Zeg, heb ik nou gewoon een HEEL topic gemist

. Da's toch slecht..
Als ik het zo snel lees geen nieuwe baby's, maar wel voortgang in ieder geval bij Martine.
Verder maar even jompels

voor alle leuke dingen die ik heb gemist, en

voor iedereen die het nodig heeft.
Wat betreft drinken: Ik kan me niet voorstellen dat er nog zoveel vrouwen zijn die door blijven drinken? We zouden toch beter moeten weten?
quote:
Mijn beide schoonzusjes zijn ook zwanger en roken als schoorstenen. Ze zeggen dat de stress van het stoppen slechter is voor de baby dan het roken zelf, maar ik vind ze gewoon egoïstisch en lui

.
Kim, aan de ene kant lijkt het me spannend en extra 'eng' om nu naar de gyn te moeten in plaats van naar de vk, want dan wordt het wel 'echter' ofzo. Maar aan de andere kant is het ook heel fijn dat je serieus genomen wordt en dat je goed onder controle staat.
Ik ga een poging doen het vorige topic bij te lezen maar ik kan niks beloven

. Heb een vreselijk drukke week op het werk gehad, daar bovenop veel andere dingen te doen en veel inloop in huis (wel leuk maar ook vermoeiend) en gewoon extra veel last van zwangerschapsdingen.
Nu eet ik de soesjes die we gisteren voor de visite hadden gekocht maar die we niet aangebroken hebben omdat ik te veel had gekookt

.