Ex-collega zei letterlijk dat ze haar wekelijkse biertje niet wilde missen. En dat noemen we dan hoger opgeleidquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, opmerkelijk nieuws over zwangere vrouwen vandaag:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jdens-zwangerschap/
Ik kan dit eigenlijk niet geloven, jullie?
Wow nee het verbaast me echt.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, opmerkelijk nieuws over zwangere vrouwen vandaag:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jdens-zwangerschap/
Ik kan dit eigenlijk niet geloven, jullie?
Hier ook verbazing alom. You've got to be kiddingggg me?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wow nee het verbaast me echt./misschieneenbeetjenaïef
Ja. Overname is niet ideaal, maar in deze situatie doet het goed. Ik heb de indruk dat de vk het nog steeds overdreven vind, maar met de gyn heb ik heel andere gesprekken en voel ik me heel serieus genomen. Je komt niet voor niks aan met info over Rotterdam, denk ik dan. En eens per 4 weken controle is ook wel zat als er niks aan de hand is; de frequentie die nu wordt aangehouden is veel hoger. Lastig hoor, want ik voel mezelf vaak een aansteller en zon vk helpt dan niet. Misschien vind de gyn me ook wel een tut, maar ze bekijken alles in ieder geval serieus!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:10 schreef Mabawa. het volgende:
Hé KimFijn om een update te krijgen. Overname gyn, jammer dat het moet maar wel fijn denk ik zo? Vooral doordat je de vk al niet meer zo vertrouwde na die eerste bloeding/geen echo enzo. Hopelijk gaat alles goed. Wat een mooi plaatje heb je meegekregen. Dat is gewoon jullie meisje
Ja en juist het feit dat ze jouw situatie serieus bekijken is zo fijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja. Overname is niet ideaal, maar in deze situatie doet het goed. Ik heb de indruk dat de vk het nog steeds overdreven vind, maar met de gyn heb ik heel andere gesprekken en voel ik me heel serieus genomen. Je komt niet voor niks aan met info over Rotterdam, denk ik dan. En eens per 4 weken controle is ook wel zat als er niks aan de hand is; de frequentie die nu wordt aangehouden is veel hoger. Lastig hoor, want ik voel mezelf vaak een aansteller en zon vk helpt dan niet. Misschien vind de gyn me ook wel een tut, maar ze bekijken alles in ieder geval serieus!
Ja, dat neusje he!ze heeft precies t zelfde wipneusje als m'n broertje, haha! En de lippen van paps
Er zijn ook genoeg rokers die volhouden dat de stress slechter is voor de baby. Kan het me toch eigenlijk niet echt voorstellen... Ik had ook een oud collega die zich haar wekelijkse broodje filet americain niet wilde laten ontnemen door de babyquote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb een nicht die gewoon door bleef roken tijdens haar zwangerschap tijdens feestjes 'want dat vond ze gezellig'....
En ik maar denken... als je het op feestjes al niet kan laten geloof ik nooit dat je er thuis vanaf kan blijven. Vind het zoooo egoistisch.
Jakkie bah, ik hoop maar steeds dat ik hem per ongeluk al verloren ben zonder het te merken. Dat zit er zeker niet in? Wel weer een stap richting bevallen voor jou!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef martine1984 het volgende:
Eh juk volgens mij ging daar net mn slijmprop... hoop slijm beetje taai met wat bloed erbij.
Mijn beide schoonzusjes zijn ook zwanger en roken als schoorstenen. Ze zeggen dat de stress van het stoppen slechter is voor de baby dan het roken zelf, maar ik vind ze gewoon egoïstisch en luiquote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb een nicht die gewoon door bleef roken tijdens haar zwangerschap tijdens feestjes 'want dat vond ze gezellig'....
Je hebt sinds gister meldplicht!quote:Op donderdag 21 november 2013 06:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Alvast even een meld, want ik denk zo nog een paar uur te gaan slapen (eindelijk..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |