JJ wat vervelend

Sterkte..

Purple hihi thanks

Ja vind het gewoon gezellig om dat te doen, als ik er dan de tijd voor heb..
Thx!

Purple ik dacht even te lezen MET BABY ohnee aan boord

whehe.
Sunshine; alleen meegedaan met mijn dochter. Deze keer niet omdat de vorige keer raar ging met de bedankjes die ik kreeg vorige keer en ik niet het idee kreeg dat het gewaardeerd werd. Daarbij de argumentatie van Burdie bracht mij ook aan het twijfelen. Ook omdat het niet alleen voor vruchtbaarheidsproblemen wordt gebruikt. Ik heb ook als researchverpleegkundige gewerkt en weet hoe farmaceuten kunnen zijn. Dus ik vond 1x wel genoeg, toch ook om vrouwen te helpen die moeilijker zwanger worden.
Was eigenlijk wel blij ook want tot een week terug was ik echt knettermisselijk, had die lucht echt niet getrokken. Plus met een dreumes is het toch anders, ben al blij als ik kan plassen voordat zij de boel sloopt

Skips whihi

Leuk he die last minute hormoontjes

Ja die banden worden idd lekker opgerekt... Dat wordt straks nog leuker bij je bevalling. Ik had rugweeen, dat betekend dat er dus aan je banden worden gerukt (die onderaan je rug vastzitten). Mijn man duwde zijn duimen zowat fijn om tegendruk te geven voor me.

Oh en dat voedingskussen? Slaap ik al 2 weken mee

Martine jeutje jij ook wat last minute nesteldrang?! Wel fijn dat het allemaal weer gedaan is

Fijn dat het goe dgekomen is met de babyfoon! Superdeal!

Oh en nog steeds een blaasontsteking? He nee toch

Soempie oh leuk dat teruglezen, wat een goed idee

ga ik ook eens doen!
En gefeli!!

meldplicht nu!

Angelatje wat vervelend

Fijn dat je moeder komt!
Beterschap!

Rijstebuiltje fijn dat je bent goedgekeurd weer! En netjes hoor, van je gewicht!
Oeh, huishoudelijke hulp! Luuxe!

Stefanie mooi dat alles goed is tot nu toe. Spannend maandag dus bij de gyn.
DjMomoo ohjee zo'n kind

das niet fijn idd zwanger en dan nog met zo'n zware tas zeulen..

Kim hihi ja die hormonen.. erg he. We worden allemaal softies ervan!

God dat filmpje

Ik hield het ook niet droog.
Die ogen van hem als ie dat flikkerende speeltje zag

Ik weet door mn werk ook teveel van prematuurtjes, kon bij mn dochter pas echt gerust ademhalen toen ik een week of 30 was.
Tennisballetje; kan idd heel verschillend zijn. Bij mn vorige zwangerschap had ik allang last van mn borsten voordat ik de test gedaan had, bij deze totaal niet. Heel andere symptomen. En nu de misselijkheid bij mij bijna weg is voel ik ook weinig behalve idd altijd janken en een beetje moe

Dot fijn!

Veel plezier in Berlijn!! (he dat rijmt

)
Vivi: ah oke dus het waren niet heel veel zwangere vrouwen waar het aan gevraagd is.. dus of je het kan generaliseren is de vraag.
Theeleuter vervelend van je rotweek

wel een lekker weekend voor de boeg hoop ik?
Mabawa de ubermijlpaal, gaaf!!

Oh god sokkenleed

Das niet leuk zo als LLM

Ik was idd ook al blij als ik mn schoenen enigzins fatsoenlijk aankreeg toen.
Hier heeerlijk geslapen, gelukkig niet zo'n nacht als eergisternacht! Dochter heeft ook aardig geslapen en manlief is er heel lief uitgeweest als ze wakker werd, wat maar ongeveer 3x was en dat was alleen even een aaitje enzo.

En eindelijk komt mijn hoest los volgens mij

dacht dat het nooit zou gebeuren

Lig nu lekker even in bed terwijl manlief met dochter boodschapjes doet.
Heb heel braaf nog niet de vaatwasser uitgeruimd en de ontbijtboel staat ook nog op tafel

Ach, kunnen we zo gelijk weer lunchen

Het kan best dames, af en toe een beetje vechten tegen de hormonen!

Aan de andere kant staat natuurlijk wel al de wasmachine aan, laten we wel wezen

Verder helemaal niks gepland dit weekend, lekker uitzieken dus enzulks
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥