Hoi ladies,
Ik meld me ook weer even

heb de afgelopen dagen vooral meegelezen zonder echt te reageren, daar had ik niet zo'n puf voor. Ik vind het flink zwaar worden die zwangerschap, en kan al bijna niet zonder mijn dagelijkse middagdutje

. Maar wat kort dat je dag in zeg... enfin, even het kladblok erbij gepakt

.

voor Kim, wat een mooie echofoto heb je gepost van je meisje

. Bijzonder hoe gedetailleerd je dat nu al kan zien he?! Fijn dat je bij de gyn terecht kunt en dat je daar een veel beter gevoel bij hebt dan bij de VK

. Moet je nu extra rust houden (bedrust?) of iets? Of mag je wel gewoon nog werken en dingen doen?
Minilimoentje had ik al bij gezwijmeld, maar hierbij gewoon nog eens:

!
Skips, heb je nog wat kunnen slapen vanmorgen?

.
Momo, beterschap

.
Soemp wat een lieve dreumes heb je, hij ziet het al helemaal zitten geloof ik

.
Kwispeldagen:
Chanty 11 weken

Musique 20 weken

Klaprooss 25 weken
en een dag 
Nobonomevrouw 30 weken

Sethiwe 38 weken

Dot, bij welke verzekering zit je? Wij zijn verzekerd bij Delta Lloyd, en mijn man heeft laatst nog wat vergelijkingssites ingevuld en overal kwam ons huidige pakket als het voordeligst uit de bus

. Tip: vergeet niet je eigen risico zo laag mogelijk in te stellen, anders moet je alsnog best veel zelf betalen

.
Twinkle, 2 december is al heel snel! Spannend joh!
Gerommeldebommel bij Martine, ik hoop dat het inmiddels een beetje heeft doorgezet!

.
Hobbesje, dat klinkt alsof het niet de bedoeling is, met die antistoffen... ik heb hierover trouwens op de middelbare school ooit iets geleerd met biologie, het zou een extra risico kunnen betekenen bij de zwangerschap, maar hoe en wat weet ik ook niet precies meer

. Je zou die antistoffen geloof ik ook van een vorige zwangerschap gekregen kunnen hebben.
edit: ik herinner me dat je antistoffen in je bloed kunt krijgen van een zwangerschap, en dat die antistoffen bij een volgende zwangerschap de 'nieuwe baby' kunnen vergiftigen. Hebben ze je in het ZKH precies uitgelegd hoe het zit? (Ben nu wel een beetje benieuwd eigenlijk

)
JJ sterkte

.
Wij hebben gisteren een pret-echo gehad en het was leukkkkkkkkk

. Alles ging super goed met baby, en hij/zij weegt al 1,1 kilo

! Ook nog even een alien viewing gedaan (

) en baby heeft echt een super lief gezichtje

. Baby lijkt enorm veel op mijn man, en die zat helemaal te glunderen

. Het lijkt ook wel of het voor hem nu een stuk echter geworden is, want hij wrijft nu steeds over mijn buik, of fluistert lieve dingen richting baby

!
Van de week zijn mijn man en ik met de cursus hypnobirthing begonnen, ik kan het nu al iedereen aanraden

. 't Is ook niet zo zweverig als het klinkt, ik ben benieuwd wat ik er in de praktijk aan zal hebben.
Verder ben ik extreem moe, en doe dus intussen bijna elke dag een dutje... Zijn er meer die dat al doen met deze termijn?

. Ik vind het best zwaar, maar zit enorm op een roze wolk

.