abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133451675
Zwangerschap & geboorte

22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133451731
Wijzigingen kunnen jullie per DM of PB aan me doorgeven. ;)

Ik verwacht dat er in dit topic babies worden geboren! :)
pi_133451848
Jaaaa, 3 babies komende week!! *O*

Martine, wat heb je nu gedaan met het scheerapparaat? Echt belabberde service zeg!!
pi_133452143
Blugh nummer_zoveel, dat lijkt me heel eng. Wat reageert Julian lief maar wat zal het ook voor hem schrikken zijn geweest. :*

JJ wat balen die onzekerheid! Heel veel sterkte en hopelijk weten ze snel hoe of wat, zodat er in ieder geval gericht behandeld kan worden.
pi_133452580
Trouwens, opmerkelijk nieuws over zwangere vrouwen vandaag:

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)jdens-zwangerschap/

Ik kan dit eigenlijk niet geloven, jullie?
pi_133452769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ex-collega zei letterlijk dat ze haar wekelijkse biertje niet wilde missen. En dat noemen we dan hoger opgeleid |:(

Flauwvallen door lage bloeddruk ken ik, heb daar echter geen zware benen bij.
Ik eet deze keer wst meer drop, want mijn onderdruk is weer fijn 50...
  woensdag 20 november 2013 @ 17:06:44 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133452823
Hoi! Mag ik weer inhaken? :@ de afgelopen week door veel zorgen niet zoveel zin gehad om te posten. Door aanhoudend bloedverlies ben ik inmiddels overgenomen door de gyn en daar worden we goed in de gaten gehouden. Had wel de indruk dat de vk dat niet zo leuk vond, maar das even niet anders. Het hematoom in mijn baarmoeder groeit gelukkig niet, maar de gyn heeft al wel hele rampscenario's met ons doorgenomen over opnames in Rotterdam en longrijpingsspuiten en dat soort narigheid. Maar goed, zo lang het blijft zoals het nu is, is er geen reden tot heel grote paniek. Wel willen ze over 2 weken mijn cervixlengte bekijken en kijken of mijn bmm niet verweekt is. Met de huidige termijn van 23.2 vinden ze het risico te groot en willen ze liever niet wroeten. Prima ook wel, want verder is de situatie nu aardig stabiel!

To lighten the mood: bijkomend voordeel is dat we heel vaak naar ons meiske mogen kijken nu. Gisteren los van alle medische echo's nog een pretecho gehad, dat was leuk! Madame ligt in stuit en das voor 3D niet heel ideaal, maar we hebben toch een mooi plaatje meegekregen!

Verder maken jullie het met die monsterbijleesposts (Enf :o ) het erg gemakkelijk om terug in te springen. Ik heb gezien dat het voor Martine spannende dagen zijn en dat ook Angela haar mini nog aanboord heeft. Purple al 39 weken! En zelfs skips meldplicht. Whut? Jij bent heul pas net zwanger skippert! (Thanks voor je dm btw, ik kom er nog op terug, maar even drukdruk :* ).

Ook zag ik nog jarigen *O* wisseldagen *O* en nieuwe aanwas*O* . En nog wat dames die een hart onder de riem nodig hebben, mo en Jj :* (beterschap!). Nummer zoveel ook rustig aan doen!

Oh en yoga ? Hier ook! Vanavond les 2 dus ik kan nog weinig zeggen, maar so far so Good!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133452825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wow nee het verbaast me echt. :o /misschieneenbeetjenaïef :@
pi_133452860
Nou, ik kreeg laatst taart aangeboden waar rum inzat. Toen ik weigerde werd er wat verbolgen gereageerd. 'ach zo'n klein stukje kan toch geen kwaad.'
Dus ja....

Bedankt voor alle felicitaties! De droger doet het super.

En omdat ik mocht kiezen eten we vanavond poffert. Mmm

[ Bericht 29% gewijzigd door flowerbox op 20-11-2013 17:15:42 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:07:56 #10
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133452875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Wow nee het verbaast me echt. :o /misschieneenbeetjenaïef :@
Hier ook verbazing alom. You've got to be kiddingggg me?
pi_133452960
Hé Kim :* Fijn om een update te krijgen. Overname gyn, jammer dat het moet maar wel fijn denk ik zo? Vooral doordat je de vk al niet meer zo vertrouwde na die eerste bloeding/geen echo enzo. Hopelijk gaat alles goed. Wat een mooi plaatje heb je meegekregen. Dat is gewoon jullie meisje O+
pi_133452984
Gets KP, fijn dat je extra goed in de gaten wordt gehouden :*
Vorige zwangerschap werd mij verteld dat bloedingen weeën kunnen opwekken (laagliggende placenta, op last van gyn mochten we geen sex meer).
Hopelijk blijft het alleen bij scenario's!
pi_133453090
Wat een mooie foto van je meisje Kim! Gelukkig verder geen reden tot zorg en ze houden je goed in de gaten nu he.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:14:18 #14
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133453104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:10 schreef Mabawa. het volgende:
Hé Kim :* Fijn om een update te krijgen. Overname gyn, jammer dat het moet maar wel fijn denk ik zo? Vooral doordat je de vk al niet meer zo vertrouwde na die eerste bloeding/geen echo enzo. Hopelijk gaat alles goed. Wat een mooi plaatje heb je meegekregen. Dat is gewoon jullie meisje O+
Ja. Overname is niet ideaal, maar in deze situatie doet het goed. Ik heb de indruk dat de vk het nog steeds overdreven vind, maar met de gyn heb ik heel andere gesprekken en voel ik me heel serieus genomen. Je komt niet voor niks aan met info over Rotterdam, denk ik dan. En eens per 4 weken controle is ook wel zat als er niks aan de hand is; de frequentie die nu wordt aangehouden is veel hoger. Lastig hoor, want ik voel mezelf vaak een aansteller en zon vk helpt dan niet. Misschien vind de gyn me ook wel een tut, maar ze bekijken alles in ieder geval serieus!

Ja, dat neusje he! O+ ze heeft precies t zelfde wipneusje als m'n broertje, haha! En de lippen van paps O+

Klopt TL, vandaar ook de extra zorg. En zin in seks had ik toch al niet, maar daar hoef ik me nu niet eens meer schuldig over te voelen haha. Wij hebben eenzelfde advies meegekregen.
pi_133453178
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ja. Overname is niet ideaal, maar in deze situatie doet het goed. Ik heb de indruk dat de vk het nog steeds overdreven vind, maar met de gyn heb ik heel andere gesprekken en voel ik me heel serieus genomen. Je komt niet voor niks aan met info over Rotterdam, denk ik dan. En eens per 4 weken controle is ook wel zat als er niks aan de hand is; de frequentie die nu wordt aangehouden is veel hoger. Lastig hoor, want ik voel mezelf vaak een aansteller en zon vk helpt dan niet. Misschien vind de gyn me ook wel een tut, maar ze bekijken alles in ieder geval serieus!

Ja, dat neusje he! O+ ze heeft precies t zelfde wipneusje als m'n broertje, haha! En de lippen van paps O+
Ja en juist het feit dat ze jouw situatie serieus bekijken is zo fijn.
HIhi leuk he dat je dat al zo duidelijk kunt zien. Echt schattig!
pi_133454060
Mooie echo. Vooral dat neusje!
pi_133456677
Ik heb een nicht die gewoon door bleef roken tijdens haar zwangerschap tijdens feestjes 'want dat vond ze gezellig'....

En ik maar denken... als je het op feestjes al niet kan laten geloof ik nooit dat je er thuis vanaf kan blijven. Vind het zoooo egoistisch.
pi_133456999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb een nicht die gewoon door bleef roken tijdens haar zwangerschap tijdens feestjes 'want dat vond ze gezellig'....

En ik maar denken... als je het op feestjes al niet kan laten geloof ik nooit dat je er thuis vanaf kan blijven. Vind het zoooo egoistisch.
Er zijn ook genoeg rokers die volhouden dat de stress slechter is voor de baby. Kan het me toch eigenlijk niet echt voorstellen... Ik had ook een oud collega die zich haar wekelijkse broodje filet americain niet wilde laten ontnemen door de baby :|W

Kim, wat een verhaal! Goed dat je nu goed in de gaten wordt gehouden en fijn dat je je goed voelt bij de gyn!
pi_133457050
Zelf heb ik alleen een slok champagne genomen op mn trouwdag. Alcohol moet je verder gewoon kunnen laten staan. Geloof dan ook het aantal in het artikel niet.

Roken doe ik niet. Ken wel een hoop zwangere vrouwen die niet konden stoppen. Waarbij de vk / gyno zelfs adviseerde 2 sigaretten op een dag te doen, omdat ze zichzelf helemaal over de zeik hielpen proberen om te stoppen. Met de nodige stress en andere klachten als gevolg... Dus gewoon nooit starten met roken!
pi_133457586
Kp in het ziekenhuis, gelukkig dat de gynaecoloog het serieus neemt. Hopelijk blijft het stabiel en mag je thuis verder rusten.

Alcohol, roken, rood vlees laat ik allemaal staan. Heb alleen laatst met mn kleuter de restjes cakebeslag op gelepeld. Stond er helemaal niet bij stil dat daar rauwe eieren in zitten.

Sinds vanmiddag al zo'n onbestemd gevoel. Muk is druk aan het draaien en het wroeten. Ik voel me niet zo lekker, hoofdpijn, spierpijn en moe. Verder geen weeën of zo. Ook geen bloedverlies gehad van deze strip poging. Vraag me af of dat het wel wat gedaan heeft. Manlief is naar zn hardloop training maar vroeg nog wel of hij thuis moest blijven. Ik twijfelde een beetje maar heb hem toch maar laten gaan. Zo maar een kopje thee maken en in bed tv kijken.
pi_133457730
Vervelend allemaal Kim :*

Ik geloof niets van de aantallen in dat artikel...ik dronk voor mijn zwangerschap op zaterdag vaak aardig wat. Maar zodra ik wist dat ik zwanger was heb ik geen druppel meer gedronken. Wel eerst nog geklooid met alcoholvrije wijn :')
Roken was ik gelukkig al mee gestopt voor mijn zwangerschap ^O^
pi_133458230
Eh juk volgens mij ging daar net mn slijmprop... hoop slijm beetje taai met wat bloed erbij.
pi_133458504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef martine1984 het volgende:
Eh juk volgens mij ging daar net mn slijmprop... hoop slijm beetje taai met wat bloed erbij.
Jakkie bah, ik hoop maar steeds dat ik hem per ongeluk al verloren ben zonder het te merken. Dat zit er zeker niet in? Wel weer een stap richting bevallen voor jou!
  woensdag 20 november 2013 @ 19:59:49 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133459353
Nummer_zoveel wat vervelend joh van dat bijna flauwvallen! Ik heb ook een lage bloeddruk en idd in mn zwangerschap(pen) meer last van. Ik eet gewoon lekker drop en wat meer zout dan normaal (eet normaal zoutarm). Dat helpt wel. En idd goed op de signalen letten. Regelmatig wat eten. Als je je als slap voelt zsm gaan zitten (als dat kan natuurlijk)..
En een check van je ijzer lijkt me idd ook goed, alhoewel als ik eht zo hoor het eerder je lage bloeddruk is gok ik! :)

En over dat onderzoek; vraag me af hoe groot dat is opgezet, wat de onderzoekspopulatie was als ze dat zeggen.. je kan het je afvragen of het te generaliseren is. Maar zo te zien lijkt het wel een grootschalig onderzoek..
Ach ja. Hoor het idd ook nog wel regelmatig dat mensen een wijntje op zn tijd niet erg schijnen te vinden als je zwanger bent :? Vind het zelf ook bijzonder.

Ik las wel ergens een tijdje terug dat uit onderzoek blijkt dat zeer matig alcoholgebruik waarschijnlijk niet schadelijk is voor de vrucht, magoed, wil je dat risico dan nemen? Tja.

Kim wat een spannende tijd zeg.. Heb een collega gehad die dat idd ook had. Had met 24 weken 2 cm ontsluiting. Ze moest idd heel erg rustig aan doen. Uiteindelijk pas met 37 weken bevallen van een gezonde jongen.
Fijn dat het nu goed gaat en ik duim gewoon op een goeie, lange zwangerschap! :* Mooi plaatje O+
Hihi you're welcome :D :*

Martine vervelend dat je je zo voelt :*
Oeh, wellicht toch wat losgeweekt door de vk? :D

Hier heerlijk dagje gehad met lekker niks in de middag, beetje series kijken enzo :9 moet nog wel hoesten maar voel me opzich wel wat beter. Morgen vergadering van mn werk in de middag, mn moeder past de hele dag op dus wellicht dat ik daar even heen ga. Even kijken hoe ik me voel.
Nu lekker avondje met (8> op de bank O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133461041
In dat kader wil ik jullie graag wijzen op dit project :)

http://www.fasproject.nl/

de moeite van het lezen/bekijken waard.
:)
pi_133461960
Even knuf voor Kim. Verder niet bijgelezen, ben kapotmoe, heb het koud, en Jaap drukt mijn maag tot achter mijn oren ongeveer.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133461972
Gisteren toevallig op Max (schoonouders kijken dat...) een item over fas gezien. Vrouw had een kind geadopteerd en zijn echte moeder was alcoholverslaafd. Kind had ook fas en was vaak boos op z'n biologische moeder, omdat hij verstandelijk beperkt was en er dan achter kwam dat hij dingen niet snapte oid. Was best erg om te zien, hij zei ook dingen als, 'en dan wil ik dood'.
Tralalalaaa
pi_133465538
Zeg, heb ik nou gewoon een HEEL topic gemist :o . Da's toch slecht..

Als ik het zo snel lees geen nieuwe baby's, maar wel voortgang in ieder geval bij Martine.
Verder maar even jompels *O* voor alle leuke dingen die ik heb gemist, en :* voor iedereen die het nodig heeft.

Wat betreft drinken: Ik kan me niet voorstellen dat er nog zoveel vrouwen zijn die door blijven drinken? We zouden toch beter moeten weten?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn beide schoonzusjes zijn ook zwanger en roken als schoorstenen. Ze zeggen dat de stress van het stoppen slechter is voor de baby dan het roken zelf, maar ik vind ze gewoon egoïstisch en lui :{w .

Kim, aan de ene kant lijkt het me spannend en extra 'eng' om nu naar de gyn te moeten in plaats van naar de vk, want dan wordt het wel 'echter' ofzo. Maar aan de andere kant is het ook heel fijn dat je serieus genomen wordt en dat je goed onder controle staat.

Ik ga een poging doen het vorige topic bij te lezen maar ik kan niks beloven :') . Heb een vreselijk drukke week op het werk gehad, daar bovenop veel andere dingen te doen en veel inloop in huis (wel leuk maar ook vermoeiend) en gewoon extra veel last van zwangerschapsdingen.

Nu eet ik de soesjes die we gisteren voor de visite hadden gekocht maar die we niet aangebroken hebben omdat ik te veel had gekookt :Y) .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 20 november 2013 @ 22:06:02 #29
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133466347
Zo ik ben bijgelezen maar het is enorm hectisch op het werk dus geen tijd om echt goed te reageren. Maar wel even de dingen die me zijn bijgebleven:

JJ en KP vooral veel sterkte en een dikke knuf en hoop dat alles gewoon verder goed gaat. En KP wat een prachtige foto O+

Martine: Heb je niet gevraagd aan de telefoon wat je baby aan een scheerapparaat heeft? :+ En spannend van je slijmprop, wordt tijd voor een verse baby hier *O*

Dat artikel over alcoholgebruik verbaasde mij ook erg. Ik dronk zelf al vrijwel nooit, vind het niet echt lekker, en kan me al helemaal niet voorstellen dat mensen tijdens hun zwangerschap toch nog denken te moeten drinken (of roken) :') maarja... snap rokers sowieso ook niet :P

Voor alle anderen die ik vergeten ben een *O* (want er valt altijd wel iets te *O* hier) en een :*

Ik ga nu lekker slapen en morgen weer door stressen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133466483
Kim: fijn dat je goed opgevolgd wordt. En laat de vk maar denken, het gaat om jou en de baby!

Martine: voel je al wat meer? succes ermee hoor!

Hier net terug van de dokter, moest bloed laten prikken voor volgende controle (trisomie 21 ofzo) en hij heeft ook nog even het hartje gezocht. Mijn vriend dacht al: zorg maar dat je het vindt of jij mag het haar uitleggen want dan zit ik weer met een stressy vriendin maar hij heeft het gevonden. Het klopte goed door, mooi om te horen! Maandag volgende controle bij de gyn, dan kunnen we hij/zij weer gaan bewonderen.

RFR: mmmm soesjes!

Roken en drinken tijdens zwangerschap begrijp ik eigenlijk niet. Ik rook sowieso niet, drinken af en toe maar nu laat ik het volledig staan.. Die 9 maand lukt wel. Ik heb het moeilijker met mijn chocomousse engerookte zalm dan met alcohol ;-)
pi_133466548
Hallo, hier ben ik ook weer eens!

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen en al jullie felicitaties gezien ( O+ ), maar de tijd ontbrak een beetje om te reageren. Sowieso is 'tijd' na de bevalling iets heel anders dan daarvoor. Of spullen bijvoorbeeld. Onze koelkast staat vol spullen van voor de bevalling. Maar er zijn ook koekjes en die hebben we gekregen toen ze er al was.

Ik vind het maar overweldigend dat moederschap :').
Ik dacht even een korte samenvatting te geven van mijn bevallingsverhaal en later dan het hele verhaal in het desbetreffende topic te plaatsen. Maar ik kon het niet kort houden, dus dat verhaal staat nu al daar.

Dan maar een fotootje van mijn liefde O+

Waarom koekadekentjes kopen als je ook strandlakens kan gebruiken?!

Ze doet het geweldig. Had eerst wat moeite met op de wereld te zijn en wilde daarom alleen op een mens slapen, maar nu de borstvoeding op gang gekomen is en we elkaar steeds beter leren kennen, wil ze ook best wel een keer in haar wiegje slapen.

Oh jongens! Het is zo’n snoetje en ze trekt zulke lieve gekke bekken.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:16:42 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133466812
O+ minilimoentje! O+ Wát een moppie! En overweldigend is het hè? O+
pi_133466883
Oooh, wat klein, mooi en lief. O+

Ik ga snel bijlezen in het bevallingstopic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133467138
Ooh Limone O+ O+ O+
Ik moest een klein beetje huilen om je mooie poppetje.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133467241
Martine hoe is het?

Minilimone O+ O+ O+
Rammeldebammel

JJ het is toch niet gek dat je niet op iedereen reageert. Gaan ze nu nog verder onderzoeken waar de hartkloppingen vandaan komen.

Alcohol drinken tijdens de zwangerschap, niet voor mij en ken ook niet veel mensen die het wel doen, vind het idd een hoog aantal wat genoemd wordt.

Stefanie fijn dat je het hartje weer gehoord hebt.

Kp fijn dat het nu zo goed in de gaten gehouden wordt, hopelijk loopt het met een sisser af. Wat een mooi plaatje van jullie meisje.

Vandaag veel last gehad van harde buiken, als ik maar iets deed begon het al. Het is nu weer afgezakt na een uurtje in bad. En dat terwijl ik vandaag echt heel rustig aangedaan heb.
pi_133467307
Aaahh !!!
pi_133467526
Limone wat een schatje!
pi_133467748
Wat een prachtig kindje, limone.
pi_133468085
Schattig Limone!! En je klinkt verliefd <3

Kim, knuffel voor jou!

Pff ik ben slecht bijgelezen. Hier alles goed. Ik zit sinds gisteren op een rose wolk. T hartje horen heeft t zo echt gemaakt. Nu voel ik me super zwanger!!

Oh en misschien gek, maar soms denk ik
dat ik iets voel al!!
  woensdag 20 november 2013 @ 23:07:35 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133468824
Limone, wat een droppie O+ ik vind haar ook veel op jou lijken :).
Ik moet er een beetje van huilen (ook van je bevallingsverhaal, mooi!)
KuikenGuppy
  woensdag 20 november 2013 @ 23:25:35 #41
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133469657
Jullie zijn lief O+ en happy end-verhalen altijd welkom *O*

Limoentjecitroentje wat ben je moooi O+ en ook al zon mooie bevalling, kanjers!

Martine - slijmprop, das het begin van het einde! :D

Lekker he kwis, die roze wolk :D

Hartjes horen is zo O+

Rfr nu wil ik soesjes haha!

Sethiwe veel harde buiken, meh! Dat t nog maar ff minder mag worden..

Alcohol, roken en verboden producten tijdens de zwangerschap zijn voor mij echt een groooote no-go. Ik vind het zot als je dat die paar maanden op 2 mensenlevens niet kunt laten. Maar, ook hier verbazingwekkendgenoeg genoeg zwangeren met peuk in de mond. Glas in de hand weet ik niet, want ik ben niet zo vaak op dat soort gelegenheden te vinden ;)
pi_133471668
Mini limoen is echt prachtig! rammel rammel

Voel niet zo veel in mn buik, was net lekker aan het slapen en werd wakker om te plassen. Nu ga ik maar weer verder slapen. Trustuh!
pi_133472694
Ooooh limone! Goed gedaan!

Martine, ik voel juist teveel in mijn buik. Enorme buikkramp. Raakte er zelfs wat van in paniek. Gelukkig gewoon maar een lekker buikloopje. Nu weer wat opgelucht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133473509
Oh Nellie wat ben je prachtig! En Limoen wat klink je heerlijk verliefd O+

Zo.... Iemand nog een sappige nachtelijke roddel? :9 :+
pi_133473797
Goedemorgen dames en heren. Muk zit nog steeds in zn huisje verstopt. Nu eerst mezelf uit bed slepen om te zorgen dat mn grote bink op school komt.

Momo gaat het al weer een beetje beter met je buik? Buikloop is alles behalve fijn.
  donderdag 21 november 2013 @ 06:57:23 #46
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133473810
Alvast even een meld, want ik denk zo nog een paar uur te gaan slapen (eindelijk.. }:| ).

En hartjes voor CitroNellie! O+

De rest komt later.
pi_133473853
Meld!

Limone, wat een poppetje O+ en je bevallingsverhaal was ook al zo O+

Momo buikloop ;( niet lekker..

Bij Martine nog niks aan de hand...het blijft spannend ;)

Verder weer een hoop vergeten..

Zo en nu ga ik weer verder :Z
pi_133473871
Nog vreselijk lopen :r en nu gaat t weer aardig.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133473899
Meld, even ontbijten met ml, dan weer lekker verder tukken.
pi_133473910
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 06:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Alvast even een meld, want ik denk zo nog een paar uur te gaan slapen (eindelijk.. }:| ).
Je hebt sinds gister meldplicht! *O*
Slaap lekker -hopelijk-. :z

Gek he, dat het slapen 's nachts niet goed lukt, maar tegen de ochtend/ overdag wel. -O- Ik zou nu ook wel weer naar bed kunnen (liggen draaien vanaf een uur of 4 's nachts), maar m'n zoontje wordt zo denk ik wakker. :O

Martine, spannend wel! Bij het verliezen van de slijmprop dacht ik vorige keer: 'jeeej, gaat het dan eindelijk gebeuren?!' en dan lees je op internet 'de bevalling kan elk moment beginnen *O*, maar het kan ook nog weken duren -O- '. :') Hoop dat het bij jou wel iets doet!

Verder wel bijgelezen, maar weet even totaal niet meer wie-hoe-wat.. :@

[ Bericht 5% gewijzigd door Soempie op 21-11-2013 07:28:20 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')