 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510597
Try me.
KuikenGuppy
pi_133510610
Oja laatste aanvulling, de shoarma broodjes zijn precies goed tot m'n UD! We moeten dus voor woensdag (WTF) iets in een pita eten!
pi_133510634
Jeuj 15 weken vandaag! Wel niet zo helemaal blij, heb er bloedverlies bij (geen helderrood maar roze/bruin). Weet niet wat verstandig is, moet maandag sowieso op controle en wss zal het weer niets zijn.. En als het wel iets is, kan hij toch niets doen behalve zeggen dat ik moet rusten.. Pffftt waarom kan het nooit eens goed blijven lopen..
pi_133510639
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:17 schreef Burdie het volgende:
Try me.
O ben je dr zo een ;)
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:24:05 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133510746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef Purple010 het volgende:

[..]

O ben je dr zo een ;)
Sinds ik zwanger ben wel ja :').
Bizar he, producten houdbaar tot je UD :D Ik kom ze ook al af en toe tegen of dan koop ik bijvoorbeeld een pak muesli, en dan denk ik weemoedig: als dit pak bederft, hebben wij onze mini al O+. Niet dat een pak muesli het hier zo lang volhoudt, maar dat is een ander verhaal :+

Stefanie, *O* voor je 15 weken en -O- voor het bloedverlies. Ik zou proberen te bedenken of het verklaarbaar is (en of het inderdaad uit het 'juiste' gat komt :') ) en anders toch evt. bellen, dan kunnen ze in elk geval zoeken naar een verklaring.
KuikenGuppy
pi_133510829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef StefanieV het volgende:
Jeuj 15 weken vandaag! Wel niet zo helemaal blij, heb er bloedverlies bij (geen helderrood maar roze/bruin). Weet niet wat verstandig is, moet maandag sowieso op controle en wss zal het weer niets zijn.. En als het wel iets is, kan hij toch niets doen behalve zeggen dat ik moet rusten.. Pffftt waarom kan het nooit eens goed blijven lopen..
Bellen is nooit verkeerd. Heb hier al heel vaak over bloed verlies gelezen, meestal is het een adertje wat gesprongen is door druk of seks, alles is namelijk beter doorbloed enzo. Meestal niet veel bijzonders, maar als je er niet gerust op bent (wat ik best kan begrijpen) gewoon ff bellen.
pi_133511264
Ik weet het, mijn ma zegt ook dat ik niet moet panikeren. Ik moet ook 3 x daags Utrogestan inbrengen, mss heb ik een wondje veroorzaakt.. Sex hebben we niet, mag niet van de gyn.. Ik zal wel afwachten, zie wel hoeveel bloedverlies ik enog heb en anders ga ik naar het ziekenhuis om het te laten controleren..
pi_133511814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
Je kan ook zachtjes op je buik kloppen, en daar waar het hol klinkt, ligt geen baby maar bijvoorbeeld handjes/voetjes.
Hmm ik denk dat er vet in de holle ruimtes zit :') Ik hoor niks hols..

Lekker Mabawa!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:55 schreef Purple010 het volgende:
Man haalde vorige week boodschappen en ik wilde graag shoarma, nam hij varkensreepjes mee. Wilde ik ze klaar maken waren ze al over de datum. Dus deze week in de rerun. Belt nog op vanuit de super over hoeveelheid, ik uiteraard grote bak. Komt hij thuis is hij het vergeten te pakken......Grrrrr dus geen shoarma. Mag blijkbaar niet lukken.
Ook zwangerschapshormonen :D

Stefanie, hoewel bloedverlies meestal niets betekent, is het wel altijd vervelend als het gebeurt. Hopen dat het snel allemaal beter gaat en dat het bloedverlies ophoudt!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')