Tenx! Wie weet ben ik er voor in de wieg gelegd. Probeer me niet gek te laten maken en een beetje structuur te houden. Blijkbaar werkt dat wel. En de kleine is heel erg gewenst.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:03 schreef Soempie het volgende:
Purple, je zou niet zeggen dat het je eerste is. Ik vind je hier ook altijd zo rustig overkomen.
Bloed staat bij mij wel op de bellijst....klein telefoontje naar de vk aan wagen?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:08 schreef martine1984 het volgende:
Net bij het afvegen nog meer slijm en een beetje bloed. Kan het nog meer slijmprop zijn? Mn buik voelt ook heel gespannen aan. Net manlief uit bed gehaald zodat hij zoonlief naar school kan brengen. Vind het allemaal erg spannend ineens.
Fijn dat je het hartje hebt gehoord! En ik heb ook het idee wat te voelen... erg vroeg, maar Mikai was ook zo vroeg te voelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Kwisted het volgende:
Schattig Limone!! En je klinkt verliefd <3
Kim, knuffel voor jou!
Pff ik ben slecht bijgelezen. Hier alles goed. Ik zit sinds gisteren op een rose wolk. T hartje horen heeft t zo echt gemaakt. Nu voel ik me super zwanger!!
Oh en misschien gek, maar soms denk ik
dat ik iets voel al!!
Staat op mijn lijstje slijmprop verlies hoef je niet voor te bellen. Slijm eventueel gecombineerd met eventueel rood of bruin bloed. Bellen doe ik dus maar niet. maar echt geweldig voel ik me niet. Straks maar ff douchen en proberen te ontspannen.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:14 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Bloed staat bij mij wel op de bellijst....klein telefoontje naar de vk aan wagen?
Je laat bloed prikken en je hebt geen idee waarvoor? Bijzonder.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef StefanieV het volgende:
Kim: fijn dat je goed opgevolgd wordt. En laat de vk maar denken, het gaat om jou en de baby!
Martine: voel je al wat meer? succes ermee hoor!
Hier net terug van de dokter, moest bloed laten prikken voor volgende controle (trisomie 21 ofzo) en hij heeft ook nog even het hartje gezocht. Mijn vriend dacht al: zorg maar dat je het vindt of jij mag het haar uitleggen want dan zit ik weer met een stressy vriendin maar hij heeft het gevonden. Het klopte goed door, mooi om te horen! Maandag volgende controle bij de gyn, dan kunnen we hij/zij weer gaan bewonderen.
RFR: mmmm soesjes!
Roken en drinken tijdens zwangerschap begrijp ik eigenlijk niet. Ik rook sowieso niet, drinken af en toe maar nu laat ik het volledig staan.. Die 9 maand lukt wel. Ik heb het moeilijker met mijn chocomousse engerookte zalm dan met alcohol ;-)
Hahaha. Hebben we thee gedronken ofzo klap?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef klaprooss het volgende:
Limone! Wat een lieverdlekker genieten van dr!
ik lees alles en vergeet ook weer alles!voor alle fijne dingen
en eenvoor als het even wat minder gaat of anders loopt dan verwacht! Zoals bij KP!
En! Ik heb gedroomd over DJMomo, vraag me niet waarover het ging maar je kwam elke keer weer gezellig langs!
sinds gister 25 weken! Woei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |