abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133481075
WupWup heb zelfs geen labo-formulier gekregen van gyn, dokter heeft dat moeten invullen ;-) ik weet het, mijn gyn geeft heel weinig info en dat stoort me ook soms.. Sowieso ga ik nog een vroedvrouw zoeken zodat ik extra info kan krijgen.. Ik weet ook niet hoe het anders wordt gedaan maar mijn schoonzus krijgt wel meer info heb ik al gehoord.. Nuja veranderen ga ik niet doen, hij kent mijn dossier maar ik begrijp de 'vragen' wel ;-)
pi_133481228
Steef: matig. Jaap is zo aan het wurmen en doen dat ik nu dáár misselijk van ben. En een vervelende druk op de punani. Heb het nogal druk op kantoor, dus nietzo veel tijd voor dit soort ongein ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 21 november 2013 @ 14:48:16 #103
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133483877
Oh Martine! Hoe is het nu??

DJMomo niet fijn dat je kleine man zo druk is. Maar dan gaat hij vast zo weer een dutje doen ;).

En ik zag de zorgverzekering voorbij komen. Daar moet ik ook nog naar kijken, maar ik kan er de puf nog niet voor opbrengen....

JJ wat vervelend dat je hartslag elke keer zo hoog is. Hoop dat je toch snel wat wijzer wordt. :*

Hier vanmorgen weer gebeld door de vk. Helaas heb ik dus echt geen vijfde ziekte gehad... (ik had daar echt op gehoopt, dat het daarom vorig jaar is misgegaan met de 14 weken.... ). Nu dus extra goed oppassen en dat is niet handig met een peuter op de psz. Maar het is een ziekte die meestal in het voorjaar voorkomt en dan ben ik al bijna in mijn derde trimester (en dan schijnt het minder kwaad te kunnen).
En ik snap nu (eindelijk) wat er zo vreemd is aan de antistoffen die ze hebben gevonden. Ik ben rhesuspositief en heb nu dus antistoffen in mijn bloed die je normaliter vind als je rhesusnegatief bent en in aanraking bent gekomen met positief bloed (wat mijn moeder dus wel heeft, zij heeft negatief en ik ben positief). Eigenlijk heb ik dus antistoffen tegen mijn eigen bloed...

[ Bericht 1% gewijzigd door Hobbesje op 21-11-2013 16:08:09 ]
pi_133484570
Het is rustig hier. Geen weeën of zo. Voel me nog steeds belabberd niet echt ziek of zo maar meer ongemakkelijk en hangerig. Lig al een paar uur op de bank tv te kijken. Heb enorme honger maar heb ergens ook weer geen behoefte om te eten. Nu mezelf maar weer bij elkaar rapen over een kwartiertje komt mn zoon thuis uit school. Daarna heb ik hem een uurtje alleen aangezien manlief nog de boodschappen moet halen.
pi_133484731
Momo da's niet fijn }:|

Hobbesje wat lastig, en wat een vreemd idee dat je met antistoffen tegen je eigen bloed in je lijf loopt!

Martine wat vervelend ;( Irritant ook dat wachten. Ik hoop dat er snel iets gaat gebeuren! Te lezen aan alle voortekenen kán het niet lang meer duren!

Stefanie ik herken het wel een beetje. Hier in Frankrijk krijg je ook geen uitleg over de combinatietest. Ik loop bij een universitair ziekenhuis en word iedere keer compleet doorgelicht tijdens echo's. Het ligt aan de echoscopiste die ik die dag heb, of dat ik er veel commentaar bij krijg of niet. Aan de ene kant heel fijn dat alles zo goed binnenste buiten wordt gekeerd, aan de andere kant vind ik ze heel summier met hun info. Als we geen vragen stellen, wordt ons ook niet veel verteld. Bij de 12 weken echo werden de nekplooitjes gemeten en werd er een calculatie gemaakt en vertelden ze me dat er tussen de 1 op 1300 (baby 1) en 1 op 1800 (baby 2) kans was op trisomie 21. Dat was dus blijkbaar de combinatietest :+
pi_133484770
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Musique op 21-11-2013 15:19:28 ]
pi_133485056
Musique: ik heb zelfs geen resultaat gekregen van mijn nekplooi, gewoon de woorden 'het ziet er goed uit, ik ken geen nekplooi meten, supergoed' nuja als de gyn het zegt, zal het wel in orde zijn zeker. Nu ik moet morgen naar de dokter bellen en van hem zal ik wel meer horen :-) ik hoor het morgenavond wel en maandag. Mijn briefje ligt nu wel klaar met vragen, ik blijf er zitten tot ze beantwoord zijn :-D
pi_133485632
:o :o :o ik zie nu dat ik in mijn vorige post helemaal niets gezegd heb over het mini limoentje :@

Wat een schatje Limone!! O+ O+

En over de combinatietest, wat een verschil zit er dan weer in per land zeg! Ik kreeg gewoon een formuliertje mee met de meting, de uitslag en allerlei grafieken.
pi_133486140
Hobbesje dat verklaard dat rare antistoffen verhaal! Vreemd, die verdwijnen dus nooit meer...
  donderdag 21 november 2013 @ 16:26:26 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133486806
Hoi ladies,

Ik meld me ook weer even ;) heb de afgelopen dagen vooral meegelezen zonder echt te reageren, daar had ik niet zo'n puf voor. Ik vind het flink zwaar worden die zwangerschap, en kan al bijna niet zonder mijn dagelijkse middagdutje :@ :'). Maar wat kort dat je dag in zeg... enfin, even het kladblok erbij gepakt ;).

:* voor Kim, wat een mooie echofoto heb je gepost van je meisje O+. Bijzonder hoe gedetailleerd je dat nu al kan zien he?! Fijn dat je bij de gyn terecht kunt en dat je daar een veel beter gevoel bij hebt dan bij de VK ;). Moet je nu extra rust houden (bedrust?) of iets? Of mag je wel gewoon nog werken en dingen doen?

Minilimoentje had ik al bij gezwijmeld, maar hierbij gewoon nog eens: O+!

Skips, heb je nog wat kunnen slapen vanmorgen? :*.

Momo, beterschap :*.

Soemp wat een lieve dreumes heb je, hij ziet het al helemaal zitten geloof ik :D.

Kwispeldagen:
Chanty 11 weken *O*
Musique 20 weken *O*
Klaprooss 25 weken en een dag *O*
Nobonomevrouw 30 weken *O*
Sethiwe 38 weken *O*

Dot, bij welke verzekering zit je? Wij zijn verzekerd bij Delta Lloyd, en mijn man heeft laatst nog wat vergelijkingssites ingevuld en overal kwam ons huidige pakket als het voordeligst uit de bus :). Tip: vergeet niet je eigen risico zo laag mogelijk in te stellen, anders moet je alsnog best veel zelf betalen ;).

Twinkle, 2 december is al heel snel! Spannend joh!

Gerommeldebommel bij Martine, ik hoop dat het inmiddels een beetje heeft doorgezet! :*.

Hobbesje, dat klinkt alsof het niet de bedoeling is, met die antistoffen... ik heb hierover trouwens op de middelbare school ooit iets geleerd met biologie, het zou een extra risico kunnen betekenen bij de zwangerschap, maar hoe en wat weet ik ook niet precies meer :'). Je zou die antistoffen geloof ik ook van een vorige zwangerschap gekregen kunnen hebben. edit: ik herinner me dat je antistoffen in je bloed kunt krijgen van een zwangerschap, en dat die antistoffen bij een volgende zwangerschap de 'nieuwe baby' kunnen vergiftigen. Hebben ze je in het ZKH precies uitgelegd hoe het zit? (Ben nu wel een beetje benieuwd eigenlijk :P)

JJ sterkte :*.

Wij hebben gisteren een pret-echo gehad en het was leukkkkkkkkk O+ O+ O+. Alles ging super goed met baby, en hij/zij weegt al 1,1 kilo :o! Ook nog even een alien viewing gedaan ( :+) en baby heeft echt een super lief gezichtje O+. Baby lijkt enorm veel op mijn man, en die zat helemaal te glunderen O+. Het lijkt ook wel of het voor hem nu een stuk echter geworden is, want hij wrijft nu steeds over mijn buik, of fluistert lieve dingen richting baby O+!

Van de week zijn mijn man en ik met de cursus hypnobirthing begonnen, ik kan het nu al iedereen aanraden :). 't Is ook niet zo zweverig als het klinkt, ik ben benieuwd wat ik er in de praktijk aan zal hebben.

Verder ben ik extreem moe, en doe dus intussen bijna elke dag een dutje... Zijn er meer die dat al doen met deze termijn? :@. Ik vind het best zwaar, maar zit enorm op een roze wolk O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_133486890
moe? check! :O :z :Z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133486961
Dat is heel bijzonder, Hobbesje! Je hebt geen klachten ervan neem ik aan?

Martine, misschien moet je even een dutje doen voordat je een nacht overslaat ;)
pi_133487233
Ga vanavond er weer heel vroeg in. Gisteren lag ik er ook al voor achten in. Vandaag maar weer wat tv kijken op bed. Ben zo ontzettend moe.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:09:00 #114
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133489773
Zeg, waar is ons Mabawa eigenlijk sinds 04.00 uur vannacht? :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 21-11-2013 18:17:56 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 18:13:28 #115
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133489876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:

Kwispeldagen:
Chanty 11 weken *O*
Musique 20 weken *O*
Klaprooss 25 weken en een dag *O*
Nobonomevrouw 30 weken *O*
Sethiwe 38 weken *O*

Meekwispelt! *O*

Ik heb nog redelijk geslapen vanmorgen. Daarna een heel eind gereden, toen zo veel mogelijk van de babywas gestreken omdat ik vond dat dat moest en de laatste babywas in de wasmachine gedaan. Nu doet m'n lijf zeer en ga ik puppy-oogjes gebruiken in de hoop dat Kix me een massage geeft.
pi_133489927
En je kunt je energie nog goed gebruiken martine!

Hypnobirthing.. zeker aan te raden al kon ik er bij mijn vorige belvalling niks mee.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:18:41 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133490002
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Zeg, waar is ons Mabawa eigenlijk sinds 04.00 uur vannacht? :s)
Inderdaad! :o Ik vind dat we hier ook een meldplicht moeten instellen voor mensen die 37 weken of verder zijn :+

Martine ik hoop echt dat je snel doorzet nu :*

*O* voor Musique (maal 2) en mevrouw nobono en Sethiwe en klaproos

Burdie, foto's van je pretecho? O-)

Verder wel alles gelezen maar ben het alweer kwijt :') Vandaag weer enorme stress op het werk maar nu ff rust tot begin december.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 november 2013 @ 18:21:41 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133490079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Hypnobirthing.. zeker aan te raden al kon ik er bij mijn vorige belvalling niks mee.
Ik weet ook nog niet of ik er wat mee kan tijdens de bevalling, maar ik vind het een fijne, positieve manier van voorbereiden :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef Chanty het volgende:
Inderdaad! :o Ik vind dat we hier ook een meldplicht moeten instellen voor mensen die 37 weken of verder zijn :+
Die is er toch? ;)

En helaas, foto's van ons kind houden we zoveel mogelijk privé en offline.
KuikenGuppy
pi_133490094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Huh. Die hebben we toch al!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 21 november 2013 @ 18:34:35 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133490358
Oh, baby ligt trouwens met z'n koppie naar beneden *O*.
en ligt nu tegen mijn ribben aan te trappen }:|
KuikenGuppy
pi_133491829
Dankjullie voor alle hartjes! Het is zo'n snoetje. En mijn man is zo'n leuke vader! Hij zegt nu heel veel 'schatje' en 'wat ben je toch een lieverd'. Eerst had ik nog de illusie dat hij het tegen mij had, maar dat is voorbij ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Burdie het volgende:
Limone, wat een droppie O+ ik vind haar ook veel op jou lijken :).
Ik moet er een beetje van huilen (ook van je bevallingsverhaal, mooi!)
:*

Ze lijkt alleen maar op mij :@ en net uit de buik -zo helemaal gerimpeld- leek ze echt heel erg op mijn pa. Dat was wel even slikken aan de borst :') Er zit niets van mijn man (of zijn familie) in. Hij mocht de zaadcel leveren en dat was het. Misschien dat de kleur ogen nog van hem komt, maar dat zien we over een tijdje pas.

Dat slapen slaat zo'n gat in de dag hè? Terwijl je nog zo veel wil doen, dat heb ik althans.

Sterkte Kim, je bent (nu) in goede handen.

angelatje! Wat een bak dat hij gewoon gedraaid is! :D Daar krijg je nog wat mee te stellen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:26 schreef Soempie het volgende:
Hier staat sinds gister het bed op klossen. *O*

En ik vind m'n dreumes zo schattig. Ik had twee boekjes voor hem gehaald: 'Kas krijgt een zusje' en 'Kleine Pluis'. Nu wilde hij gistermiddag de eerste een aantal keer met me lezen en elke avond moet ik als tweede verhaal 'Kleine Pluis' nog voorlezen. En dan heeft hij daarna zelf verhalen over z'n zusje in m'n buik.

'bibi geboren, schuitjes eten.' :9
(doet vingertje bij z'n mondje) 'ssst mama, bibi slapen, kleine bed. Giraf (knuffel) in bed bibi!'
'bibi buik, nog groeien. Uit! Uit buik, spelen bal.' *O*

O+
Wat intens superlief! En Bibi ja? Hier kwam die er niet doorheen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:32 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Limone, wat een dropje O+ En dat haaaarrrr :o Mooi beschreven van die tijd enzo, gek is dat he?
Ja heel! de tijd in de kraamweek is ook heel gek, ik gaap even en het is al weer 12:00u En ik ging een boodschappenlijstje maken voor de weekboodschappen morgen en daar werd ik al een beetje emotioneel van. Morgen, vorige week, braken mijn vliezen! :')

Aaah Martine, het duurt niet lang meer! En die twee cm heb je mooi in de pocket (of eigenlijk: eruit :+ )

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef Fazzoletti het volgende:
:o :o :o ik zie nu dat ik in mijn vorige post helemaal niets gezegd heb over het mini limoentje :@

Wat een schatje Limone!! O+ O+

:D O+

quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Meekwispelt! *O*

Ik heb nog redelijk geslapen vanmorgen. Daarna een heel eind gereden, toen zo veel mogelijk van de babywas gestreken omdat ik vond dat dat moest en de laatste babywas in de wasmachine gedaan. Nu doet m'n lijf zeer en ga ik puppy-oogjes gebruiken in de hoop dat Kix me een massage geeft.
Oh lekker! Gestreken kleertjes! Heb je al hele handige stapeltjes gemaakt, die jij allen begrijpt? Ik had bijvoorbeeld een stapel grote en een stapel kleine rompers in de kast gelegd, maar weet nu dus even niet meer welke stapel nou de grote is en welke de kleine. Mijn hormonen die nog best wel aanwezig zijn, worden daar onrustig van. :')

Hoe is de massage?

Ja Mabawa! Waar ben je?? :P

Ok, nou dan ga ik het naar het volgende topic! Dag, tot snel of tot iets langzamer in het babytopic! :W *O* O+ :* :* :* :* :* :* :* :*
pi_133492959
Limone veel plezier in het baby topic, hopelijk tot snel.

Mawaba waar ben je?
pi_133493520
Burdie, ik heb al jaaaaaren een paniekstoornis. En ik was zo bang dat ik tijdens de bevalling in 1 grote psychose zou belanden. Ik had stiekem rustgevende medicatie in mijn tas waar ik een olifant mee om zou kunnen leggen. En er gebeurde ..... helemaal niks.

Ook al was mijn bevalling op sommige momenten beangstigend (Djen had hartproblemen). Het enige moment dat ik in paniek raakte was bij de ruggenprik. Maar toen ik eenmaal de verdoving ervan voelde kreeg ik rust over me. En dat was al binnen een paar seconden.

Echt, je kunt het! Ik kon het ook!
  donderdag 21 november 2013 @ 20:59:03 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133496056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Echt, je kunt het! Ik kon het ook!
O+ :* dank je.
KuikenGuppy
pi_133496539
Gewoon over je heen laten komen zand. Komt echt goed!

Ik blijf maar zo misselijk. Echt rete irri. En Jaap onder mijn ribben nu ofzo. -O- /eindeklaagzang
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133497113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Verder ben ik extreem moe, en doe dus intussen bijna elke dag een dutje... Zijn er meer die dat al doen met deze termijn? :@.
Met die termijn deed ik dat ook al, ja. En ervoor en erna ook. ;) Maar ik was dan ook altijd baggermoe.
Nu valt het me tot nu toe nog wel mee :o maar ik leg de lat ook wel heel laag. Of zou ik deze zwangerschap echt beter voelen? Ik hoop het zoooo! :)

Martine, nog fftjes!

Limone, wat klink je rozewolkerig! :D O++

Mabawa..?
pi_133497187
:W Mabawa is hier!!
Sorry maar even een offday. Echt een rotnacht gehad en ook mn middagdutje gemist omdat vkbezoek weer rondje ziekenhuis werd. Lab nog steeds in orde en ook geen eiwitten.
Afwachten en maandag weer terug.
Heb me net misselijk gevreten aan haribo banaantjes en heb megahoofdpijn. Even ER afkijken dan douchen en met een kopje kamillethee naar bed.
/egopost
pi_133497358
:*
pi_133497445
Mawaba :*
pi_133497464
Balen mabawa...

Net terug van de vk en beeb ligt nog steeds goed en is zelfs al een klein stukje ingedaald *O*
pi_133497696
Mabawa :*

Hier ook even ego-post. Ga morgen weer bijlezen.
Helemaal kapot tegenwoordig als ik thuis kom van mijn werk.
Nog *O* 3 weekjes werken.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:41:20 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133497867
Mabawa :*.
KuikenGuppy
pi_133497913
Oh jeem maba, maar gelukkig alles nog goed! Slaap lekker voor straks. Ik ga ook.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 21 november 2013 @ 22:13:15 #134
52229 Chanty
pi_133499158
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:22 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Huh. Die hebben we toch al!?
Oh ja? Zie nergens in de OP staan dat je elke 24 uur moet posten vanaf het moment dat je 37 weken zwanger bent :P
  donderdag 21 november 2013 @ 22:16:38 #135
52229 Chanty
pi_133499314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef Mabawa. het volgende:
:W Mabawa is hier!!
Sorry maar even een offday. Echt een rotnacht gehad en ook mn middagdutje gemist omdat vkbezoek weer rondje ziekenhuis werd. Lab nog steeds in orde en ook geen eiwitten.
Afwachten en maandag weer terug.
Heb me net misselijk gevreten aan haribo banaantjes en heb megahoofdpijn. Even ER afkijken dan douchen en met een kopje kamillethee naar bed.
/egopost
}:| Wat doe je hier nou?! Ga bevallen!!! :P

nee hoor :* en snel lekker slaapie doen
pi_133505774
Geen nachtclubje dit keer?
Nou, hier een zure nacht weer. Ik zit inmiddels rechtop maar ja zie dan maar weer in slaap te vallen. :'(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133505840
Flowerbox zo herkenbaar, ben al 2 uur aan het lezen, want maagzuur houdt mij ook wakker. Moet je straks op tijd uit bed of kan je blijven liggen? Ik hoop dat je inmiddels in slaap gevallen bent.
  vrijdag 22 november 2013 @ 06:33:59 #138
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133505918
Hier ook een beetje nachtbraker! :P
Ik hoor net manlief de deur uitgaan en ik probeer nog wat slaap te vatten... Ik kan nog uitslapen tot zeker 08:00 uur!
Iedere keer als ik bijna slaap, wurmt er 1 alle kanten op hihihi

Ik moet naar de verloskundige zometeen.. 😊
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133505988
Goedemorgen, meld! Redelijk goed geslapen vannacht met maar 3 plaspauzes. Nu moet ik echt uit bed want zoonlief moet naar school. Vandaag niks bijzonders op de planning beetje rommelen in huis.

En ow ja vandaag is mijn ubermijlpaal het is mijn UD. Nooit verwacht dat ik deze zou halen.

Flower heb je nog wat kunnen slapen? maagzuur is vreselijk. Ik heb antagel van de apotheek en dat helpt best goed.

Rijst welterusten nog even en voor straks veel succes bij de verloskundige.

Angela je baby is langzamerhand onder weg naar de uitgang!
pi_133505995
Meld, en heeeel lang wakker gelegen. Straks nog maar ff verder na ontbijt met ml.
pi_133506023
:* voor alle slecht slapende dames

Hier 34weken vandaag en .... VERLOF!!!! *O*

Vanmiddag alles weer bijlezen, want daar heb ik vanaf vandaag alle tijd voor :)
pi_133506163
Hallo, ik kom over! Ik leef / lees al een hele tijd mee met jullie en nu mijn strepen elke dag donkerder worden kom ik me voorzichtig aanmelden :@ :W
Verwachte leverdatum ligt eind juli, dus ik heb nog even ;)
pi_133506169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:15 schreef ikke_84 het volgende:
:* voor alle slecht slapende dames

Hier 34weken vandaag en .... VERLOF!!!! *O*

Vanmiddag alles weer bijlezen, want daar heb ik vanaf vandaag alle tijd voor :)
Jeetje ikke, ben je ineens zo ver! Voor mij is het als de dag van gisteren mn eerste dag verlof...
pi_133506190
Welkom Tennisballetje, we mogen denk ik nog ffies samen posten!
pi_133506200
Martine mijlpaal der mijlpalen *O*
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:12:24 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133506308
D-day voor Martine *O*
34 weken en verlof voor ikke84 *O*
Welkom Tennisballetje *O*

Ik had een vermoeiende nacht, net als gisterennacht ben ik zeker 6x wakker geworden met een harde buik. Hopelijk wordt dit geen gewoonte... -O-.
KuikenGuppy
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:21:58 #147
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133506384
Goedemorgen zwangere mutsen! O-)
Welkom Tennisbal! *O*
En vandaag wordt er een baby geboren....ik voel het aan m'n water. :P
pi_133506571
Tennisbal welkom en gefeliciteerd!

Nobono misschien moet je even naar het toilet gaan :p

Ikke al weer 34 weken en dan ook nog eens verlof, wat is dat snel gegaan!

Purple hopelijk kun je nog wat slapen. Welterusten!

Burdie wat vervelend die harde buiken. Lijkt me iets om te bespreken met de verloskundige. Rustiger aan doen dan slapen kan toch niet.
pi_133506590
Goedemorgen en meld!

Martine 40 weken *O*

Tennisbal gefeliciteerd en welkom

Ikke heeft verlof *O*

En een :* voor alle slechte nachten. Heb zelf ook heel wat liggen draaien.

En 38 weken vandaag *O*
pi_133506637
Limone, wat een schatje op die foto. Heerlijk, zo'n tevreden slapend babietje. O+

Martine vandaag 40 weken, Ikke vandaag met verlof, Angela vandaag 38 weken. *O*

En sterkte voor iedereen die slecht geslapen heeft, heb zelf nu weer eens wel een goede nacht gehad. En ik heb dus toch wel (beginnende) spataderen. Er zijn er een paar te zien nu op m'n onderbenen, geen dikke kronkelende aderen die op de huid liggen, maar toch, het is niet zoals het eerst was.
Kan ik dit afwachten tot het volgende vk bezoek over 2,5 week of toch eerder bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')