abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133473959
Hier staat sinds gister het bed op klossen. *O*

En ik vind m'n dreumes zo schattig. Ik had twee boekjes voor hem gehaald: 'Kas krijgt een zusje' en 'Kleine Pluis'. Nu wilde hij gistermiddag de eerste een aantal keer met me lezen en elke avond moet ik als tweede verhaal 'Kleine Pluis' nog voorlezen. En dan heeft hij daarna zelf verhalen over z'n zusje in m'n buik.

'bibi geboren, schuitjes eten.' :9
(doet vingertje bij z'n mondje) 'ssst mama, bibi slapen, kleine bed. Giraf (knuffel) in bed bibi!'
'bibi buik, nog groeien. Uit! Uit buik, spelen bal.' *O*

O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 21 november 2013 @ 07:44:48 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133474075
Oh limone O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133474076
Limoenbwat een poppetje! ! O+ en dat haar O+
  donderdag 21 november 2013 @ 07:45:30 #54
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133474082
En 11 weken jompel voor mezelf *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 november 2013 @ 07:58:43 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_133474191
Limone wat is ze mooi O+
disclaimer
pi_133474208
Soempie wat een schattig verhaal!
*O* voor Chanty.
pi_133474224
Purple, je zou niet zeggen dat het je eerste is. Ik vind je hier ook altijd zo rustig overkomen. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133474255
Net bij het afvegen nog meer slijm en een beetje bloed. Kan het nog meer slijmprop zijn? Mn buik voelt ook heel gespannen aan. Net manlief uit bed gehaald zodat hij zoonlief naar school kan brengen. Vind het allemaal erg spannend ineens.
pi_133474299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:03 schreef Soempie het volgende:
Purple, je zou niet zeggen dat het je eerste is. Ik vind je hier ook altijd zo rustig overkomen. :)
Tenx! Wie weet ben ik er voor in de wieg gelegd. Probeer me niet gek te laten maken en een beetje structuur te houden. Blijkbaar werkt dat wel. En de kleine is heel erg gewenst.
pi_133474311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:08 schreef martine1984 het volgende:
Net bij het afvegen nog meer slijm en een beetje bloed. Kan het nog meer slijmprop zijn? Mn buik voelt ook heel gespannen aan. Net manlief uit bed gehaald zodat hij zoonlief naar school kan brengen. Vind het allemaal erg spannend ineens.
Bloed staat bij mij wel op de bellijst....klein telefoontje naar de vk aan wagen?
pi_133474343
Martine ben benieuwd.

Soempie wat ontzettend schattig O+

Wat is iedereen alweer vroeg vandaag. Welterusten nog even voor degene die verder gaan slapen.

Momo sterkte met je buikgriep.

Chanty 11 weken *O*

Ik ben 38 weken vandaag, tijd vliegt echt.
pi_133474365
Martine, wat spannend!

Limone, wat een lief purkie! O+ Wat is dat ineens weer klein... te lief!

Ik heb sinds een week ofzo dat ik 's nachts wakker word en dan de slaap niet meer kan vatten ;( Vervolgens lig ik dan een uur of 2 te draaien voor ik weer in slaap val. Bloody annoying ;( Zo blijf je natuurlijk wel moe...
Tralalalaaa
  donderdag 21 november 2013 @ 08:31:11 #63
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133474447
Spannend Martine! Misschien is vandaag de dag wel! Op de dag waarop mijn schoonzusje is uitgerekend! *O*

Limone wat een lieverdje! Die wil ik ook wel! *O*
Dreumesen en peuters zijn cool...hier van de neefjes, nichtjes en andere oomzeggers (kinderen van vrienden) ook van dat mooie praat. 'Ome A...Tante M heeft baby in buik!' 'Baby komt al snel he?' Ja de baby komt al snel. 'Nog 2 nachtjes?' Nou niet zo snel....hahaha

Vandaag 30 week.... *O*
Er staat al een 3 in...... :@
pi_133474461
Limone! O+

Succes Martine!
  donderdag 21 november 2013 @ 08:38:43 #65
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133474508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Kwisted het volgende:
Schattig Limone!! En je klinkt verliefd <3

Kim, knuffel voor jou!

Pff ik ben slecht bijgelezen. Hier alles goed. Ik zit sinds gisteren op een rose wolk. T hartje horen heeft t zo echt gemaakt. Nu voel ik me super zwanger!!

Oh en misschien gek, maar soms denk ik
dat ik iets voel al!!
Fijn dat je het hartje hebt gehoord! En ik heb ook het idee wat te voelen... erg vroeg, maar Mikai was ook zo vroeg te voelen.

Limone wat een schatje!!!!!

Martine spannend. Klinkt wel alsof het langzaamaan aan het beginnen is.

Kimpossible balen dat je bloedverlies blijft houden, maar wel fijn dat jenuzo goed in de gaten wordt gehouden. Hoop dat je misje nog een tijdje lekker binnen blijft.
pi_133474803
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:14 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Bloed staat bij mij wel op de bellijst....klein telefoontje naar de vk aan wagen?
Staat op mijn lijstje slijmprop verlies hoef je niet voor te bellen. Slijm eventueel gecombineerd met eventueel rood of bruin bloed. Bellen doe ik dus maar niet. maar echt geweldig voel ik me niet. Straks maar ff douchen en proberen te ontspannen.
pi_133474881
Limone wat een dropje O+ Superlieve foto's! Heb je verhaal nog niet gelezen maar dat ga ik straks doen!

JaleesaJoia heel veel sterkte. Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen. Hopelijk mag je snel weer naar huis!

NoBoNo en vrouw 30 weken, Chanty 11 weken en Sethiwe 38 weken *O* *O* *O*

Martine, spannend!!! Zou het nou echt?! Hopelijk ontmoet je je mini heel snel!

Skippy meldplicht *O* Hopelijk lig je nu lekker te slapen. Wat vervelend, die gebroken nachten!

En de dreumes van Soempie O+

Hier ook een jompel voor mezelf. 20 weken vandaag, op de helft *O* Gistermiddag had ik weer een echo in het ziekenhuis. De mini's liggen er prima bij O+ Ze zijn gedraaid, liggen nu met hun hoofdje naar boven (in stuit dus) met hun gezichtje naar elkaar toe. Ze waren met hun voetjes elkaar aan het schoppen O+ Alles is weer helemaal doorgemeten, dat doen ze iedere keer. Hartjes, niertjes, maagjes, blaasjes, ledematen, hoofdjes, hersentjes, bovenlip - neus verhouding. Alles is gewoon goed O+ Ik begin ze ook steeds iets duidelijker te voelen. Ondanks dat mijn placenta achter ligt, voelde ik ze eerder gewoon nog niet zo. Ik schijn veel vruchtwater te hebben, misschien heeft het daar iets mee te maken. Wel lig ik steeds 3 dagen achter op schema, ipv 19+6 kwamen ze op 19+3 uit, maar ze zeiden al dat het moeilijk was om exacte verhoudingen te meten omdat ze heel veel bewogen. Ik hoefde me iig geen enkele zorgen te maken *O* Ze wegen resp. 300 en 275 gram nu.

Over 2 weken, 4 december, de SEO. Ik vraag me af wat ze dan nóg meer kunnen meten, want nu worden de baby's iedere keer al zo goed doorgemeten! Ik zit even op een roze wolk nu, eindelijk! O+
pi_133474922
Wat fijn Musique!

Hoe meten ze dat eigenlijk op een echo, hoe zwaar je baby is. Dat is bij mij namelijk nog nooit echt gedaan. Bij m'n pretecho gaf ze wel een schatting nav het bovenbeen, maar die is korter dan gemiddeld terwijl z'n buik telkens groter is. Dan kun je toch geen conclusies ophangen aan alleen een been?
pi_133474950
Musique! Gewoon al op dechelft!!!

En jompels!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133474959
Dot, ze doen dat met een formule, idd bovenbeen en dan buikje en schedelomtrek. Hoe en wat die formule verder is weet ik niet. Ik weet ook niet hoe nauwkeurig het is :)

Jaaaa Momo! De eerste 12 weken kropen voorbij maar sindsdien vliegt de tijd! Bizar!
pi_133475260
Ohh Limone, wat een dropje O+ En dat haaaarrrr :o Mooi beschreven van die tijd enzo, gek is dat he?
pi_133475367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef StefanieV het volgende:
Kim: fijn dat je goed opgevolgd wordt. En laat de vk maar denken, het gaat om jou en de baby!

Martine: voel je al wat meer? succes ermee hoor!

Hier net terug van de dokter, moest bloed laten prikken voor volgende controle (trisomie 21 ofzo) en hij heeft ook nog even het hartje gezocht. Mijn vriend dacht al: zorg maar dat je het vindt of jij mag het haar uitleggen want dan zit ik weer met een stressy vriendin maar hij heeft het gevonden. Het klopte goed door, mooi om te horen! Maandag volgende controle bij de gyn, dan kunnen we hij/zij weer gaan bewonderen.

RFR: mmmm soesjes!

Roken en drinken tijdens zwangerschap begrijp ik eigenlijk niet. Ik rook sowieso niet, drinken af en toe maar nu laat ik het volledig staan.. Die 9 maand lukt wel. Ik heb het moeilijker met mijn chocomousse engerookte zalm dan met alcohol ;-)
Je laat bloed prikken en je hebt geen idee waarvoor? Bijzonder.
Chocolademousse kun je gewoon eten hoor!
pi_133475502
Minilimone O+ O+

Kim, dat was even schrikken!
Fijn dat jullie nu goed gecontroleerd worden en wat een mooie foto O+

Momo sterkte met de buikloop, niet leuk!

Martine houdt het spannend :s)

Soempie op klossen en een schattige dreumes O+

Chanty 11 weken *O*

Sethiwe 38 weken *O*

NoBoNo 30 weken *O*

Musique 20 weken *O*

nu snel naar het bevallingstopic rennen voor het verhaal van Limone
pi_133475976
Limone! Wat een lieverd O+ lekker genieten van dr!

ik lees alles en vergeet ook weer alles!

*O* voor alle fijne dingen

en een :* voor als het even wat minder gaat of anders loopt dan verwacht! Zoals bij KP!

En! Ik heb gedroomd over DJMomo, vraag me niet waarover het ging maar je kwam elke keer weer gezellig langs :D!

sinds gister 25 weken! Woei
♥ J & S
pi_133476708
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef klaprooss het volgende:
Limone! Wat een lieverd O+ lekker genieten van dr!

ik lees alles en vergeet ook weer alles!

*O* voor alle fijne dingen

en een :* voor als het even wat minder gaat of anders loopt dan verwacht! Zoals bij KP!

En! Ik heb gedroomd over DJMomo, vraag me niet waarover het ging maar je kwam elke keer weer gezellig langs :D!

sinds gister 25 weken! Woei
Hahaha. Hebben we thee gedronken ofzo klap? c_/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')