Nummer_zoveel wat vervelend joh van dat bijna flauwvallen! Ik heb ook een lage bloeddruk en idd in mn zwangerschap(pen) meer last van. Ik eet gewoon lekker drop en wat meer zout dan normaal (eet normaal zoutarm). Dat helpt wel. En idd goed op de signalen letten. Regelmatig wat eten. Als je je als slap voelt zsm gaan zitten (als dat kan natuurlijk)..
En een check van je ijzer lijkt me idd ook goed, alhoewel als ik eht zo hoor het eerder je lage bloeddruk is gok ik!

En over dat onderzoek; vraag me af hoe groot dat is opgezet, wat de onderzoekspopulatie was als ze dat zeggen.. je kan het je afvragen of het te generaliseren is. Maar zo te zien lijkt het wel een grootschalig onderzoek..
Ach ja. Hoor het idd ook nog wel regelmatig dat mensen een wijntje op zn tijd niet erg schijnen te vinden als je zwanger bent

Vind het zelf ook bijzonder.
Ik las wel ergens een tijdje terug dat uit onderzoek blijkt dat zeer matig alcoholgebruik waarschijnlijk niet schadelijk is voor de vrucht, magoed, wil je dat risico dan nemen? Tja.
Kim wat een spannende tijd zeg.. Heb een collega gehad die dat idd ook had. Had met 24 weken 2 cm ontsluiting. Ze moest idd heel erg rustig aan doen. Uiteindelijk pas met 37 weken bevallen van een gezonde jongen.
Fijn dat het nu goed gaat en ik duim gewoon op een goeie, lange zwangerschap!

Mooi plaatje

Hihi you're welcome
Martine vervelend dat je je zo voelt
Oeh, wellicht toch wat losgeweekt door de vk?

Hier heerlijk dagje gehad met lekker niks in de middag, beetje series kijken enzo

moet nog wel hoesten maar voel me opzich wel wat beter. Morgen vergadering van mn werk in de middag, mn moeder past de hele dag op dus wellicht dat ik daar even heen ga. Even kijken hoe ik me voel.
Nu lekker avondje met

op de bank
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥