SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over kleine piemols en ruime kutjesquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef ActualFantasy het volgende:
Missed it.....(waar ging het over ?)
Geloof het niet...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over kleine piemols en ruime kutjes
Geen kinderen, toen niet en nu nog steeds niet volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat kan. Heeft ze kinderen? Ik dacht dat ik ook uitgelubberd zou zijn na 2 kinderen...
Is mij ook verteld dus zorgen om niksquote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen kinderen, toen niet en nu nog steeds niet volgens mij.
De enige met kinderen met wie ik wat heb gedaan, kan ik van zeggen dat ik er niks van merkte. Nouja, niet daar aan iig.
tjaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Welke van de twee wil jij dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee Ikea binnen loopthaha DuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha DuivenWat een kut gehucht is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen goed voor de Makro, Ikea en McDonaldsquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen goed voor de Makro, Ikea en McDonalds![]()
En ooit ook voor een voormalige werkgever.
Oeh en ik vergeet bijna de kartbaan
Waar ben je heen verhuisd dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha ja I know, was ook zeer blij dat ik weg kon
In Duiven zitten een paar nasty bochten in, al weet ik niet of die nog is veranderd in de afgelopen 4 jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Leuke baan wel
Ach, ik vind ze allemaal leuk
En terechtquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha ja I know, was ook zeer blij dat ik weg kon
In uitgeest had je vroeger ook een buitenbaan, die was ook erg gaaf. Ben zelf de leukste tegengekomen in Spanjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Maar de leukste baan is niet in Nederland, dat is een buitenbaan in Ierland, White River2km waarbij je serieus moet rijden anders gaat het goed mis.
Had die ook heuvels en zo? Want dat maakt het leuk, dat je echt het effect merkt van negatieve of positieve druk op het moment dat je een bocht wilt nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
In uitgeest had je vroeger ook een buitenbaan, die was ook erg gaaf. Ben zelf de leukste tegengekomen in Spanje
Sorry, ik krijg een error, Zuid-limburg en geen dorp matchen niet samenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Zuid-Limburgniet in een dorp, uiteraard
Nee vrij vlakke baan, maar wel met snelle karts.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had die ook heuvels en zo? Want dat maakt het leuk, dat je echt het effect merkt van negatieve of positieve druk op het moment dat je een bocht wilt nemenGas los moeten laten wanneer je het eigenlijk niet wilt, maar dat je anders de bocht niet haald
Ahaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Zuid-Limburgniet in een dorp, uiteraard
euh reset?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg een error, Zuid-limburg en geen dorp matchen niet samen
Wij hadden een competitie opgezet binnen Google, met een groep van zo'n 40-50 man. Dan betaalden we voor 5u baan huur + continu gebruik van 16-20 karts zo'n 45 euro per man. Deze deal haalden we bij elke buitenbaan (d'r waren er 6 binnen bereik).quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee vrij vlakke baan, maar wel met snelle karts.(38 euro voor 10 minuten
)
RESET geprobeerd, output blijft gelijkquote:
oké, dan ligt het aan jouquote:Op woensdag 20 november 2013 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RESET geprobeerd, output blijft gelijk![]()
Tried turning it off and on again: output blijft gelijk
Ik eindig nooit zo laagquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden een competitie opgezet binnen Google, met een groep van zo'n 40-50 man. Dan betaalden we voor 5u baan huur + continu gebruik van 16-20 karts zo'n 45 euro per man. Deze deal haalden we bij elke buitenbaan (d'r waren er 6 binnen bereik).
1 race per maand, dat was erg leuk. Ik eindigde 5e algemeen
De eerste en tweede plek waren voor ex-coureurs, die waren halverwege al niet meer te verslaanquote:
Ik ben een slechte verliezer, ben op plek 2 niet eens echt blijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De eerste en tweede plek waren voor ex-coureurs, die waren halverwege al niet meer te verslaandaarna kwamen twee hele ervaren kart rijders en toen ik. Was erg trots op mijn prestaties
Voor een lulletje welke af en toe circuits reed met maar 1x serieus training gehad te hebben.
Zelfs niet als je tegen rijders moet waartegen je sowieso geen schijn van kant maakt?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een slechte verliezer, ben op plek 2 niet eens echt blij
Met de verkeerde mensen gedaan?quote:
bijvoorbeeld bij Bleekemolen mag je met een snelste maandtijd meedoen aan races met andere mensen met een snelste maandtijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs niet als je tegen rijders moet waartegen je sowieso geen schijn van kant maakt?
Afhankelijk van de loting reed ik of vooraan, zonder echte gevechten of achter 2-3 anderen, maar dan ook een stuk erachterWas soms best saai
oh vandaar dat je er nu zo uit zietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
bijvoorbeeld bij Bleekemolen mag je met een snelste maandtijd meedoen aan races met andere mensen met een snelste maandtijd.
Dan rij je ook tegen mensen die aan kartcompetities meedoen...
Ben ik op de 3e plek beland, ik kan er gewoon niet helemaal van genieten
Ben ook een keer laatste geworden trouwens, remkabel brak na het rechte stuk.. Ging ik door de vangrail tegen een heftruck aan
Auw, dat is ruk. Zou dan ook meteen alle vertrouwen in de rest van de karts verliezen trouwensquote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
bijvoorbeeld bij Bleekemolen mag je met een snelste maandtijd meedoen aan races met andere mensen met een snelste maandtijd.
Dan rij je ook tegen mensen die aan kartcompetities meedoen...
Ben ik op de 3e plek beland, ik kan er gewoon niet helemaal van genieten
Ben ook een keer laatste geworden trouwens, remkabel brak na het rechte stuk.. Ging ik door de vangrail tegen een heftruck aan
Zo'n robuust uiterlijk krijg je niet zomaar, daar moet je voor werkenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Snoepie85 het volgende:
oh vandaar dat je er nu zo uit ziet
"robuust"quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n robuust uiterlijk krijg je niet zomaar, daar moet je voor werken
Ik moet zeggen dat ik daarna wel vaker de remkabel heb bekeken bij het instappenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auw, dat is ruk. Zou dan ook meteen alle vertrouwen in de rest van de karts verliezen trouwens![]()
Ik zou daar wel van kunnen genieten, al is de 2e plek net ff iets erger dan de 3e natuurlijk. Ligt een beetje aan de competitie, maar als ik weet dat ze sowieso beter zijn, dan geniet ik wel. Als ik gewoon had moeten winnen, dan baal ik ook.
Gohquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daarna wel vaker de remkabel heb bekeken bij het instappen
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh vandaar dat je er nu zo uit ziet
Jij houdt toch wel van snelheid? waarom dit niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog nooit gekart
Lijkt me ook niet heel erg leuk
En we zijn weer thuis
Die illusie heb ik echt niet, daarvoor ben ik te ongeduldigquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef rival het volgende:
Sowieso geen schijn maken bestaat in mijn ogen ook niet.
Al rijden ze hun hele leven, zijn ze pro. Als ik net zoveel weeg vind ik dat ik moet kunnen winnen....
Ik heb dat trouwens alleen met racen, een spelletje spelen maakt het me niets uit als ik verlies.
Ach heb met de auto ook weleens meegemaakt dat ie uit zichzelf vol gas bleef geven, stap ik daarna ook weer vrolijk inquote:
Zo moet dat bij binnenbanen ook, weinig ruimte en iedereen snijdt graag afquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef PeuRac het volgende:
Kan soms ook echt op een agressieve manier mn plek pakken met karten
nu kapot?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Glazen plaat niet volledig in karton verpakken
Ik krijg het idee van een miniskelter die niet hard genoeg gaat ...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van snelheid? waarom dit niet?
Ja, maar dat is techniek waar je zelf aan werktquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ach heb met de auto ook weleens meegemaakt dat ie uit zichzelf vol gas bleef geven, stap ik daarna ook weer vrolijk in
Binnen geef ik je een gratis pirouette als je niet snel genoeg ruimte maaktquote:Op woensdag 20 november 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zo moet dat bij binnenbanen ook, weinig ruimte en iedereen snijdt graag af
kusje dr opquote:Op woensdag 20 november 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
zeg, gaan we zo beginnen?
Zit dat belgie grapje je nog dwars?
Maarssen gaan hard genoeg voor de baan, anders buiten eens proberen. Die gaan rustig 80km/h en dan zit je heel dicht bij de grond ineensquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg het idee van een miniskelter die niet hard genoeg gaat ...
Dan ga ik liever een slipcursus doen of nog een rondje over de ring
Ohja en een klap geld voor een kwartiertje rijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maarssen gaan hard genoeg voor de baan, anders buiten eens proberen. Die gaan rustig 80km/h en dan zit je heel dicht bij de grond ineens
Dat is wel zo jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja en een klap geld voor een kwartiertje rijden![]()
Je krijgt echt een gevoel van snelheid in die dingen. omdat je praktisch met je kont over straat sleeptquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg het idee van een miniskelter die niet hard genoeg gaat ...
Dan ga ik liever een slipcursus doen of nog een rondje over de ring
idd, of aan de binnenkant beuken of tegen de achterbumper aan en iets te laat remmen voor de bochtquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dat is techniek waar je zelf aan werktIs toch anders
[..]
Binnen geef ik je een gratis pirouette als je niet snel genoeg ruimte maaktBuiten zet ik em ook gewoon aan de binnenkant ernaast
Hehe, precies. Het is ook altijd fijn dat mensen meestal niet onthouden wie-wie is tijdens het karten. Anders had ik wel eens klappen gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
idd, of aan de binnenkant beuken of tegen de achterbumper aan en iets te laat remmen voor de bocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Denken dat je mijn billen mag zien/zoenenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nog eisen stellen ookje mag kiezen: naast je navel of op je rechterbil
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Denken dat je mijn billen mag zien/zoenen
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, precies. Het is ook altijd fijn dat mensen meestal niet onthouden wie-wie is tijdens het karten. Anders had ik wel eens klappen gekregen
Haha ik let altijd op de schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd gelukkig dat mensen dat niet doen![]()
denken dat ik je dan wel een kus op je piemol ga gevenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik let altijd op de schoenen
Maar idd gelukkig dat mensen dat niet doen
Daarom buiten karten in competitie vormquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
Kartbanen kan je sowieso niet vergelijken met een goede normale competitie. 9/10 karts zijn niet gelijk. Plus die tijden zijn vaak niet eens met die gereden of ze zijn teruggeschroefd
Kus de mijne maarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denken dat ik je dan wel een kus op je piemol ga geven![]()
![]()
Maar! Deze wil niet iedereen! Dat scheelt weerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja LEER VERDOMME NOU IETS
Kijk naar het ikea-chick-incident
such a loss
Als je de kartbaan binnen komt liggen er op tafels altijd wel uitslagenblaadjes... Als ik op die bladen vaak hetzelfde nummer bovenaan ziet staan dan pak ik die kart sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
Kartbanen kan je sowieso niet vergelijken met een goedenormale competitie. 9/10 kwarts zijn niet gelijk. Plus die tijden zijn vaak niet eens met die gereden of ze zijn teruggeschroefd
Want die van jou zit naast je bil?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kus de mijne maarIk ben niet zo moeilijk
Slim, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als je de kartbaan binnen komt liggen er op tafels altijd wel uitslagenblaadjes... Als ik op die bladen vaak hetzelfde nummer bovenaan ziet staan dan pak ik die kart sowieso
Ik vouw 'm wel naar achterquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want die van jou zit naast je bil?
Jouw billenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
En dat werkt met vrienden die hetzelfde doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als je de kartbaan binnen komt liggen er op tafels altijd wel uitslagenblaadjes... Als ik op die bladen vaak hetzelfde nummer bovenaan ziet staan dan pak ik die kart sowieso
Deed ik bij bleekemolen altijd. (snelste maandtijd leverde ook namelijk een 10 rittenkaart op. kon je weer een paar keer gratis)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk
Niet iedereen wist datquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat werkt met vrienden die hetzelfde doen?
Goed om te onthouden!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Deed ik bij bleekemolen altijd. (snelste maandtijd leverde ook namelijk een 10 rittenkaart op. kon je weer een paar keer gratis)
Is wel eens tijd om weer te karten, zo lang niet gedaan
Bleekemolen in Amsterdam, Delft en Mijdrecht. (toendertijd dan)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed om te onthouden!
Bleekemolen is in Amsterdam W toch? Eens kijken of ze ook zoiets hebben bij andere banen.
Blijft leuk om te horen LoLaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan, wel een beetje oud nieuws want dat had ik al eens gezegd
quote:
Ik belandde in het ziekenhuis. Daaromquote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik belandde in het ziekenhuis. Daarom
Hehe, slim. Beetje dom ook dat ze je niet overal weren dan meteenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Bleekemolen in Amsterdam, Delft en Mijdrecht. (toendertijd dan)
Na zo'n maandtijd mocht je een tijdje niet meedoen, dan gingen we naar de andere vestiging
Hoe kwam datquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik belandde in het ziekenhuis. Daarom
quote:
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kwam datzoiets gebeurt echt zelden.
Wel zo aardigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, slim. Beetje dom ook dat ze je niet overal weren dan meteen
Ouch!!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.
Hersenschudding, gekneusde buikwand en kans op bloedingen in mijn buik als gevolg.
Ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gast ik bevroor net met jas aan nog
Hoelaat kunnen we aanschuiven?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat eten in elkaar flansen
Tering, dat is niet grappigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.
Hersenschudding, gekneusde buikwand en kans op bloedingen in mijn buik als gevolg.
Delft lijkt me wel eens grappig. Amsterdam een keertje training gehad. Mijdrecht ken ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wel zo aardig
Moet zeggen bij Amsterdam (thuisbasis) lukte het regelmatig. Mijdrecht ook nog wel maar bij delft was het me maar een enkele keer gelukt..
Delft is ook meer voor de lol, 3 verdiepingen
En iemand die met naar boven rijden stil komt te staan, moet eerst weer naar beneden. anders haal je het niet....quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Delft lijkt me wel eens grappig. Amsterdam een keertje training gehad. Mijdrecht ken ik niet.
3 verdiepingen, ben je bijna meer bezig met omhoog/laag rijden dan wat anders
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
En iemand die met naar boven rijden stil komt te staan, moet eerst weer naar beneden. anders haal je het niet....
Daar kan je veel lol mee hebben
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik zie het al voor me, de frustraties
Gewoon push-karts van die go-karts makenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik zie het al voor me, de frustraties
Het mooie is dat ze zoveel tijd verliezen, dat ze nooit meer in de buurt komen om wraak te nemen zeker?quote:
Tijd verliezen om een ander te helpen op de kart baanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon push-karts van die go-karts maken
met de kans zelf stil komen te staan? Nou ik liet mijn vrienden lekker staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon push-karts van die go-karts maken
Je komt ze soms de volgende ronde op dezelfde plek weer tegenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze zoveel tijd verliezen, dat ze nooit meer in de buurt komen om wraak te nemen zeker?
Gelukkig kan ik wél rijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd verliezen om een ander te helpen op de kart baan![]()
Als je mijn tijd goed verziekt, moet je blij zijn dat je niet in de banden eindigt
Herkenbaar wel, eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
met de kans zelf stil komen te staan? Nou ik liet mijn vrienden lekker staan.
(ze stonden er meestal ook door mij dusja)
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt ze soms de volgende ronde op dezelfde plek weer tegen
soms duurt het ff voor die gasten bij je zijn, niet iedereen durft er zelf wat aan te doenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]duurt het zo lang ja?
![]()
*mental note maakt, nooit stil komen te staan in Delft
Doe beide maarquote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan nog kiezen ook
Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus
Of pastasalade met kip
wat aardig weer van jequote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan nog kiezen ook
Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus
Of pastasalade met kip
Zit ik met al dat etenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want ik ga de andere kant op, richting Amsterdam
Het leven als loonslaaf is niet zoveel beter hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat studerenLange dag school achter de kiezen en dan nog thuis studeren voor morgen
Bruine bonen met aardappeltjes, spek en uitjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb stamppot zuurkool met rookworst
Appelmoes, lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bruine bonen met aardappeltjes, spek en uitjesOw en wat appelmoes
Liever dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het leven als loonslaaf is niet zoveel beter hoor
Kom haten.quote:
Ik haat dat koude bij mijn warme eten.quote:
Ik heb me volgestopt met lekkersquote:
Is lekker voor bij de aardappels od frietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom haten.
[..]
Ik haat dat koude bij mijn warme eten.
[..]
Ik heb me volgestopt met lekkers
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liever dat.
Dan had ik nu geen financiele problemen en kon ik nu lekker met de beentjes omhoog. Geef mij maar werken..
Ook maar weer eens een pot halen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is lekker voor bij de aardappels od friet
Vind het zo nasty op patatquote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is lekker voor bij de aardappels od friet
Dit.quote:
Rode koolquote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit.
Appelmoes is alleen lekker bij rode kool ofzo.
Bij vd Valk kreeg je dat altijd standaard bij de frietjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het ook, kinderen eten dat. Geen weldenkende volwassenen.
Als kind ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vd Valk kreeg je dat altijd standaard bij de frietjes
Alweer? Boefje ben je ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb me volgestopt met lekkers
Met rode kool? :Squote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit.
Appelmoes is alleen lekker bij rode kool ofzo.
En bejaarden omdat ze niet meer kunnen kauwen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het ook, kinderen eten dat. Geen weldenkende volwassenen.
Tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als kind ja.
Bij HNY zat het ook standaard bij een kindermenu.
In Belgie kennen ze het ook hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met rode kool? :S
Nog nooit geprobeerd. Is dat ook iets dat daar bekend is maar hier niet?
[..]
En bejaarden omdat ze niet meer kunnen kauwen.
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rode kool![]()
Appelmoes bij de rosti's
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat nietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met rode kool? :S
Nog nooit geprobeerd. Is dat ook iets dat daar bekend is maar hier niet?
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Door de chocola was ik weer blij.
Rosti's. Dat moet jij als Duitse toch wel kennen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.
Jij bent echt raar. Bij tosti's hoort curry.
[..]
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat niet
Ik zou even in je broekje kijken of je pener er nog isquote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.
Jij bent echt raar. Bij tosti's hoort curry.
[..]
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat niet
Oh sorry, ik las tosti'squote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rosti's. Dat moet jij als Duitse toch wel kennen?![]()
Tosti's doe ik ook met ketchup of curry
Gatsie met mayoquote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las tosti's
Rosti kent iedereen toch wel?
Maar ook daar geen appelmoes bijDaar doe je mayo bij
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las tosti's
Rosti kent iedereen toch wel?
Maar ook daar geen appelmoes bijDaar doe je mayo knofloosaus bij
Arme broeder.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.quote:
Ik heb even gekeken en hij zit er nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou even in je broekje kijken of je pener er nog is
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gatsie met mayo
Dat is echt megalekker met appelmoes
Knoflooksaus is ook lekker erbij jaquote:
Hou je mond, ik ben op dieet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.
Knoflooksaus, alles en overalquote:
Mja.quote:
Bah bah, warme appelmoesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vind appelmoes sowieso niet echt lekker. Ik hou niet van appels enzo.
Alleen als de appelmoes zelfgemaakt is en nog warm is
[..]
Knoflooksaus is ook lekker erbij ja
Was jij niet bezig met afvallen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja.
Zijn je monies al binnengekomen?Vandaag pas gedaan want wat mijn pasleesding kwijt.
Sorry.quote:
Ja, ik voelde me stom omdat mijn broek strak zat. Dus ging ik eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was jij niet bezig met afvallen?
Begrijpelijk wel, dat was ook echt over de top.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag.Voelde me vies na het weekend.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag.Voelde me vies na het weekend.
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer magquote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was jij niet bezig met afvallen?
Money's?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.
Iedere ronde met het rad draaien met je statussymbolenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.
Ja, dat was echt smerig slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, dat was ook echt over de top.
Ow wacht, jij hebt al voldaan.quote:
Rad van avontuurquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere ronde met het rad draaien met je statussymbolen
ja poe nooit meerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat was echt smerig slecht.Maar die ben ik alweer kwijt.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat was echt smerig slecht.Maar die ben ik alweer kwijt.
Haha, net een vrouw!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me stom omdat mijn broek strak zat. Dus ging ik eten.
Ben wel de hele tijd bezig met bewegen en gewichten enzo.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik lees de afgelopen weken wel vaker dat Kaneel veel lekkere dingen snoept enzo. Vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer mag
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik lees de afgelopen weken wel vaker dat Kaneel veel lekkere dingen snoept enzo. Vandaar mijn vraag.
Volgende keer -> neus -> eigen zaken
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.quote:
Eigenlijk wel hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer mag
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.En dan ook nog een Domino's pizza.
Nee, ik weet het.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, net een vrouw!![]()
Maar steeds lekkere ongezonde dingen eten weegt uiteindelijk niet op tegen bewegen he? Of je moet echt veel veel veel meer bewegen dan dat je eet
Ouch, goed voor vetjes inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.En dan ook nog een Domino's pizza.
Iets met de pot en de ketel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Faxie het volgende:
Kaneel is een ouwe snoepkont [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
Gister en eergister bijvoorbeeld enorm goed gedaan. Daarom jammer van de relapse van vandaag.
Maar wel weer yoghurt gehaald. Kan ik weer yoghurt met haver eten
Gelukkig droegen de meeste al wat extra vetjes mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch, goed voor vetjes inderdaad
Hey!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig droegen de meeste al wat extra vetjes mee.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal strakker, meer spieren, minder zwabberig materiaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Good![]()
Wil het wel een beetje vorderen verder dan? Af en toe jezelf trakteren mag wel, als je dat maar niet elke dag doet
Daarom zeg ik ook de meeste, johquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal strakker, meer spieren, minder zwabberig materiaal.
Toch val ik daar wel onder.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom zeg ik ook de meeste, joh
Ja maar ik train het er regelmatig weer afquote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets met de pot en de ketel.
Gniffelquote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.quote:
Jij bent keislank manquote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch val ik daar wel onder.
Al is het niet goed te zien.
Ik doelde meer op het feit dat je je pener in bepaalde iemanden steekt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik train het er regelmatig weer af
Zoals ik al zei, je ziet het bijna niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent keislank man
Jij was de slankste aanwezige.
Yayquote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.
Ok, dan moet ik het veranderen in "iedereen".quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je ziet het bijna niet.
Waarvan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
Lekker is dat; spierpijn. Ik heb ook spierpijn
Noujaaaa zegquote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.
[..]
Jij bent keislank man
Jij was de slankste aanwezige.
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je je pener in bepaalde iemanden steekt.
Vast niet van in de boeken neuzenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
Seksquote:
Ook. Spierpijn in de hersenenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet van in de boeken neuzen
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, dan moet ik het veranderen in "iedereen".
Meh, ik wil ook wel weer eens seks-spierpijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks
[..]
Ook. Spierpijn in de hersenen
Ik vind mijn spierpijn niet zo fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
ik ben niet kleinquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
Oei, mag ik hier wel posten? Nu er allemaal kleine users zijn?
Zo'n onschuldig meisje als jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks
[..]
Ook. Spierpijn in de hersenen
Mij slank noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.
Hihi onschuldig hihihiquote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig meisje als jij?![]()
Mijn droom valt in diggelen
Jij poste toen ik aan het typen was, dat zag ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij poste toen ik aan het typen was, dat zag ik toch niet![]()
Had ik kunnen weten.quote:
Ik ben chunky.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook wel weer eens seks-spierpijn![]()
Spierpijn is lekker joh! Juist dat geeft het gevoel van voldoening; dat waar je voor sport. Toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mijn spierpijn niet zo fijn
Maar minder zwaaivetjes ftw
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig meisje als jij?![]()
Mijn droom valt in diggelen
Soms wel soms niet. Heb liever spierpijn van seks dan van sportquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn is lekker joh! Juist dat geeft het gevoel van voldoening; dat waar je voor sport. Toch?
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Heb liever spierpijn van seks dan van sport
Ja, ik kan er weinig aan veranderen.. ehquote:
Krijg je na 11 dagen seksloos proberen te overleven.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst nog seks spierpijn. Mijn arme hand
Whahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst nog seks spierpijn. Mijn arme hand
Euhm.. Jawel..quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik kan er weinig aan veranderen.. eh
De 11 dagen waren gelukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je na 11 dagen seksloos proberen te overleven.
Ja ja, had het wel gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 11 dagen waren gelukt.
De 12de dag echter....
Dus kan ik daar niets aan veranderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Jawel..
Maar not gonna happen
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh joy. Nou mag ik zelf een MC-toets gaan maken over 1 hoofdstuk
Zo slechtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?
Ik moet hem zelf maken. Zelf opstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |